Tiesa, perlipus 10k € ribą, jau gali rinktis iš E60, V70 ir t.t. manau jos ne taip greit nuvertėja kaip 508, ir tai liūdina..
- Peugeot klubas
- → Viewing Profile: Posts: Mariukas
Community Stats
- Group Senbuviai
- Active Posts 321
- Profile Views 7,278
- Age Age Unknown
- Birthday Birthday Unknown
-
Lytis
Male
-
Vieta
Panevėžys
Kita informacija
-
Automobilis
406, HDi
User Tools
Friends
Mariukas hasn't added any friends yet.
Latest Visitors
Posts I've Made
In Topic: Apie Peugeot 508
2017 July 07 - 08:20
In Topic: Apie Peugeot 508
2017 June 08 - 09:56
GT - 2,2HDI
Pagrindines problemos - variklio pagalvė (yra tox daiktas labai mandras, elektrinis), pasireiškia vidbracijomis;
Ale labiau gendanti pakaba - labiau išsigalvojimai manau;
Retesnis variantas - sugedus, naudotų dalių tik pas labai geros komplektacijos C5 arba tą patį P508GT. Na gal dar nuo DS5.
na pakeisi pagalvę kartą jei jau subyrės ir laikys manau. Dėl važiuoklės tai labai nesuku galvos, nes visom mašinom jas patvarkom. O ilgaamžiškumas kaip variklio? Pranašesnis 2l turbūt? Gal yra kas lygino važiavimą 2 ir 2,2?, ar turinčių 2,2 yra mūsuose?
In Topic: Apie Peugeot 508
2017 June 08 - 07:23
nuo Allure visi su elektriniu stabdziu,acess,active visad be, berods buisness line irgi be. Pasirinkimo laisves nebuvo. Cia kaip del elektrinio stabdzio taip ir del chromuotos juosteles,tik nuo allure ejo aplink visa langu rema.
pas c5 berods visi be isimties turejo elektrini stabdi, negirdejau apie dideles bedas, apart to,kad greiciau susidevi galines kaladeles nei priekines, todel,kad is vietos visi rauna per greitai, kol dar nespeja atleisti maaina kaladeliu. Tas pats su mani 508 ir zmonos pajudejimu is vietos.
pirmos kaladeles keistos galines,paskui priekines, ziuriu vel ateina eile galinem, bet 60000km ir dar didziaja dali miestu vazineta,manau tikrai neblogai.
supratau, reikės labiau pasidomėti kuo skiriasi Allure nuo Acess ir active. O kaip tie 2,2 varikliai su 150kW? Ar žiūrėti tik į 2l? 1,6 mano akimis per silpnas tikrai variklis.. Prie to paties dar bandžiau pravažiuoti su 5008, bet nelabai patiko, C4grand picaso laisvesnis pasirodė, nors ir jame užknisa galinė pakaba, tiltas surenka visas duobes ir barška kaip karieta... Panašu, kad lieku prie 508 paieškų, tik va dar reik silpnas vietas išsiaiškinti ir kaip tie su 2,2..
In Topic: Apie Peugeot 508
2017 June 06 - 10:08
508-am priklausė nuo komplektacijos ar rankinis bus elektrinis ar rankinis, pavarų dėžė tam jokios įtakos neturi.
o kokie komplektacijos elementai tai lėmė? Mano akim rankena praktiškiau ir lengviau taisoma, nes kaip bebuvę nesu turėjes auto kuriai būtų netekę rankinio tvarkyt anksčiau ar vėliau
In Topic: Apie Peugeot 508
2017 June 06 - 08:34
Del rankinio galiu tik speti, normalus su rankena bus pas pilna automata, elektrinis pas robota.
tai, kad ne. labai įvairiai ir niekaip neatgaminu kodėl. tiek pas robotą rankena, tiek pas mechaną, lygiai taip kaip ir pas kitus nėra rankenos. wtf? tiesiog va autopliuse filtruoji 508, ir pirmi du 1,6 robotai, ir vienas su rankena kitas su knopke. abu 2011..
- Peugeot klubas
- → Viewing Profile: Posts: Mariukas
- Privatumo politika