O jeigu ta egr uzblankinti ar neismestu klaidos bandziau as ji pasiekti bet kad tokioj vietoj kad prieiti neina man , ten kazkur gale wariklio , o nuo egr gali kartais apsukos pasokineti nuo 750 iki kokiu 1200? cia ant laisvu , masinos rida 166000 tai dar kaip ir nedaug ir rida tikra , o kaip dar galima identifikuoti kad egr kvailioja koki dar jo buna pozymiai ?
Ir ka dar pastebejau kad diagnostika stebint live parametrus gazuojant nesikeicia exhaust gas recycling throttle electrovalve open cycle ratio jis visada stovi ant 10%
ir tas pats su inlet air heater throttle electrovalve open cycle ratio jis visa laika stovi ant 6% , gal kas gali pasakyti kas jie tokie ir ar taip ir turi buti
Mano peugeot 407 2004m 2.0 HDI vyksta tas pats, ar autorius susitvarkė savo problemą ? Taip pat trūkčioja, klaidų nemeta, tik trūkčioja ant įkaitusio variklio. Kas įdomiausia atjungus EGR fiske, trūkčiojimas dingsta. Išėmėm EGR pravalėm atrodo užsidarinėja kaip ir gerai nors nesu specialistas. (nepadėjo) Taip pat toks jausmas, kad vyksta nuolatinė regeneracija, jai pasibaigus (su prijungtu egr) trūkčiojimas dingsta, už kelių km pradeda labiau dūmint ir vėl prasideda . Manau kad dpf filtras užsikimšęs ir dėl to knisa egr darbą.