Na, kad neypatingai ten tas vairas ir sukasi sunkiai, tiesiog jausmas toks, kad kažkas kažkur kliūtų, turiu omeny kolonėlėje esančią "reiką" (ar kaip ji ten vadinasi)... Lyg tepimo negautų. Tiesa visai neseniai buvo keista vairo traukė ir kryžmė, bet kryžmės gedimas kitaip reiškiasi (ketvirtį vairo sukimo juntamas sunkumas). Visa mistika tame, kad esant šaltam varikliui viskas gerai, o tik įšilus - prasideda. Na, o traukė nemanau, kad kažkuo čia gali būti kalta...
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: sakirE
Statistika
- Grupė Senbuviai
- Aktyvūs pranešimai 28
- Profilio peržiūros 7.149
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Vilnius
Kita informacija
-
Automobilis
Peugeot 406 2.0 HDI
0
Neutralus
Vartotojo nustatymai
Draugai
sakirE dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Mano parašyti pranešimai
Temoje:P406 vairo kolonėlės restauravimas
2019 kovo 05 - 19:57
Temoje:P406 vairo kolonėlės restauravimas
2019 kovo 05 - 18:13
Kokie atraminių guolių gedimo simptomai žinau, esu keitęs, o štai dėl siurblio mintis buvo kilusi (ypač kai temperatūra turi poveikį). Dviejuose servisuose meistrai sako - kolonėlė... Štai ir noriu įminti mįslę 😀
Temoje:P406 vairo kolonėlės restauravimas
2019 kovo 05 - 09:24
Problema tame, kad esant šaltam varikliui vairas sukiojasi be priekaištų, bet vos kiek įšyla - vairas pasunkėja ir girdisi (jaučiasi) girgždejimas. Pati kolonėlė jau yra restauruota prieš kokių 3-4 metus, bet tą kartą greičiausiai buvo pakeisti tik manžetai.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: sakirE
- Privatumo politika