- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: karolis0009
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 3
- Profilio peržiūros 4.619
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Jonava/Ukmergė/Vilnius
Kita informacija
-
Automobilis
Citroen C5 2.2 HDi
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
karolis0009 dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Peugeot 605 2.1
2014 rugpjūčio 09 - 09:26
Išbandžiau. Minusų yra, vienas slenkstis vos ne trupa jau, kažkodėl vanduo variklio skyriuje, bet gal čia buvo bandyta šiektiek apiplaut, kitaip nelabai man daneša iš kur tas vanduo. Užsikūrė gražiai, variklis dirba gražiai, viskas kaip ir veikia, bet man labai nepatiko, kad ypač jei ką tik perjungus pavarą paspaudi iki galo gazą, ji visa trūkčiot pradeda, patrūkčioja ir vėl važiuoja. Variklis ten 60 kw. Važiuoklėj stabilizatoriaus traukę reik pasikeist. Na viskas puse velnio, bet tas trūkčiojimas man labai nepatiko. Kas gali būt dėl to trūkčiojimo ? Beje. Ten nuo normalaus kuro filtro atjungta, žarnelės permatomos sudėtos ir vietoj normalaus filtro mažiukas, kažkada tokį pat dėjau į motorolerį.
Temoje:Peugeot 605 2.1
2014 rugpjūčio 07 - 20:05
Skelbimas Va šitas. Man irgi įdomu. Tik jei keistas variklis ir įdėtas 60 kw, tai kodėl gale srd, o ne srdt, jei dokumentuose 80 kw ? Mano žiniom visi 80 kw ėjo su užrašu srdt. O gal žinot ar yra vizualių skirtumų variklio ir būtų galima atpažinti ar tai 60 kw ? Internete šifruojant vin kodą rodo, kad išvažiavo iš gamyklos su 2087cc varikliu, tai kaip suprantu 80 kw.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: karolis0009
- Privatumo politika