Tadai negaliu istrinti... Davikliai buvo pakeisti abudu.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: mk531
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 164
- Profilio peržiūros 7.415
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
ISPANIJA
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 406 Coupe 2.2 HDI/2001 KASTRATIS+REPRO
Vartotojo nustatymai
Paskutiniai lankytojai
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Fiat Scudo reikia pagalbos
2016 spalio 06 - 22:46
Temoje:Fiat Scudo reikia pagalbos
2016 spalio 06 - 17:35
Su mase viskas tvarkoje... Jungiau tris aparatus ir visi pasijungia tik ant 406. Dar variantas buvo akumas nusedes... Gal raktas nuejo? Bet tikrinau siuncia koda... Gal klaidinga?
Temoje:Apie Peugeot 307
2016 spalio 06 - 01:28
Mk, juokingai skamba zodziu derinys Ispanija ir Pakaitinimo zvakes Nera prasmes ju rele atjungti visai? Ar tada irgi dzeki cianas?
Tikrai taip kad juokinga... Pamenu buvo liutas 307 100 kw tik nepamenu tyksliai kuriu metu, gal 2005 ar netgi 2006. Turejo visa puokste klaidu kastracijai ir tarp ju pakaitinimo zvakiu. Palieku liuta, o atvaziavus jo pasiimti masina po kastracijos nevaziuoja... Vyriukai man sako, kad pasikeisciau pakaitinimo zvakes. Reakcija mano buvo lygiai tokia pati kaip jusu.. Hi hi, ha,ha... Bet nieko kito man neliko kaip pasikeisti pakaitinimo zvakes. Zodziu ir nervu ir kraujo buvo pralieta bet zvakes pakeiciau,dingo cheknorris ir masina iki siol be problemu vazineja.
Zodziu as i diskusija nesivelsiu su jumis profais... Bet faktas tas, kad problema buvo isspresta o tai man ir svarbiausia.
Temoje:BSI problema
2016 spalio 04 - 15:50
Tai
Na tai juk ir parašiau, kad ilgaamžiškumo ir kitų niuansų tas variklis turi dėl savo didesnio santykio kw/L bei sudėtingesnės ir trapesnės konstrukcijos, bet kalba juk buvo apie trauką, žmogus rašė, kad jam smarvės trūksta.
O šiaip, tiesiog pasikeitė karta motorų ir tiek, nieko labai nepadarysi, ypač kai reikia mažo litražo ir išlaikyti šiuolaikišką variklių guvumą. Jei tas 1.6HDI būtų buvęs toks jau labai itin prastas, tai nebūtų jo montavę ne tik PSA, bet ir Fordas, Fiatas, Volvo ir dar eilė japaškių.
Manau puikiai žinot, kiek laiko bendras PSA-BMW benzininis Princo motoras, tas su EP kodais...
Aš manau, kad jei žmogus Lietuvoj būtų, tai būtų jau tamstai ar kažkuriam iš kolegų pasiskambinęs ir sutvarkytas tas C5 jau važiuotų. Užsieny truputį sunkiau gali būti. Bet už tai žmogus šitas labai normalus, o ne koks ten balvonas iš Anglijos, kur į forumus rašinėja, prašo magišku rutuliu išburti jo, kurnors Notingeme pakrūmėj stovinčiam bolidui visas bėdas ir dar internetu suremontuoti, ir aiškina, kaip Anglijoj remontuot automobilius brangu ir kaip gera gyvent Tai ne problema ir pakonsultuot, ir paaiškint.
Man senam Xantia 2.0 HDi vienos fiškės kompui elektrikai už kvartalo immo nuėmė per pusvalandį. Išlitavo čipuką, suprogramavo ir kartu uždarėm, varžčiukus atgal susukom. Pasibandžiau ant brolio 406 - kuriasi, dirba, važiuoja puikiai su svetimu (jo mašinos) raktu. Kadangi kompas bus automobilio salone, tai netgi rimtai nesandarinau. Pas C5 turbūt jau nebėra taip paprasta dėl to, kad turi BSI ir CAN?
Kas tiesa tas ne melas... Gyvenciau Lietuvoje tikrai zinau i ka kreiptis, nors ir cia pas mane yra darbsciuju rankeliu burelis... O nezinant masinos apsigalvojau kad isvengti siurprizu.
Zodziu ilgai nelaukes nupirkau liuta 106. 99 m. 1.0 l su 80k km. Spuogas kaip is fabriko, dazai origanalus ir salonas idealus. Aisku ne viskas grazu kas auksu spindi... Nuvarytas visas desinysis sonas. Abejos durys ir priekinis sparnas keitimui, ir paplyses vienas zaviesas... Skardos nekainuos tik spaklius ir dazymas zaviesa pavirinsiu.Galvoju su max.100 pinigu isiterpsiu.Masiniukas buvo cackintas ir priziuretas.. Zmogelis po fiestukes primuses klyna, vaziuodamas atsireme i kelyje esancias apsaugas. Svarbiausiai visi sveiki o liutas pas mane. Liuta darysiu pats, nes jau nagai niezti... Ir greiciausiai nebus parduotas. Nes senai ieskojau tokio varianto papigai ir gerame stovyje, kazko paprasto kaip 3 kapeikos. Butinai pristatysiu spuoga siame forume ir darbo eiga.
Temoje:BSI problema
2016 spalio 03 - 00:51
Tadai neee, radau kad nupirkti ji papigai.... Bet tas papigai kaip kate maise. Jeigu tureciau laiko tam dalykui galeciau zaistis. Bet kai jo paskutiniu metu neturiu... Tai tikrai nenoriu terliotis. Visus komponentus susirinkciau uz kelias kapeikas ar net dykai. O uzkurus auto vel gali atsirasti siurprizu... Paleisdamas detalem atsipirktu viskas ir dar islosciau... Bet viskas remiasi i laika. Galvojau pasilikciau sau nes, turiu C5 1.6 hdi nu kapiec superinis masiniukas...Ir valgo kaip ziebtuvelis, bet vazinejant su saltu oru ar keliese masinoje jau jam truksta smarves.
Zodziu kazkaip greit uzsitriedziau, bet primeciau kad palauksiu. Atsiras koks variantas su 2.0 motoriuku kuris bent jau kuriasi ir normaliai ji butu galima perpurtyti ir patikrinti.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: mk531
- Privatumo politika