Peršokti prie turinio


apple

Užsiregistravo 2015 Sau 10
Neprisijungęs Lankėsi 2015 Sau 15 20:14
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Apie Peugeot 406

2015 sausio 12 - 18:48

Pirkti auto ir jau galvot kad brangu islaikyt, tai perki dvirati. Auto yra loterija. Pazystamas turi toki kaip mano 307, viskas tas pats. Nieko netvarke ir ramiai eksplotuoja. O mano rodo ozius, tai fap, tai egr, tai sankaba, tai stabd diskai, tai kalades, tai oro srauto matuokle, nu zodziu, greit nebebus ka keisti, bet nedarysiu kaip visi, sutvarko 90proc viso auto ir parduoda ☺

Jeigu jum nerupi kiek kainuos eksplotuot tai kam tas dyzelis tada ? Galingiausia bendza ir i trasa. O kad 80 traukia geriau nei 66 tai cia nera ko diskutuot.. Aciu padejusiems, jeigu imsiu 406 tai 66kw. Nesu lakunas, galios uzteks normaliam vaziavimui.

Temoje:Apie Peugeot 406

2015 sausio 11 - 20:07

Tiesiog 80 kw variklis turi daugiau probleminių vietų - kintamos geometrijos turbiną, jau minėtą kartu su šiuo varikliu komplektuojamą sudėtingesnę sankabą, intercooler'į, FAP/DPF. Kadangi jauno nepavyks nusipirkt, tai gedimų tikrai pasitaikys, ir mano galva 66-tukas sulauks jų rečiau ir jie bus pigesni. Čia mano nuomonė tokia, aišku,  svarbu nuspirkt nenujotą iki galo, tada ir tas galingesnis bus geras. o tas 66 kaip sakė čia kažkas darbinis patikimas arkliukas. :pug:  


Temoje:Apie Peugeot 406

2015 sausio 11 - 17:59

Nu ne kw padidina, ne taip išsireiškiau, bet ta sankaba prideda traukos automobiliui, ir jiegu sudėjus į 66 kw ta sankabą trauka padidėtų,  būtų atvirkščiai  jeigu iš 80 išimtum. Dėl kurimosi tai čia tikriausiai tik jum taip, galbūt turėtoj prastos būklės 66 kw ir geresnės 80 kw. arba net ir akumuliatoriaus gali užtekt šitoj vietoj...  66 kw variklis gal ir tokio pačio patikimumo, bet jau kalbėjom, kad sankaba jo paprasta ir patikima. O kuo jis blogesnis, apart mažesnės galios ir nežymaus sanaudų skirtumo  ? 


Temoje:Apie Peugeot 406

2015 sausio 11 - 16:34

Na tai taip, dėl tos sankabos ir atsiranda jo papildomi kw ir ekonomiškumas, bet man atrodo dėl to 0.1 litro geriau turėt patvaresnį. aišku galima ir į 80 susidėt paprastą sankabą, bet kam to reikia, liks tada tas pats 66 o draudimas kainuos kaip 80 :D Žodžiu, panašiai aišku, jeigu reikia pigesnio  imt 406  jeigu brangesnio ir gražesnio 307 faceliftą, bet ten man regis pagrinde jau 1.6 hdi, negyrė jis man atrodo šitų variklių :D 


Temoje:Apie Peugeot 406

2015 sausio 11 - 16:17

Ačiū. Dar vienas klausimas, patyręs žmogus, nusimanantis automobiliuose teigia kad 406 ( nuo 2000 panašiai, faceliftą) būtų galima priskirt prie patikimų automobilių, ir jis problemų didelių nekelia, rekomenduoja imti su 66kw hdi varikliu. Apie 307 turi preišingą nuomonę, ją priskirtų prie prastesnių, labiau problematiškų automobilių. Na variklį galima rasti tokį patį ( hdi 2.0 66kw) bet kaip su važiuokle ir elektronika. Kaip supratu važiuoklės kelia panašiai problemų, gal 307 net mažiau, bet jo elektronika žymiai prastesnė. Ar gali taip būti ? Gal kas eksploatavęs ilgesnį laiką abi. Lyg ir facelifte 307 tų bėdų daug mažiau..