Peršokti prie turinio


Bariukas

Užsiregistravo 2015 Bal 09
Neprisijungęs Lankėsi 2016 Kov 01 22:10
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:2.1td 80kw pjauną generatoriaus diržą

2016 kovo 01 - 22:04

Na dėl skyvu manau tekinimo tiesos yra:)) tai po šitų darbų kaip suprantu susitvarkė/


Temoje:Plerpantis generatoriaus diržas Peugeot 406

2016 kovo 01 - 15:21

Sveiki kolegos, jau esu nesuvokimo stadijoje ir nebežinau ko griebtis su savo Peugeot 806 2.1 td, nes mašina puiki, o generatoriaus diržas beveik per du metus penktą syki susikutoja siūlais ir lenda po pagrindiniu, o tada jau aiški situacija... Reik motoro kompensatorių remonto ir panašiai... 
KLAUSIMAS: Gal kažkokia bėda yra pagrindinė kodėl graužia generatoriaus taip diržą???
Diržas paskutinį sykį keistas apytiksliai prieš 5000 km., įtempėjas taip pat naujas panašiai buvo keistas. Jau taip pat pradėjau mąstyti apie kito motoro keitimą...

 


Temoje:del kuro siurblio lucas 2.1TD

2015 birželio 16 - 23:07

Sveiki, reikia pagalbos su LUCAS siurblio degimo nstatimu:)) nes po remonto vargstu nepagaudamas gero kampo, nors pagal AUTODATA viskas aišku kaip 806 2,1TD nusistato degimas, bet pas mane tai netinka, nes pilasi dumais... gal kas yra su šituo reikalu susiduręs?


Temoje:P406 pagrindinio dirzo keitimas

2015 gegužės 26 - 20:17

Dar reikėjo pasiūlyt pjaunant aušinti vandens srove, kad neužmėlynuotų gražtas...

Tamsta kartais rašot kad tik rašyt. Tas gražto galas užapvalintas būna vos vos, ir tik kai kurių gamintojų. Labai daug gražtų turi visiškai plokščią galą.

Be to, čia ne 2.0 ar 2.2 HDinas, tad ne tik kad smagraty skylė pakankamai gili, bet ji dar ir su grąžtu gręžta. Ką tai reiškia - ogi tik tiek, kad skylės dugne konusas bus dar didesnis, negu gražto galo...

Čia be pykčių ir arogancijų - tiesiog kad gal, nežinant konstrukcijos, siūlau žinutėse naudoti mažiau užtikrintumo :)

 

Nėra ten su tais diržais tokios šyzos, kaip daug kam atrodo. Čia yra XUD11 motoras, greičiausiai XUD11BTE, pas jį tiek velenėlis, tiek alkūniakas tvarkingai ant šponkių, ir visa kita pakankamai paprasta, ne 2x2, bet gal 3x3... Konstrukcija patikima ir be kasiakų, tik svarbu teisingai atleisti tempimo guolio spyruoklę, kad normaliai įtemptų, nes ten būna visokių niuansų. Na ir aišku variklis pakankamai nemažas, ir dar jei 806tame, tai tikriausiai priėjimai ne pasakiški, bet kadangi žmogus darosi pats, tai tikriausiai laiko turi - pasidarys :)

Primygtinai siūlau pasikeisti ir alkūninio veleno riebokšlį tokiu atveju, nes kai palenda generatoriaus dirželis ten, nekart sutikta, kad dirželio siūlas įlenda ne tik į pagrindinį dirželį, bet ir po riebokšliu sumano kyštelti uodegėlę. Tuomet būna, kad tas riebokšlis nors ir atrodo dar normaliai, bet tepaliuko jau nebesulaiko, ir sutvarkius skirstymo mechanizmą pasipila tepalas. Išlaidos tam riebokšliui maždaug 5-6 eurai, pakeist nebus labai sunku- ištraukit įsukęs medvaržtį ir traukdamas replėmis, o naują įkalt reiktų atsargiai pamažu, kad visur būtų lygus tarpelis. Riebokšlis kalasi lygiai su dangtelio kraštu. Negarantuoju, kad čia pavyks taip pat, nes nepamenu, ar veleno storis toks pats, bet XUD7 ir XUD9, beigi eilei EW ir DW motorų labai patogu tą riebokšlį įkalti su pačia alkūninio veleno žvaigždute, ištraukus šponkes ir ją apvertus. Tuomet gaunam idealų įpresavimo lygumą :)

Na esu tiesiog sužavėtas šiuo forumu ir galiu drąsiai teigti forumo draugais:)) taip tikrai Tadai tai yra 806 modelis kurio servizai kratosi juodai, tad todėl iamiausi pats šios tvarkymo procedūros:)) riebokšlį tuomet tikrai keisiu:)) o kaip pavyzdžiui nuspręsti apie škyvų gyvenimą?:)) nes tai jau trečias kartais kai dirželis nueina po velniais:)) po paskutinio karto praėjo 1,5 savaitės tik... :)) o db beveik mėnesį laukia remonto, nes naujų neperku karomislų, o motorų tipo nieks beveik neardo... o kaip ten pavyzdžiui su tomis kaip ir gilzėmis, kur remiasi karomislas darbo metu jisai maigosi su tepalo kaip ir spaudimu, bet pas mane keli lyg numire ir neatlieka savo f-jos... ?


Temoje:P406 pagrindinio dirzo keitimas

2015 gegužės 26 - 18:04

Smagratis kaiščiuojasi per skylę, kuri slepiasi po starteriu. Reikia arba normaliai išlenkto įrankio ir dirbti iš apačios, arba nuimti starterį. Bet ta skylė yra kaiščiavimui. Atsukinėti ten užkaiščiavus galima, bet tuomet naudojat arba gražtą, arba kažką panašaus kieto, nes vielą ir varžtą galima ir užlenkti (paskui ištraukti iš ten tą užlenktą daiktą ŪŪŪŪŪ, geriau nenorėkit...), ir kaiščiavietes sugadinti. Ir vistiek geriau neatleidinėti ta vieta naudojantis, aš ja naudojuosi tik labai kartais, bet kadangi žinau, kiek ten galima jai duoti apkrovos, nieko nesugadinant.

Atleidimui jungiat penktą pavarą ir nuspaudžiat stabdį - kito žmogaus koja, pagaliu, šulinio dangčiu ar pan... Tik kadangi dirželio jau nebėra, tai reikia atsargiai elgtis su velenėlio (nebent karomyslai jau ir taip sulankstyti) padėtimi...

Jei automatas, nusiimam "smagračio" skardinę apsaugėlę ir į starterio žiedą chuliganiškai įkišam atsuktuvą. Tam yra specialus įrankis, ir dauguma rimtais apsimetančių meistrų stradalina, kad ten jokių atsuktuvų ir kitokių nesąmonių ir tik specialus įrankis, bet taip atsukau ir prisukau atgal jau tikrai ne vieną dešimtį, taip kad... :hmm:

Ačiū Tadai už aiškų išaiškinimą:))) tuomet nuimsiu starterį ir naudosiu grąžtą:)) o velėnėlis jau nuimtas iki galvutės viskas:))