reik deze imt zemen kad pakeist ta reboksli ir klausimas ka ten sudejo, jauciu sena, kitas dalykas NIEKO BAISAUS tai kaip tik yra baisu, reiskia viskas po pigiam daryta, kas fcking keicia deze vietoj to kad sutvarkyt, aisku 2x pigiau pakeist srotine.. kaip kaip srotines buna su dazais nupurkstos. O kaina 3k ir to cia kostmosas, nu ir kas kad 09m bet modelis ir technologijos nuo 2004 metu, pilna yra mobile po 6000-10000eur bet ju niekas nepirks nes jau 508 iseina, maaaaax uz full komplektacija 4500e vertas 407, dabar gi nunese v6 plika 3litri bendza 2009m biski dazytas sparnas uz 4300, bet v6 kurie kaip dinozaurai reti, tiesiog nespejau nupirkt...
Sitas burundukas tikras ekspertas. Kokios dar technoligijos. Variklis kitoks nei kad sukure pries 100metu. Ar didesnis ekraniukas laikui rodyt cia naujesnes technolijos. Cia ziuriu kuo didesnis nabagas tuo ir kaina mazesne turi but. Afrikoj tai irgi taip pat. Ten isvis sakys 407 max 1000euru nes brolis negras uz bananu maisa 30 metu senumo mersa atiduoda. Turiu giminiu vokietijoj tai perka 407 ir uz 7000. Nes ta masina gaunasi 3 menesio algos o ir sutvarkyta viskas idealiai ir naujom dalym. Veiks tol kol pats nesulauzysi. Ten net nera tokio termino kaip restauracija kazkokios dalies. Draugui vokieciuos masina pradejo durniuot del dpf. Nuvare i servisa kad ispjautu ta filtra. Tai niekaip negalejo isaiskint kad jis nori ispjaut kazka irp asalint kas numatyta buvo masinoj. Jam ten katalogus nauju daliu rodo 10 kart perklause. Pakraipe galvom ir sako nedarom mes. Apvaziavo dar kruva servisu tas pats. Tai pas kazkoki turka savartino angare kazkokiam nelegaliam servise patvarke. Salimais ir tuscias tralas su lietuviskais numeriais priparkuotas buvo. Kaip sakant priprate mes gi prie lauzo