Peršokti prie turinio


Lukask

Užsiregistravo 2013 Kov 18
Neprisijungęs Lankėsi 2017 Rgp 23 08:22
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Peugeot 307 2.0 HDI 66kw variklio aušinimo problema (elektra)

2017 rugpjūčio 17 - 18:31

Dabartis tokia, AC įjungus ventiliatorius veikia pirmu greičiu prie bet kokios temp. AC išjungus yra kažkoks delay turbūt, kad ventiliatorius dar kurį laiką sukasi, išsijungia. Kas susisję su kontroliuojamu variklio aušinimu, tai prie 95-96 laipsnių įsijungia ventiliatorius pirmu greičiu, muša iki 90 ir vėl išsijungia. Antras greitis, čia tas maksimalus, turbūt jungiasi jau prie 100 kokio spėju, normaliomis sąlygomis jis kaip ir veikti neturėtų. Tai dabar tiesiog esminis klausimas mane kuris domina, ar nuo 95-96 įsijungiantis pirmas greitis variklio aušinimui yra normalus rėžimas? Jeigu taip, tai kaip ir viskas veikia.

Temoje:Peugeot 307 2.0 HDI 66kw variklio aušinimo problema (elektra)

2017 rugpjūčio 17 - 09:30

Problema ta, kad važinėjau 4 metus ir kad daugiau 90 temp. būtų, nelabai esu matęs, čia daugmaž kaip darbinę visi deklaruoja apie 85 laipsnius. Dabar pvz kol važiuoji panašiaip ir būna, ištisai važiuojant. Su kamščiais stovinėjant arba stovint užkyla iki 90, po to 95 ir tik tada ventiliatorius ataušina iki 90 vėl. Manau turėtų ir palaikyti ties tais 85 panašiai. Niekada nėra buve, kad virš 90 užkiltų kiek turiu mašibą. Todėl ir ieškau galų, kas galėtu būti.

Galvoju rėles dėl viso pikto irgi pakeisiu, po pora eurų tekainuoja. Originaliai rėlės stovi su varža ant valdymo kontaktų, kam ji skirta? Nes pirkti automobilinės paprastos rėlės eina be varžos, ar keičiant nebus problemų?

Problema ta, kad nežinau, koks turi būti šio variklio normalus aušinimo rėžimas, nuo kokios temperatūros turi prasidėti radiatoriaus aušinimas.

Temoje:Peugeot 307 2.0 HDI 66kw variklio aušinimo problema (elektra)

2017 rugpjūčio 16 - 23:13

Dėl rėlių tikrinimo, tai paduodi į valdymo kontakrus pliusą / minusą ir žiūri su testeriu ar rodo trumpą tarp jėgos kontaktų, aš taip tikrinu. Automobilis pirma registracija 2002.04.19, DAM(RPO) kodas 925688. Pagal kažkokį online skaičiuotuvą iš to kodo pirmų keturių skaitmenų iššifravo: 2002 kovo 13.

Aš nesinervuoju, noriu surasti gedima ir jį pašalinti, kad galėčiau toliau ramiai važinėti. Žinoma labai smagu, kai forumiečiai kažkiek apšviečia savo išmintimi. :)


Temoje:Peugeot 307 2.0 HDI 66kw variklio aušinimo problema (elektra)

2017 rugpjūčio 16 - 21:38

Realūs parametrai buvo žiūrimi su lexia diagnostikos įranga, peugeot planet programa, ne kokia nors ten OBD universalia. Įjungus AC ventiliatorius sukasi manau pirmu greičiu, lengvai. Užkaitus iki Jūsų minėtos temperatūros įsijungus ventiliatoriui, jis sukasi tokiu pačiu greičiu, kaip kad įjungčiau AC, tarp greičių skirtumų nepastebėjau. Įsivaizduoju, kad antras greitis jau ten turėtų užti normaliai. Galėsiu rytoi dar užsitrumpinus rėles palyginti greičius. Rėlės mano su testeriu tikrintos, padavus maitinimą sujungia kontaktus normaliai, buvau iš nuėmęs apsauginį dangtelį apžiūrai, viskas atrodo viduje gražu (ar būna, kad rėlė su testeriu ok, o pajungus jėgą neveikia?). Kontaktus peržiūrėjęs, niekur nežaliuoja, pravalyti visi itartini buvę. Saugikliai BSM bloke visi geri, ir tie už kompo pasislėpę. 

 

Į rėlių valdymo kontaktus, kai ventiliatorius neturi veikti ateina abu pliusai, tiek pliuse tiek minuse (čia manau, bus kai turi veikti minusą kompas duoda ir susijungia rėlė). Kompą pajungus neleidžia prisijungti prie ventiliatoriaus testavimo aplinkos. 

 

Jūsų nurodytoje nuotraukoje, pas mane viskas taip pat, tik nėra saugiklio. 


Temoje:Peugeot 307 2.0 HDI 66kw variklio aušinimo problema (elektra)

2017 rugpjūčio 16 - 12:39

Sveiki Laimonai,

Diagnostikos metu kiek žiūrėjom, tai panašiai skydelis su kompu rodo, tik įdomumas tame, kad paskutinė rodoma kompo temperatūra yra 87 laipsniai, kai turėtų rodydi 88 laipsnius, išmeta tris klaustukus (???) diagnostika vietoje temperatūros rodmens, tačiau skydelis proporcingai rodo toliau temp. nors diagnostika jos jau net neberodo. Dar vienas įdomus faktorius, kad neduoda diagnostika prisijungti prie ventiliatoriaus valdymo, kad išbandyti pirmą ir antrą greičius. Rašo "nenormalus prisijungimas" ar kažkas tokio.