kol kas ne, nelabai yra iš ko pasiimt patestuoti. Bandysiu savaitgalį ardytis ir žiūrėti pats savo.na tavo atveju nezinau, pas mane elektronine klima tai biski kitaip galbut. nebandei kita skydeli pajungti?
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: ~Nemesis~
Statistika
- Grupė Nuolatiniai dalyviai
- Aktyvūs pranešimai 67
- Profilio peržiūros 8.142
- Amžius 41 metų
- Gimtadienis Gegužė 13, 1983
-
Lytis
Lytis nenustatyta
-
Vieta
Vilnius
Kita informacija
-
Automobilis
406 4 DOOR SALOON 1.9 TD (XUD9TE) Manual gearbox 5
Mano parašyti pranešimai
Temoje:salono ventiliatorius
2012 kovo 27 - 12:15
Temoje:salono ventiliatorius
2012 kovo 27 - 12:03
hmmm... laidukas..kas tau pardios plata atskirai? parduodama viskas bendrai su ventiliatoriu. man kazkada taip buvo tai pakeiciau ventiliatoriu 150 ar 250 lyg mokejau tiksliai nepamenu, bet beda buvo kita pasirodo laidukas nutrukes buvo juodas plonas kuris reikalingas kad padetys veiktu.
Vat todėl ir norėtųsi normalios shemos pracheck'inti, kur ir kaip viskas vaikšto, nes kaip ir minėjau - varžos kaip ir geros, nes testeris rodė jas gyvas.
Ventiliatorius manau čia ne pričiom, nebent dar prie jo yra kas, nors ale reostatas tam yra mano nurodytoj schemoj.
Temoje:1.9 D ir 1.9 td bendros problemos
2011 lapkričio 22 - 10:47
Taigi savaitgalį patikrinau visas žvakes pradžioj pats, po to dar daviau meistrams - visos gyvos ir sveikos.Dėl gazo pedalo - kaltas... Dėkui už patarimą.
Dėl žvakių - savaitgali pratikrinsiu visas normaliai. Iš 4 žvakių 3 originalios, o viena jau keista. Gal ji kokia silpnesnė nei visos kitos.. Bet kokiu atveju - matysiu. Gal tiesiog pasikeist visas keturias į visas vienodas.
Tik vieną, kuri stovi už siurblio, bus sunku pakeist nes jau sykį bandžiau ją išsukt pažiūrėt, bet jos net ištraukt neina... Kliudo siurblys (antra nuo keleivio pusės).
Jei bus žvakė(ės) - lenksiu žemai galvą...
Tačiau meistrai davė dar vieną pasiųlymą - prie siurblio ar siurbly pas mane stovi (pasirodo, nes nežinojau kad toks yra) išoperuot imobilaizerį. Principo aš tiksliai veikimo nežinau bet bent jau supratau, kad jo darbas yra - atidarinėti ant siurblio esantį vožtuvą. Matyt jis pas mane "gliučino" ir jis ne visada atsidarinėdavo. Padarė tiesioginės srovės padavimą, nužudė imobilaizerį ir viskas.
Kaina Panevėžyje tokio malonumo -200lt. Vilniuje tą patį siūlė už 300.
Kadangi tokį variantą pasiūlė ne vienas meistras - sutikau. Klausimas - ar čia mane apgavo ar vistik toks varijantas galimas?
Padarė per dvi valandas ir bent jau kol kas kuriasi normaliai. Dar prie to paties - pareguliavo kuro padavimą nes sakė - buvo suvėlintas. Kiek tai realus sutapimas - sunku pasakyti... Lauksiu kol vėl vieną rytą apims konvulsijos ir teks galvoti kitą variantą.
Temoje:1.9 D ir 1.9 td bendros problemos
2011 lapkričio 18 - 11:07
Dėl gazo pedalo - kaltas... Dėkui už patarimą.gali biski pakliut oro per kuro filtro backute, termostatuka, kuris yra backutes sone. o siaip tai oras kuro sistemoj, ar kaitinimo zvakes, ir nereik gazo pesdlo drocint kai kuri.
Dėl žvakių - savaitgali pratikrinsiu visas normaliai. Iš 4 žvakių 3 originalios, o viena jau keista. Gal ji kokia silpnesnė nei visos kitos.. Bet kokiu atveju - matysiu. Gal tiesiog pasikeist visas keturias į visas vienodas.
Tik vieną, kuri stovi už siurblio, bus sunku pakeist nes jau sykį bandžiau ją išsukt pažiūrėt, bet jos net ištraukt neina... Kliudo siurblys (antra nuo keleivio pusės).
Jei bus žvakė(ės) - lenksiu žemai galvą...
Temoje:1.9 D ir 1.9 td bendros problemos
2011 lapkričio 18 - 09:01
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: ~Nemesis~
- Privatumo politika