- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: GEx2
Statistika
- Grupė Nuolatiniai dalyviai
- Aktyvūs pranešimai 10
- Profilio peržiūros 5.698
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 206 S16
Vartotojo nustatymai
Draugai
GEx2 dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Naujos padangos
2014 balandžio 07 - 09:53
Temoje:Kaip jum šių metų kuro kainos?
2014 vasario 26 - 10:25
Pas mane prie pat namu saurida, tai pagrinde ten ir piluos. Na tikrai nepastebejau, kad kuras kazkuo prastesnis butunorintiems pigiau važinėti http://e.saurida.lt/...e=account/login
Bandau, Žiūrėsiu kaip jų kuras. O gal kas naudojasi?
Pildavausi tiek dyzeli kol turejau, ir dabar benzina
Temoje:Alfa-Romeo 156
2014 vasario 20 - 10:10
Chromuotas kolektorius buvo ant 2,5 V6 Benzo... ten galima tiesiog atsidarius variklio dangti sedeti, ziureti ir seile varvintiTurėjau kažkas seniai seniai progos pavairuoti 156 2.4jtd. Na mašina graži, atsisėdus į vidų pasijauti kaip soste. Viskas skoninga, gražu. Po kapotu ten irgi italai pasistengė (tik neprisimenu kur būna chromuotas kolektorius, ar tik ne benze kokiam).
Bet tokią alfą aš galvočiau imti tik dėl išvaizdos. Bet klausimas ar galima pas mus rasti tvarkingą alfą 156 už atitinkamą kainą. ;)
Temoje:Alfa-Romeo 156
2014 vasario 19 - 15:28
Nori pasakyti, kad turbinos ir sankabos tik alfom nueina? Ant daugumos dyzeliu eino to pacio Garrett turbinos. Sankabos ir plaukiojantis smagratis irgi ant daugumos dyzeliu problema buna. Elektroninis ipurskimas taipogi lepus daugumoj ir remontas kainuoja. Taip, kad alfa yra viena is daugelio masinu. As ir turejau mondeo 2.0 tddi kurios yra labai patikimos ir ilgaamzes, bet turbina kesiti vistiek prireike ;)draugas turi 156 sportwagon'ą berods 2003-iuju netu su 2,4 jtd ir momo raudonu odiniu salonu (del kurio ir pirko ta masina ) jau virs 4 metu. kai pirko orginialiai buvo 180 tukst kkm rida.
Kas 60 tukst keicia paskirstymo dirzus nes specialiai isdyla kokstai guolis ar pan, kuris duoda garsa kada jau laikas keist. Kiekvienas drizu keitimas atsieina ar ne 1000 lt.
Keite turbina, visa sankabos komplekta ir dar daug visokiu smulkmenu. Keleta kartu yra grizes "ant sniuro", nors priziuri skrupulingai. Dabar rida arti 300 tukst, bet neparduoda, vis dziaugias
Savo pegeo 406 2,2 hdi pirkau is tikro ta pacia diena kaip jis 156 Nuvaziavau keliom desimtim tukst km daugiau nei jis. Pegeo 406 sumoj islaikymo islaidos kokius 3 kartus mazesnes gavos, gedimu per ta pati laika taip pat dvigubai maziau buvo.
Silogizmo, nesibaidyk tu alfu taip smarkiai. Dauguma kalbu is kazkieno kito patirties arba girdeje atsiliepimus apie alfas is 1980 ir dar toliau . Daliu kainos tikrai nera kosmines. Turbinos taip pat nueina ir 1.9 tdi pasatam. ir kainuos panasiai. Vienintelis didesnis trukumas pas jas tai vaziuokle, bet kainos smarkiai nesiskiria tarkim nuo VAG automobiliu su aliuminine pakaba. O 166 pakaboj per daug sailentbloku. Vien gale jei neklystu yra 16. Ir 166 pakabos detales GEROKAI brangiau nei 156 kainuoja. Ir didelis minusas 166 yra iki restailo priekis... kuris atrodo, kad tuoj apsiverks Ir jau 166 svoriui 2.4jtd variklis silpnokas atrodo.
Pats pries nusiperkant mondeo ziurinejau butent 156 2.4jtd sportwagon'us juodus su MOMO odiniais salonais. ir keleta is po nosies paeme kai vaziavau jau su pinigais rankose pirkti. Tada is niekur atsirado mondeo ir pajamiau ana. vis dar gailiuosi, kad neislaukiau ant alfos
Temoje:Peugeot 206 gti pedalai
2014 vasario 04 - 12:48
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: GEx2
- Privatumo politika