Padėka cheinikui (Reikiamas Greitis)
EsTr3ToR dar nepriskyrė jokių draugų
2019 balandžio 09 - 18:44
2019 balandžio 09 - 18:37
Pagalvojau, kad reikia grįžti pasidžiaugti.
Pasirodo, mano youtube įtarimai pasitvirtino (ne tiek patys video, kiek komentarai skaityti). Eilės tvarka buvo rasta ir tvarkyta:
Kiaura žarna vaakumo
Kiauras vaakumo rezervuaras
Neveikiantis aktuatorius (solenoidas ar whataver) ant wastegate, tas kur kojelę pačią stumdo.
Buvo išmestas tas rezervuaras ir pakeistas aktuatorius - mašina važiuoja kaip priklauso, supratau, kad iki šiol, kaip su kažkokia žemės ūkio technika važinėjau
Pirmas gazo prilietimas jau nustebino jautrumu ir turbos švilpimu, o kas svarbiausia - stabdžiai pradėjo veikti kaip naujoje mašinoje - jokios tusčios eigos ar "guminių stabdžių".
Viskas atlikta "Reikiamas Greitis" aka cheinikas. Nepaisant šitų nesamonių, per vieną dd buvo sutvarkyta bagažinės spyna (nebeatsidarė - pakeista), galinės stabilizatoriaus traukės, permontuoti ir pakeisti du komplektai ratlankių.
Kainai buvau pasiruošęs gerokai didesnei, sėkmės darbuose ir ačiū grąžinant viltį į mašiną - pradedu galvoti apie tokius malonius niekučius kaip naujas priekinis stiklas ir vairo apsiuvimas
Keywords: vakuumas vaakumas wastegate solenoidas vakuumo aktuatoriai aktuatorius
P2562 turbo position repeat signal Position of the valve too open
Turbo Repeat Sensor , Solenoid , Actuator , 2.0 HDI 100KW RHR SIEMENS
https://www.qclt.com...gb/b1hg2uk3.htm
2019 balandžio 02 - 11:29
Sveiki,
Matau ką dar liko pakeisti - vakuumo siurblį O šiaip daug skaičiau pastaruoju metu apie turbo valdymą šių variklių, tai ką dar siulyčiau patikrinti, tai pačią wastegate membraną - aktuatoriaus žarną numaut, užsimaut ilgą žarna ir pūst-traukt ir žiūrėt ar ta kojelė išvis juda. O dėl vakuumo siurblio - skaičiau kaip anglas vienas irgi visus solenoidus keitė ir niekas nepadėjo kol siurblio nepakeitė. Problemą gali indikuoti minkšti stabdžiai.
Mano problemos tokios:
Nuo seno blogai išprogramuotas, yra apsukų pulsavimas tolygiai važiuojant. Bet net nekreipiant dėmesio į tai:
Atsijunginėdavo turbina, gavusi apkrovos ypač - į įkalnes važiuojant ar šiaip aukštesniu bėgiu užpūtus. Kai atsijungdavo, atsigaudavo tik restart mašinai padarius
Dabar turbina nebeveikia nuo starto (taip irgi būdavo, bet ant kito/antro/trečio restart pasitaisydavo). Pradėjus domėtis radau kad turbo position yra bloga, visi atsiliepimai internete nurodė keisti aktuatorių ant WG. Simptomai visiem tie patys ir restart visiem irgi padeda. Bet paskaitęs apie vakuumo siurblį prisiminiau, kad mano stabdžiai visada buvo "guminiai".
Taip ir norisi visą tą turbos valdyma su visais solenoidas ir žarnom ir siurbliu kartu pakeisti...
Kokios mintys apie siurblį?
Varikliukas: IP.Board,
išverstas: IPBoard.lt
Licencijuota: Peugeot klubas