Viskas prasidėjo saulėtą rudenio diena prieš pora metų, kai bevažiuojant pro prakiurusi vamzdį paslapčia išbėgo antifryzas. Visa laime, kad važiavau pravertu langu, kitaip gal ir nebūčiau išgirdęs kaip variklis perkaitęs pradėjo cypt Aišku tai truko labai trumpai, iškart sustojau ir užgesinau motorą, o pakeitus vamzdį toliau tvarkingai gazavau be jokiu pasekmių
Šį nelemtą pavasarį teko pravažiuot per prie namu esančią balą, kuri atsiranda visada dėl užsikimšusios kanalizacijos. Bala buvo negili, vos sieke auto dugną, važiavau labai lėtai ir galvojau kokios baisios galėtų būti hidrosmugio pasekmės Taip bemąstant variklis užgeso vidury balos Partempus namo išsukom žvakes ir išsiurbėm vandenį (įsiurbimo kolektorius buvo pilnas vandens ir pasidengęs majonezo sluoksniu). Vandens buvo tik pirmam cilindre. Prasukus variklį išsuktom žvakėm variklis sukosi Įdėjus naują oro filtrą ir surinkus viską į vietas pežukas užsikūrė be jokių blogų garsų Tiesa is duslerkos ėjo daug baltų garų (turbūt majonezą atplovė vanduo ) bet po kiek laiko viskas susitvarkė.
Toliau sekė kompresijos matavimas: 12,5 15 15 15. Tai patvirtino kad vandens gavo tik pirmas cilindras. Dabar po keliu šimtų pravažiuotų km išsukau patikrint pirmo cilindro žvakę ir pamačiau tokį vaizdą:
http://www.part.lt/i...158adc3d504.JPG
http://www.part.lt/i...f526d2aa677.JPG
Dabar nežinau, atrodo kad kontaktai per daug apsinešę - galėtų būt per riebus mišinys, degina tepalą, o gal tą majonezą kol (jei) degino taip apsinešė? Tepalų kol kas nemažėja
Tai va tokia istorija ateities kartoms, koks ištvermngas šitas variklis
Kandis
Užsiregistravo 2008 Lie 17Neprisijungęs Lankėsi 2013 Vas 07 20:00