- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: vaidulis18
Statistika
- Grupė Nuolatiniai dalyviai
- Aktyvūs pranešimai 4
- Profilio peržiūros 4.604
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 607
Vartotojo nustatymai
Draugai
vaidulis18 dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Kokia P407 1.6hdi darbine temperatura
2014 sausio 23 - 08:24
Temoje:Apie Peugeot 206
2014 sausio 12 - 19:24
Temoje:OT. vaidulis18 perka P607
2013 spalio 22 - 20:35
fainas tavo komentaras nu man gražus labai tas pežas, patinka viskas. tik vis pasiskaitai komentarus tai kas antras sako žiauriai genda elektronika. apie važiuokle ir tt nekalbu, bet kaip su elektronika? gi jos "nepadroši" ir tie tavo "nepirk 607 po miesta maltis" tiesiog noriu komfortiškos, gražios mašinos, kilovatų man tiesiog reiktų, kad būtų normaliai, kad lenkiant fūrą nereiktų mest 2 pavaros o jei dar į kalną ir prieš vėja žiūri, kad neaplenki fūros... ką dar siūlai imt? bemsą? kur be 200lt gali neiti detalių pirkti, kai detalių kainos tiesiog durnos išvis. suprantu, kad nebebus kaip su dabartine mašina, kai detalių kainos kainuoja centus, o tų detalių išvis nėra, suprantu, kad kuro ris daugiau, negu 8 litrus, kaip dabartinė. tik bijau, kad nebūtų, kaip vienas rašė, kad nusipirko už 16k ir sukišo per pora metų 24k atrodo. labiausiai kas traukia peže tai išvaizda, nepirkčiau golfo ar audinės vien dėl išvaizdos, tiesiog negražios mašinos.tema nebus cia niekada baigta nes yra zmoniu kuriem patinka 607 delto kad jis toks yra, del to kad PSA dare ji kaip geriausia ka galejo tuo metu.
Asmeniskai tau - gal tu nepirk to 607 nes manau busi labai nuviltas kai suprasi kad niekas nieko tau neprivalo aiskinti ir padeti kai iskils klausimu,o ju tau iskils o mes gi forume visi PRIVALOME zinot viska ir tau pasakot ;) arne?
Tu darbar giriesi ir lygini kaska su kaskuo - pagalvok ko tu nori tikrai ir kam tau to reikia, ieskai kilowatu? ieskai tautovezio ? ieskai kad butu pigios detales ? ieskai kad butu "kruta" masina? 607 nera geriausias sprendimas maltis po miesta, bet ne mum tai tau pasakot. Nori turet dauk litru / kilowatu imk visokius amerikonus 5.0 agregatus ;) vo bus tau traukos ir draugus nustebinsi ir su mama galesi per langa susikalbet.
Sekmes renkantis.
Temoje:OT. vaidulis18 perka P607
2013 spalio 22 - 18:45
toyota 2007 metų, ir pasižiūrėk kreivę toyotos, nuo 1 iki 2 tūkstančių ji kyla, nuo 2k iki 3k visa trauka, po 3k vėl mažėja, tai pastebėjau primą kart pravažiavęs, o poto ir atsidaręs kilovatų kreivę prie tam tikrų apsukų, ant tdi visada kyla. iki 4 tūkstančių. aš nesakau, kad labai žiauru važiuoti su dyzeliu, ramiai važiuojant iki 2k jungiant pavaras normaliai, kai reikia paspaust meti ties 4k, esmė tame, kad tau čia tik atrodo blogai, kad benziną reikia smaugti jei nori, kad ramiai važiuotų, mano dabartinė mašina yra 1.3 55kw skarbonkė nesverianti tonos, mėtau apsūkas ties maždaug 2.2-2.5k, ir niekam manęs nereikia lenkti, aišku nesakau, kad labai galingas motoras, bet tikrai nereikia spausti iki 5k, kad važiuotum lygiai su priešais važiuojančiu dyzeliu, kuris ramiai mėto pavaras ties 2k. o dėl garso, tai aišku ant naujų mašinų jau nebe taip baisiai su tuo garsu, bet vistiek man jis nepatinka ir dyzelio nė už ką nepirkčiau, ne tik dėl garso. apie senus nekalbant, bet šeip pasakysiu kas buvo žodžiu pasiskolinau iš draugo audi a3 1.9tdi ir žiūriu mama atvažiuoja su toyota, tai privažiavom vienas prie kito prasidarėm langus pašnekėt, tai per audinės variklio garsą negalėjau susišnekėti, reikėjo rėkti, tai teko man užgesinti variklį. na kaip kam čia, patinka ta momentinė trauka ant dyzelių, kai tarkim gale sėdi ir pasilenkes arčiau, kad pašnekėt kasnors na galva tarp sėdynių, tai kai duodi 2 pavara gazo tai nuleki į galą. pas benziną tokios traukos nėra na čia nesiginčykim, man nepatinka dyzeliai ir aš jų neperku, nesakau jum sekti mano pavyždžiu. taigi tema baigta gal dar kąnors turit pasakyti apie pežo 607? praverčiau gal 10 puslapių, bet gal ko neperskaičiau, ar čia nėra parašyta?Labai geras komentaras, aš irgi siūlyčiau rimtaisusimastyti apie Toyotas techninį stovį...Gerbiamasis, įtariu, kad Jūs apskritai su dyzeliu nevažiavęs, arba važiavęs gūdžiais 91m, kai didžiausias technikos laimėjimas buvo miniatiūrinė turbina prie dyzelio
Specialiai atsiverčiau toyotos d4d variklio dyno chartą, kad įsitikinti kas ir taip buvo aišku.
Nežinau kaip jauti trauką, kad prie 3k apsisukimų, kai praktiškai artėja galios pikas, Tu jau nebejauti galios...
Niutonmetrai pradeda tolygiai ir gražiai kilti nuo 1000 ir ties ~ 2k apsisukimų pasiekia savo piką,tai nelabai galiu įsivaizduoti komfortiškesnio varianto važinėjimui po miestą.
Aišku, jei bandai važinėti kaip su benzinu, gal ir nelabai sekasi.
Pasiūlyk tėvukui pasitikrinti auto, jei d4d jau skleidžia belaruso kalenima..
p.s. Civicas turėjo 81kw prie 950kg
Peugeot turėjo 81kw prie 1400kg
Taip, kad Tavo interpretacijos net nelabai juokingai skamba, jei bandyti įžvelgti kažkokį humorą..
Nukrypome nuo temos. Rinkis toliau 607
p.p.s. prie 70kmh įmetęs į 3 bėgį tikrai pataikysi į patį traukos piką, kuriame dar išnaudosi 3 bėgį, nebūk juokingas, jei sunku suprasti elementarius dalykus važiuojant automobiliu
Temoje:OT. vaidulis18 perka P607
2013 spalio 22 - 17:29
tai civiką tūrėjai 1.4 su 55kw užtai ir smaugt reikėjo. o dyzelį jau su vos ne 100kw. brolio pvz 523 e39 galios užtenka ir ramiai važiuojant, nereik 5k apsūkų, aišku jei nori daug galios tai jau reikia smaugt iki 6k, bet tas garsas malonus, o koks važiavimas su dyzeliu, tarkim paimkit tėvo avensį, važiuojant iki 2k apsūkų galios 0, visiškai traukos nėra, kai pavažinėjau su tuo avensiu tai žiauru, be 2k apsūkų galios 0 tikrai mažiau negu pas benzus, o nuo 2k ant sauso asfalto ratai prasisuka, nes sucypia o sukasi kelias sekundes, čia 2 pavara nuo 50 taip. variklis 2.2 130kw. bet kas iš to? nuo 3k trauka vėl dingsta, nori normaliai paspaust ir tarkim prie kokio 70 nei 3 junkt nei 2. 2 įmesi tai kol sureaguos kol pradės traukt tada iškart 3 vėl mest, įmeti 3 tada jau per mažos apsūkos būna, na aš nematau vairavimo malonumo dyzelyje kai jis kratosi ir skleidžia belaruso traktoriaus garsus, o galios arba per daug, arba per mažai.Čia pagal iškreiptus TUV duomenis taip pasakei?
Aš tokiu pat principu galiu pasakyt, kad kiekvieną pamainą pravažiuodamas pro didžiausią mieste servisą visą laiką matau tik vokiškas ir japoniškas auto kieme... Nemanau, kad tai rodiklis.
Dėl automato, Tau pasakė, kad ir su mechanke tokio pat brangumo išlaidos gali laukti,ir tikrai kažkada tas smagratis subyrės jei nebuvo keistas prieš tave (kažin ar naują suvažinėt žadi)
Asmeniškai aš renkuosi dyzelius dėl malonumo važiuoti prie normalių kasdienių apsukų.
Kai kibirą civicą turėjau, tai reikėjo sukti nuo šviesoforų normaliai, kad galėtų važiuoti.
O pažiūrėk į dyzelinio auto kreivę, kaip sukimo momentas staigiai atsiranda.. Nereikia ir sukti daug. Plius dėžės dažnai būna ilgesnėm pavarom, maloniau užmiestyje važiuoti nesiklausant baubimo..
Ir be to, niekada neteko girdėti, kad dyzelinių variklių daug didesnis efektyvumo koficientas? O benzai didesnę dali energijos paleidžia šilumos pavidalu? Nesunku pastebėti, kad dyzeliniai varikliai daug ilgiau šyla..
P.s. nauji benzinai dirba vis kiečiau, o nauji dyzeliai vis minksčiau (ne apie garsumą kalbu) Dėl suspaudimo laipsnio
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: vaidulis18
- Privatumo politika