Peršokti prie turinio


DainiusS

Užsiregistravo 2015 Grd 08
Neprisijungęs Lankėsi 2016 Kov 27 07:56
-----

Mano sukurtos temos

Peugeot 206cc vėjo deflektorius

2016 kovo 22 - 09:25

Ieškau pirkti 206cc vėjo deflektorių. Arba būtų gerai jei turintis, bet neparduodantis žmogus įdėtų foto iš visų kampų du išmatavimais- bandyčiau pasigaminti.

P206 1.6 16v 80kw Variklio darbas

2016 vasario 29 - 00:03

Sveiki, gal kam teko susidurt su problema, kad ant laisvu apsuku staigiai paspaudus gazo pedala, mašiniukas kokiai sekundei šiek tiek pridūsta, per kokį 100rpm nukrenta apsukos ir tada jau viskas ok, kyla iki ribotuvo. Lygiai tas pats, sakykim bėgėjantis kokiu antru bėgiu, jei apsukos žemiau 1800rpm ir spaudžiant gazą atrodo, kad mašina pridusus stipriai ir paskui vienu metu kažkas atsikemša ir pradeda važiuot. O bet kokiu bėgiu važiuojant ir neišjungus bėgio numetus staigiai gazo pedalą, truputi trukteli mašiniukas. Sąnaudos geros, variklis nevibruoja, apsukos nepulsuoja, pašalinių garsų nėra išskyrus vieną, girdisi kaip užsidaro oro sklendė. Buvau nuėmęs net šlangą prieš oro skelndę, tai garsas žiauriai didelis, atrodo kaip dvi metalinės blėkos trenktųsi viena į kitą atleidus gazą. Ar galima būtų visas bėdas surišti su oro sklende, nes nuo pirkimo pakeista viskas, kas priklauso aptarnavimus atliekant išskyrus žvakes ir babiną? Ir jei kalta sklendė, ar įmanoma ją pačią sutvarkyt, ar ji yra tik keičiama ? Tuo pačiu reiktų ir rekomenduojamų meistrų Šiauliuose arba Panevėžyje. Iš anksto dėkui.


P206cc Vairo stiprintuvo sensorius

2015 gruodžio 08 - 16:27

Sveiki,

 

Nupirkom šeimoje pežuką ir turim šiokią tokią problemą su juo. Kadangi prieš tai buvo turėtas lygiai toks pat 206 hatchback 1.1 benzinas, o dabar 206 cc 1.6 benzinas, beje abu 2001 metų, tai dabartinio vairas yra ženkliai per sunkus. Buvo pakeistui atraminiai guoliai, vairo stiprintuvo siurblys. Siurblys dėtas dėvėtas, todėl neatmetu galimybės, kad jis irgi yra blogas. Bet vietoi slėgio daviklio į vamzdelį įsukus monometrą, jis sukant vairą rodo virš 100 barų slėgį, nors garsą ir skleidžia dirbdamas. Klausimas būtų apie patį slėgio daviklį. Vienoje vietoje radau informaciją, kad jis veikia, kaip potenciometras ir praleidžia tiek srauto, kiek jam reikią. Bet nelabai tikiu, nes čia gaunasi servo vožtuvo principas, o toks turėtų dėtis ant vairo kolonėlės mano supratimu. Gal galite plačiau pakomentuoti, kas tikrai žino to sensoriaus/vožtuvo veikimo principą ar galbūt net parekomenduotumėt gerą peugeot specialistą Šiauliuose/Panevėžyje. Nes pežukas draugei patinka, bet su tokiu vairu, net man nemalonu važiuot, ką jau bekalbėt apie ją. Iš anksto dėkui.