Peršokti prie turinio


markGonzalez

Užsiregistravo 2013 Vas 19
Neprisijungęs Lankėsi Vakar, 20:41
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

2020 spalio 22 - 15:31

Nu va kaip viskas paprastai :) Liuks !  :good:


Temoje:Vyciuz P407 Coupe, P406 Coupe

2020 spalio 21 - 13:24

Gal jau batarkė prie galo?

Temoje:Apie Peugeot 508

2020 spalio 18 - 08:28

Ačiū už pataisymus :)

Temoje:Apie Peugeot 508

2020 spalio 17 - 20:54

As zinau, kad:

100 kW - siemens,

103 kW - delphi,

120 kW - delphi, bet ten jau visai kitokia galva, labai puikiai prieinamos pakaitinimo zvakes ir siaip patogesnis remontui nei senes kartos RHR variklis.

 

Su 120 kW varikliu 508 turejo tevas ir siuo metu turi draugas. Draugui sugedo FAP sistema, tai tiesiog isprogramavo, dabar vaziuoja it nieko ir nebuve. Teciui buvo viskas gerai, niekuo nesiskunde, rida buvo ~121k km, o pas drauga ~130k km, bet vazineta tik mieste, turbut todel ir buvo problemu su FAP.

 

110 kW - jau naujensiuose 508, kur zenkliukas jau grotelese. Ten stovi adBlue, nes tai EURO6 variklis. Del kuro sistemos nezinau, bet manau ten delphi. Siuo metu turi tetis tokia, nes senos jau neturi. Rida 90k km, niekuo nesiskundzia, tik labai daznai pila adBlue (na pats taip sako).

Is patirties zinau, kad 120 kW traukia geriau uz 110 kW. Kaip del remonto nezinau, nes nieko netvarkiau, bet ten variklio galva dar kitokia nei 120 kW. Turbina jau ne uz variklio per viduri, o pakelta auksciau ir matosi labiau pasilenkus.


Temoje:Dolcis P308SW 1.6hdi 82kw 2012m

2020 spalio 16 - 17:07

Siaip kai keiciau savam 407-tui spyruokles i trumpesnes, ant amortiko taip pat buvo parasyta pression d'huile (tepalo slegis).