Prieš tai stipriai dingdavo, bet problema buvo pašalinta. Dabar dingsta, bet normos ribose.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: kilogramas
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 14
- Profilio peržiūros 6.765
- Amžius 39 metų
- Gimtadienis Rugpjūtis 20, 1985
-
Lytis
Lytis nenustatyta
-
Vieta
Šiauliai
Kita informacija
-
Automobilis
-
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Peugeot 5008 2017 m. 1,6 benzinas (121 kw) CO kiekis viršija normas 7
2024 lapkričio 11 - 14:01
Temoje:Peugeot 5008 2017 m. 1,6 benzinas (121 kw) kartais užkūrus pulsuoja va
2024 kovo 28 - 08:34
Jei nebėga, vadinasi degina.
Ar neturėtų būti daugiau dumų dėl to ar būti apsinešęs išmetimo vamzdis (nes nei vieno požymio nėra)?
Temoje:Peugeot 5008 2017 m. 1,6 benzinas (121 kw) kartais užkūrus pulsuoja va
2024 kovo 22 - 08:48
O matuoklė ką rodo ištraukus? Kad nebūna tepalo dar nereiškia, kad nebėga, nes viskas ant apsaugos nulaša..
Matuoklė rodo minimumą. Automobilį laikau garaže, abejoju ar ta apsauga tokia sandari, kad nei lašelio nenukrito.
Temoje:Peugeot 5008 2017 m. 1,6 benzinas (121 kw) kartais užkūrus pulsuoja va
2024 kovo 21 - 13:54
Išlindo daugiau simtomų. Prieš 3 savaites rodė, kad trūksta tepalo. Dapyliau pusė litro, šiandien vėl rodo, kad trūksta (pravažiavo 1500 km)... Po automobiliu tepalo nebūna. Ką patartumėte?
Temoje:Peugeot 5008 2017 m. 1,6 benzinas (121 kw) kartais užkūrus pulsuoja va
2024 kovo 14 - 09:56
Kas 15kkm galima keist, kai maza variklio rida arba kai vazinejama dideliais atstumais, o ne mieste pyst plest arba siaip retkarciais kazkur, t.y. kai susirenkat 15kkm per 2-3 metus. Kitaip siulyciau 10 nevirsyti, ypac jeigu rida jau didesne arba jeigu naujesniu metu su suodziu filtru. Jums nereikia keisti situ varikliu grandiniu, voztuvu gumeliu ir VANOSu, nematot kas ten po voztuvu dangteliu buna, priziurint pagal grafika.
Ir tepalus pilti gerus kokybiskus, o ne kur servise su geriausia kaina arba arciausiai, ipila brando "Geriausias naWaras nuo litro" is backos jums nematant. Kartais buna pradedi gerai priziureti masina apleistu varikliu ir po 2-3 metu vel atidarius dangteli, nes vel truputi leidzia tarpine, matai, kad jau normaliai prasiplove maumai
TUskes neprieziura pakesdavo gana neblogai. EP ir EB tarnauja tik gerai priziurimi, bet vistiek maziau ir problematiskiau. Naujesniu metu, nuo kokiu 2012-2014tu jie jau ilgaamziskesni, atvaziuoja ir su 200-300k dar visai pusetini, bet ne be bedu.
Senesniu metu, tokiu gedimu, kaip ryja tepala arba saltas prastai dirba, arba kartais ismeta check engine ir klaida ant misinio, net nebesiimu remontuoti, nes prasiknisi belekiek, pinigu turetum imti belekiek, rezultato daznai nepavyksta isgauti, o tada ir nesigauna su pinigu paemimu, nes i kapitalinius remontus niekas veltis nenori, nupirkes pigia masina ir noredamas pigiai sutaisyti. Ir gaunasi is to vien gniutulai gerkleje ir nuoskaudos abiejose sandorio pusese.
Jei galvojate apie Peugeot benzina ir neiperkate naujo, siulyciau pasirinkti kita marke, tikrai yra gamintoju su geriau sukonstruotais benzininiais varikliais. Peugeot visada buvo ir vis dar lieka pakankamai stiprus dyzeliuose, o su benzinais pastaruosius 15 metu prasciau. Ir turbut jau taip ir liks.
I mazus automobilius dyzeliu jau ir nebededa. Kas visai gaila, nes pagalvodavau apie nauja C3
Tik saltam stovejusiam bent 2-3h varikliui ar buna ir siltam neseniai vaziavusiam?
Papulsaves prasilygina ir dirba graziai?
Variklio kaidos lempute nesviecia ar pranesimu jokiu negaunate?
Būna tik pastovėjus, šiltam nebūna.
Jo, tik pradėjus važiuoti iš karto pulsavimas dingsta.
Ne jokių klaidų nerodo.
Kiek km pravaziavusi? Gali buti grandine issitampiusi (taip taip, jei virs 150k, butina keisti, senieji ir prie 60k issitampydavo). Tepalai privalo buti keiciami max kas 7k km sitiem 1.6, kitaip su tepalo padavimu i vvt sistema prasideda reikalai.
125 000 km pravažiavus. Tepalai keičiami pagal gamintojo nurodytus terminus (aptarnavimų metu).
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: kilogramas
- Privatumo politika