Peršokti prie turinio


tadis

Užsiregistravo 2014 Bir 10
Neprisijungęs Lankėsi 2016 Vas 19 10:23
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:307sw 2.0 HDI - kur yra turbo valdymo solenoidas?

2016 sausio 03 - 18:37

tokiam pat varikliui, šita klaida buvo man kai buvo blogas turbinos padėties daviklis. pasijungus kompą, tuo metu turėjau tik autocoma, tačiau ir jis man parodė, jog įjungus degimą turbinos padėtis, mano atveju, buvo šokinėjantys 108-110%. Taip kad paprasčiausias būdas žiuret ką rodo kompas. http://turboservisas.lt200lt buvo naujas daviklis, pasikeičiau pats ant keltuvo (tinka ir duobė), atsileidžiant duslintuvo sąvarža, nes kitaip netilpo ranka


Man panasiau, kad cia dar gali vakuumas ora kazkur gaudyt, maniau, jau visur gumukus vakuuminiu vamzdeliu pakeiciau, bet dabar pradejau abejot.

O siaip:
Measured injection flow: 31.85mg/impulse
Coolant temperature: 41 degC
Vehicle speed: 88 kph
Batt V: 14.58V
Status: engine under load
turbo presure measured: 4mbars
turbo pressure reference value: 7mbars
measured air flow: 561 mg/impulse
Turbo pressure electrovalve OCR: 55%
turbo position repeat: -80%
air intake temperature at the air flow sensor: -49 degC (visada tiek rodo klaidu ataskaitoj, o siaip rodo normaliai)

Beje, praleidus solenoidu testus per pp2000, - pugas traukia kaip zveris kelias minutes. Po to vel lag'as.
Gal dar kokia wastegate'o kojele stringa kur nors.

Varau garazan ziuret.

-------------

Sujungus vakuumo vamzdelius tiesiogiai - vaziuoja kaip zveris. (zinau zinau, uzlenksiu turba ir t.t.)

Trecia koja gazuojant, solenoidas vakuuma darineja kaip reikia, bet greit nustoja, nes kompas ji atjungia. Reiskia solenoidas geras.

Turbinos slegio davikli radau... su veidrodeliu...

Neisivaizduoju kaip zmones ji nuima. Paprasciau turbut salona nuardyt, kad prie jo prieit.

P.S. dar ir gyvuna kazkoki radau. Arba paukstis ten arba kaciukas. Pagal stovi, panasu kad nuo kokiu 2010-uju

Temoje:307sw 2.0 HDI - kur yra turbo valdymo solenoidas?

2016 sausio 03 - 15:25

Na tai sukeisk vietomis tos elektro vakuuminius voztuvelius. Bet cia tau meta potenciko klaida. Varyk kas supranta nes uztektinai parodziau.

 

 

Ką matau - suprantu, tik su paieška po kapotu problemos pas man :D

 

Dėkingas už info.


Temoje:307sw 2.0 HDI - kur yra turbo valdymo solenoidas?

2016 sausio 03 - 15:14

Doh...Nu ar supranti, kam yra skirtas tas voztuvelis? Cia vakuumo valdymas, nesvarbu kurio, egr'o, sklendziu, turbos. Dabar isivaizduok, kad priklausomai nuo to kaip tu spaudi gaza ir kiek reik putimo kompas duoda signala i ta  reguliatoriu, o jis vakuumu (nepastoviu/kintanciu) traukia (silpniau ar stipriau) turbos geometrija t.y. ji pastoviai valdoma. Kaip tu isivaizduoji tas reikalas veiks, kai tu paduosi tiesu ir pastovu vakuuma i turbos valdyma? Koks cia valdymas bus :) ? Ir nereik nieko plaut, reik pirma issiaiskint ar sitas biciukas kaltas, kad ta padaryti reik surasti kita, paimt nuo egr'o ar dar kokio velnio, ar pasiskolint pas ka nors.

 

"apeinamas tas solenoidas ir wastegate'as darinejasi tiesiai", Jis nesidarineja tada, o tiesiog i viena pozicija nueis ir visas "valdymas" bus.

 

Jau aiskiau.

 

Tai sujungus tiesiogiai (apeinant ta voztuva) turbos nebevaldys, o sklende nuolat bus atidaryta. Teisingai?

Jei taip, tai man to ir reikia, kad dar savaite galeciau iki darbo pavazinet. O po to jau susitvarkysiu.

 

Arba as gerokai neikertu kas ten prie ko :D

 

Jei jau labai nusikalbu, tai pataisykit mane kolegos - ka ten JIE sujungia teisiogiai / atjungia turbos valdyma (kad turba nuolat veiktu)?

 

(Beje, EGR'as atjungtas pas mane (isprogramuotas).)


Klaida rodo 2563, jei tokia klaida keiti tikrini na vatuuoji varza atsuki tris varztus suki kita jei blogas kalibruot nieko nereikia.

 

Vaziuosiu garazan ieskot sito daikto. (Aisku nerasiu as jo, bet gal pasiseks)


Temoje:307sw 2.0 HDI - kur yra turbo valdymo solenoidas?

2016 sausio 03 - 14:57

Dekui uz info. (Pagal nuotrauka priejimas ten kaip per antra gala...)

 

Maniau apeisiu turbos valdyma laikinai (kol susitvarkysiu tikra problema), kad vazinet butu imanoma. O ne kaip dabar - gazas dugnas, o jinai vos velkasi.

Klaida rodo 2563 [http://tinyurl.com/jka3kr2]

Vaziuojant atjungus degima ir vel ijungus - rauna kaip zveris. Turba veikia reiskia. Bet tik 5s. Po to vel kaip su rankiniu.

 

Prisiskaiciau temu, radau tokios info: "Arba važinėji su atjungtu turbinos valdymu ir degančiu "čeku", arba perki kitą daviklį už kažkur 300lt + pakeitimas ir kalibravimas." [http://peugeot-kluba...binos-daviklis/]

 

Uzsimaniau atjungt/sujungt ar dar ka nors padaryt, kad pradetu jinai vaziuot.

Radau, kad sujungus vakuumo vamzdelius tarpusavyje, apeinamas tas solenoidas ir wastegate'as darinejasi tiesiai (negerai, bet 'laikinai' padeda).


Temoje:307sw 2.0 HDI - kur yra turbo valdymo solenoidas?

2016 sausio 03 - 13:37



Cia 100kw? Jei taip tai droselio po generatorium ,o turbos prie egr silumokaicio.Sek pagal vakuumo slangele is turbos ir rasi.

 

Taip, 100kw.

Po generatorium yra 2 solenoidai (vieta paveiklelyje - H4) vienas virs kito. Vienam vamzdeliai is kaires, kitam is desines.

O kur turbos - neisivaizduoju. Nezinau kur egr silumokaitis.

Vamzdeliu gyvas velnias, o kuriuos sujungt, kad turba nuolat veiktu (pagal vakuumo kieki) - neisivaizduoju.

 

Gal galetum "best pirštu" tiklsiau pagal paveiksliuka kur ieskot?   :)

 

313328daa170978f760158934c28172a953.jpg