Sveiki, pradėsiu nuo to, kad prieš pusę metų užkurtas šaltas variklis trukčiodavo. Gedimui šalinti buvo pakeisti 1 ir 3 cilindrų purkštukų antgaliai. Po remonto buvo viskas tvarkoje. Dabar vėlgi šaltas trukčioja, bet prie viso to melsvas dūmas sklinda. Pašilus trukčiojimai ir dūmai dingsta. Servise peržiūrėjo visus purkštukus - visi geri. Nustatyta kompresija cilindruose paeiliui 26, 19, 25, 20. Dviejų cilindrų kritusi kompresija įvardijama dėl velenėlio arba vožtuvų problemų. Variklis tepalo neryja. Kuro sąnaudos pastebimai nepadidėję. Po purkštukų peržiūrėjimo ir vieno jų tarpinės pakeitimo šaltas dirba lyg ir gerai, nebedūmina. Nors šioks toks netolygumas jaučiamas. Klausimas ar šiam visam reikalui turi įtakos nurodytos kompresijos reikšmės? Kiek suprantu dviejų cilindrų kompresijos reikšmės nelabai gražios. Gal kas galėtų būrimo būdu pasakyti konkretesnes kompresijos kritimo priežastis?
itariu blogai pamatuota kompresija, arba tepala cilindruoses..nes sito variklio kompresijos reiksme 18-24, 24max naujam varikliui buna....taigi kazkas netaip su kompresijos matavimu, itariu..o siaip jei realiai tokie dideli netolygumai, tai reiskia arba variklio remonta, arba purtymasi kol saltas..
Kompresija nepermatuota, tačiau trukčiojimas ir dūminimas pašalintas, įstačius iššokusį oro paėmimo vamzdį į filtro dėžę. Kadangi nulūžęs užkabinimas tai vamzdis išsimauna iš angos.