Pavyko sėkmingai atnaujinti firmware į 2.86.B.1. Aidas vistiek išliko, tačiau prancūzų forume radau kaip šitą reikalą susitvarkyti, pačiam be dylerio įsikišimo. Jei kam įdomu instrukciją rasite čia: https://www.planete-...n-firmware-2-86. Atsinaujinau tuo pačiu dar ir žemėlapius. Atminties kortelės šiuo metu keisti neplanuoju, tik dėl įdomumo užklausiau, bet turbūt bus 8GB pas mane, nes teko nemažai žemėlapių ištrinti, kad galėčiau atsinaujinti.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Hitman
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 585
- Profilio peržiūros 9.025
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Šiauliai
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw
Vartotojo nustatymai
Draugai
Hitman dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Mano parašyti pranešimai
Temoje:RT6 bluetooth aidas
2021 gegužės 05 - 20:54
Temoje:Apie Peugeot 508
2021 vasario 15 - 19:50
Sveiki, pradejau ir as ieskotis naujo auto, nes senam geram P406 uzlinko variklis .Zvalgausi i P508, sis pusetinas variantas: https://autoplius.lt...s-13247111.html, ne svajoniu komplektacija, bet kai nera is ko rinktis nieko nepadarysi. Gal kas ko gero galetumete pasakyti apie si auto arba gal kas net apziurinejote ir pasidalintumete savo ispudziais. Dar norejau pasitikslinti del automatu, ar visu 1.6 dyzeliu pirmoku robotai, o 2.0 ir 2.2 normalus automatai ar dar yra kokiu variaciju?
Temoje:Babinos "pypke"
2020 rugsėjo 28 - 22:59
Temoje:Peugeot 406 mirksi airbag lempute
2020 liepos 24 - 16:06
Temoje:Peugeot 406 mirksi airbag lempute
2020 birželio 16 - 13:12
Passenger module trigger yra pačios keleivio pagalvės klaida. Tos, kur panelėje, virš bardačioko.
Ar ten kažkur dar rašo SEAT ar SEAT Belt ar buckle ar kažką panašaus?
Įjunk atgal pagalvę/diržo sagtį arba įlituok varžą, nes sulituoti laidai duoda trumpą jungimą ir klaidą vistiek turėsi. Bet turėtų tada rašyti Closed arba Short circuit.
Pasitikrinkt atjungdamas visas tos pusės pagalves ir prijunginėdamas, kokios klaidos atsiranda arba pranyksta. Jei įtari, kad pagalvė arba jungtis gali būti negera (pasenusi), tai pabandyk vietoj jos testavimui prijungti varžą. Varža apie 3omai turi būti, gal 3,3. Bet senesnės sistemos leidžia visai nemažą paklaidą. Su 2 ar 4 omais dažniausiai dar nesikeikia.
Dar tokia klaida būna, kai dingsta ryšys VAN linijos tarp BSI ir ECU, dažniausiai toj atkarpoj tarp BSI ir BSM. Dažniausiai būna nupuvęs arba pažaliavęs laidas arba kontaktas. 406tam tokios bėdos dar neteko sutikti, bet teko sutikti C5 pirmokui ir Berlingo 1,6HDi, kur irgi dar visai archaiška sistema su VAN. 406ti tokią galėjo turėti į gamybos galą, tai yra plius minus nuo tada, kai atsirado COM2000 rankenėlės, nuo kokių 2002trų. Tai jei 2000tųjų pežukas, gal dar ir nelabai.
Aš laidus neužtrumpinau, o tiesiog sulitavau vietoje jungties dėl geresnio kontakto, deja nieko nepadėjo. Vakar dar bandžiau pasižaisti, atjungiau mėlyna jungtį po sėdyne vairuotojo pusėje, kompas jokių kitų klaidų nerodė, tik tą pačią. Tada pabandžiau dar atjungti rudą jungtį, tai tada vietoje passenger module trigger... rodė klaidą su seatbelt airbagu, kodėl dingo pirmoji klaida, neaišku. Po to pabandžiau vietoje airbago įlituoti varžą, turėjau tik 2,7 omo, bet dabar rodo permanent fault ir airbag lemputė pradeda mirksėti po keletos sekundžių įjungus degimą. Greičiausiai vėl atgal įlituosiu tą mėlyna jungti po sėdyne kaip buvo ir reikės ieškoti problemų kažkur kitur... Kokių minčių dar turite ką galėčiau patikrinti savomis rankomis?
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Hitman
- Privatumo politika