e vyrai, nustokit gryba pjaut, ne tam forume susirnkot..zmogus apie sanaudas klausia, o ne kuris vezimas geresnis..o siaip paklausiu temos autoriaus - kaip matavai kuro sanaudas? ar variklis uzsyla iki darbines temperaturos?
siaip 100kw yra gana ekonomiskas variklis ir jo vidurkis net ir su automatu yra apie 8l/100, su mechankem 6begiu ir i 7 zmogai telpa.taigi klausimas kaip vazineji, galbut zulini 3km i viena 3km i kita puse saltu varikliu? tai ir ryja daugiau nei priklauso. o kaip reikalai su FAP ir EGR sistemom?
Ar kuro sanudos pamatuotos realiai pilno bako metodu? ar tik pagal borto kompa sprendziamos..
O del vokisku auto kokybes, galeciau gincytis iki numirimo, nes jos ten kaip ir niekur nera, taciau cia jau kita tema, sukurkit tema skyltyje diskusijos nesusijusios su gedimais, papsakosiu ko buna tiem tautoveziam.
Diawollo, nustok svaiges, ant antrabotkes visi seni dyzeliai su vp37 ar senesnem kuro sistemom vaziuoja - ribota laika...tu ipilk to brudo i koki vw PD arba CR ir pamatysi ko nemates.:Dkaip ir su visais kitais moderniais dyzeliais.
vazineju visur po miesta ir uzmiesti, bet daugiau mieste, motoras buna pilnai uzsyles, aisku per diena daug gaunasi tu lakstymu, tu uzvedinejimu, bet tai vistiek nepateisina tokio motoriuko ir tokiu sanaudu, cia kalta manau automatine deze, nes ji senos gamybos, gal is tu senesniu deze, ne tokios kaip pas naujesnes masinas.. jo ziuriu ir i kompo sanaudas, bet ir ziuriu i rida pilno bako nuvaziuota... turiu kolkas tik savaite 407, su pilnu baku nuvaziavau 760km, bet puse kilometrazo yra uzmestis, tai manau mieste nuvaziuociau nedaugiau 600km, tai manau 10.5-11litru tokiam motorui daug tikrai.
Jo pasiimk, pasikeisi visus sesis kiaurus purkstukus, lenciūgus ir ju itempejus, bus pigu tikrai.
pasiemi tacka, jau su pakeistais lenciugais ir vistiek geriau gaunasi, cia nesulyginamos klases..