- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: AugustasR
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 3
- Profilio peržiūros 4.223
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
AugustasR dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Apie Peugeot 307
2013 spalio 29 - 09:17
Sizius, dėkui už išsamų atsakymą. Po teisybei vakar net skambinau dėl šios mašinos pakalbėt su pardavėjais, tai pasakė kad tik keleivio pusėje durelės vos vos įlenktos (galima su magnetuku ištraukt), ir gale vos nubrozdinta. Patikino, kad techniškai auto labai tvarkinga Dabar kai viską taip surašei - matau, kad nelabai. Dėkui
Sunku rinktis tą P307, atrodo skelbimų nemažai, bet tvarkingų retas.
Gal bandyt galvot pačiam žiūrėt automobilį kokiuose užsienio aukcionuose ir parsivežt? Bet fiziškai nepamačius automobilio irgi baisoka pirkt.
Temoje:Apie Peugeot 307
2013 spalio 27 - 22:29
Sveiki,
Dolcis, žinok planuoju pirktis kelių savaičių, galbūt mėnesio bėgyje, priklausomai kaip pasiseks surasti tinkamą variantą. Tad nebent norėtum parduot greičiau.
Dėkui už įvairius patarimus. Prisiskaičiau čia visko šiame forume, palandžiojau po užsienio tinklapius, ir pamėginau pasidaryti sau apibendrinimą. Padariau sąrašiuką, ką reiktų patikrinti perkant automobilį (mano atveju - 2005+ metų hečbekas, 1.6 HDI). Kai kuriuos dalykus pats galiu pasitikrinti su savo ribotom žiniom, kai ką galima tik autoservise pažiūrėt. Kai ko gal visai nepavyks patikrint neišardžius pusės automobilio - nežinau. Būtų gerai jeigu forumiečiai pakomentuotų punktus, būtų puiku jei atsirastų kas papildytų šį To-Do sąrašą:
1) Detali kompiuterinė visos elektronikos diagnostika (servise);
2) Variklio kompresiją patikrint. Pagal galimybę - turbinos, stūmokliai, ar laiku buvo keičiami tepalai;
3) Pakelt auto, patikrint pakabą ir kėbulą, ar nesurudyjęs, netaisytas, simetriškas ir pan.;
4) Patikrint automobilio dažų storį įvairiose vietose – ar nedaužta;
5) Ar HDI su interkūleriu (su juo gailingesni būna, bet su FAP filtru, dėl kurio būna problemų);
6) Posūkio signalo rankenėlės būna maskatuojasi, patikrint;
7) Oro pagalvės užrašas iš vairuotojo pusės bareljefas turi būt, iš keleivio – išdeginta;
8) Ar diržo itempėjų piropatronai sveiki;
9) Jei yra, ar veikia lietaus autodaviklis (būna kad neveikia jeigu stiklas keistas);
10) Ar nesugadinta laikrodžio ekrano matrica;
11) Patikrinti ar numeriai ant stiklų sutampa (ar nekeisti);
12) Atkreipti dėmesį į visokius vamzdelius, laikiklius ar panašias smulkias detales, jos neturi būti su kokiais nors pažeidimais, įlinkimais ar panašiai;
13) Matomos radiatoriaus dalys turi būti be defektų, t.y. kolektorinės dalys nepalankstytos ar panašiai, jeigu radiatorius atrodo pernelyg naujas, tai taip pat keitimo požymis;
14) Gale pakilnot bagažinės dugno užtiesalą ir pažiūrėt ar viskas gerai. Dažnaisiai ten bus viskas gerai dėl tiesumo, bet atkreipt dėmesį į pakraščius ar nėra dažų skirtumo, ar ant siūlių užteptas hermetikas panašus į gamykliškai tepamą, ar neatšokę bituminės garso izoliacijos;
15) Dėl variklio - pasiklausyt darbą, ar nėra kažkokių permušimų, ar dirba tyliai, ar nėra kažkokių pašalinių garsų (tai gali būti nebūtinai variklio, bet ir periferijos defektai), ar nesispjaudo įtartinais dūmais, ar nesmirda sudegusiu tepalu, ar nedūmija per tepalo užpylimo angą, ar nekietos aušinimo šlangos, ar laiku atsidaro termostatas;
16) Nepamiršt patikrint ar veikia visokie kondicionieriai, šviesos ir pan.
17) Akumuliatoriaus stovis;
18) Ar hdi variklio diržo skyvai neparėję (dažnai kas 50k km. pareina, taisymas 400-500 LTL);
19) Padangų būklė;
20) Ar neturi bėdų vairo stiprintuvas?
21) Patikrinti ABS;
22) Ar lengvai kuriasi variklis?
23) Ar dabartinio stovio automobilis pereitų TA?
24) Bendras automobilio stovis, ar rida atitinka bendrą nusidėvėjimą, ar ne “lavonas”?
25) Ir svarbiausia, nepamiršt apeit ir padangas paspardyt
Savaime suprantama, kad perkant automobilį iš autopliuso/autogido yra rizika, nuo kurios niekur nepabėgsi, bet esu linkęs kuo labiau apsidrausti. Bet kokiu atveju nuvešiu automobilį į autoservisą, turbūt Žibintą, Tanagrą ar pan., nepagailėsiu kelių šimtų litų detaliai patikrai. Nesitikiu, kad perkant 2005/2006 metų automobilyje būtų viskas 100% tobula, bet noriu žinoti ką perku, į ką reikės investuoti, kiek investuoti ir pan. Ir žinoma, pateikus panašų darbų sąrašiuką serviso darbuotojams, pasiklausti kiek kainuotų automobilio paruošimas eksploatacijai (jeigu kas nors negerai su juo).
Tad ką apie tai manot? Gal turit ką pridurti? Manau galima būtų padaryti tokį bendrą, ilgą sąrašiuką perkantiems 307, nes dabar šitoj temoj 22+ puslapių įvairių pokalbių, ir informacija labai išmėtyta, nekalbant apie kitas forumo vietas. Tad būtų šaunu viską susikonspektuot
Apskritai, tokio auto kokio ieškau (2005/2006, 1.6 HDI, 4 durys) kainos autopliuse/autogide svyruoja tarp 9 - 12 tūkst. litų. Esu radęs ~20 variantų per visą Lietuvą. Bet kiekvieno nenuvažiuosi apžiūrėt, tuo labiau nenuveši į autoservisą patikrint. Pagal ką bandyt atsirinkti geruosius variantus, kad nesugaišt belenkiek laiko paieškoms? Gal neprasidėt su pigiausiais variantais, o pradėt žiūrinėt tik brangesnes - mažesni šansai, kad lavonas bus?
Būsiu dėkingas už kiekvieną nuomonę
Augustas
Temoje:Apie Peugeot 307
2013 spalio 25 - 15:03
Sveiki,
noriu pirkti 307, 2005+ metų, 1,6 dyzeliuką. Man patinkančių skelbimų yra nemažai, bet dalis automobilių nepriregistruota dar, tad ir TA neturi. O TA nepraeis, kol nebus lietuviškų numerių. Kiek kalbinau pardavėjų, jie visi nori kad registruočiau mašiną jau ant savęs ir po priregistravimo su jais atsiskaityčiau. T.y. perku mašiną be TA, o tada jau ją varau į servisą. Bet kažkaip baisoka, kad po to nuvežus į servisą dėl TA pasimatys, kad kiaura mašina yra. Ką tokiais atvejais daryt ir sakyt?
Žinoma prieš perkant nuvažiuosiu į kokį servisą kad patikrintų, geriausia Žibintą, bet jie ten juk niekad detaliai nepatikrina nieko, pažiūri pakabą ir viskas. Kaip nenusipirkti katės maiše?
Kitas klausimas. Pats esu iš Vilniaus, o automobilius juk po visą Lietuvą pardavinėja, miestuose miesteliuose... Nuvažiuoju aš į kokią pvz. Šilalę ar apskritai kaimelį kokį, tai kur man ten dabar surast Peugeot meistrus kad nuvaryt automobilį apžiūrai? Kaip tokiais atvejais yra daroma? Kažkaip noriu kad auto apžiūrėtų Peugeot specialistas, kuris žino jų problemas ir žino kur žiūrėt ir tikrint.
Ir šiaip, į ką reikia kreipt dėmesį perkant? Aišku elektroniką visą patikrint, pakabą pažiūrėt, ar neparudyjus, ar variklio tepalus laiku keitė... Bet daugiau tai galiu nebent ratus paspardyt
Iš anksto dėkoju už atsakymus.
Augustas
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: AugustasR
- Privatumo politika