Smagesnes dezes nei pas Passata B7 2.0 tdi DSG 6 pavaru, nesu turejes. Masinai buvo pasalintas DPF, EGR, ir atsukta iki 150kw. Tai gal juokingai nuskambes bet pasakysiu jog pagal tiek kw tai raketa jin buvo ir is vietos ciut gaza spustelejus jau rauna i prieki, jokiu velavimu is vietos, pavaros belekaip greit perjungiamos. Aisku budavo momentais, kad norint aplenkti mieste automobili, o pats vaziuoji ant kokiu 1.5k rpm ir staigiai spusteli pedala tai jin pagalvodavo siektiek ir tada numesdavo pavara, bet vairuojant prie jos pradedi taikytis ir zinai kada ka daryti, tam yra lapkes ant vairo, kickdown knopkike numynus dugna stipriau ir t.t.
O dabar bandau priprasti prie Audi MULTITRONIC (CVT, VARIATORIAUS). Priesingybe DSG. Is vietos kas megsta staigu prikabinima prie sedynes tai to nesulauksi pas CVT Taip kad gerai reikia apgalvoti su ja ar spesi is sankryzos isvaziuot neperpis*as per sona o tik pajudejus is vietos, vaziavimas sklandus belekaip, jokiu pavaru
O baisiausia deze kiek bandes, tai pas P508 2.2HDI GT, ten toks slunkius kad baisu