Peršokti prie turinio


Pinigmenas

Užsiregistravo 2016 Sau 25
Neprisijungęs Lankėsi 2016 Sau 26 16:47
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Apie Peugeot 106

2016 sausio 26 - 13:52

Sakyčiau, kad Audi gal kaip tik brangiau, bet reiktų pasiklausinėt. Draudėja sakė, kad su BMW tikrai visada būna didesnė kaina ir tai praktiškai brangiausiai draudžiama markė, bet juk su Audi bachūrai ir gandonai irgi važinėja, ir nesąmones daro.

Dėkui už atsakymus. Paklausiu galbūt daugiau tada, kai bus realūs variantai ir jau tikrai išsirinkta ko noriu :)


Temoje:Apie Peugeot 106

2016 sausio 26 - 13:29

jei jau taip, tai tada kelionėm didesnis automobilis geriau būtų. 306 būtų pats tas tada. ;] tik smalsu kodėl nežiūri į dyzelius? :huh: Dėl draudimo, tai jie ne tik galią žiūri, aktualu ir stažas, ir automobilio metai, modelis ir t.t O už Audi turėtų būti pigiau .

Spėju 306 ligos panašios turėtų būti? O jeigu apie dyzelį tai kokius variantus ieskot? Spėju detalių kainos turėtų būt panašios, bet detalių daugiau (čia apie 306)

Temoje:Apie Peugeot 106

2016 sausio 26 - 13:10

draudimas ne vien variklius žiūri šiaip jau :huh: tai mašina bus pagrinde miestui? važinėsi vienas? tada imk 106 Senesnieni 106 ir citroen AX ne visi turėjo stiprintuvus, matyt žiūri atnaujintus modelius ;]


Automobilis bus važinėjamas ~150km už miesto kas savaitę ir jau kiek reikės po Kauną. Tai sakyčiau kiek daugiau užmiesčio teks ragaut. Važinėsiu dažnai vienas, bet ne visada beabejo :D O dėl draudimo jaučiu 1.4 pežuką pigiau apdraust, nei 2.0 audi (mintis ta, kad kubatūra ir galia draudimui daug reiškia).

Temoje:Apie Peugeot 106

2016 sausio 26 - 12:06

Torsiono privalumai - daugiau vietos bagažinėj, minkštesnis ir patogesnis važiavimas, neprarandant stabilumo ir gero sukibimo, ką labai mažina vientiso balkio tiltai (kaip pas antrą golfą ar peugeot 307). Taip pat, tas tiltas yra pritvirtintas ant keturių pagalvių ir truputį plaukioja. Tai duoda angliškai vadinamą passive steering, tai sukant posūkyje, truputį, labai nedaug, bet pasisuka ir galinė ašis. Dabar spėk, kaip tai padeda vairavimui :)

 

Spėju mažėja apsisukimo spindulys ir automobilis gali laužt aštresnį posūkį? :) ir šiaip dėkui už atsakymą, manau padės renkantis automobilį, beje šiaip 106 ar 306 geriau (vis dar eina kalba apie 1,4 variklį draudimo kainos sumetimais :D)

P.S. permečiau akim Saxo skelbimus, tai didžioji dalis stiprintuvus, dėja, turi


Temoje:Apie Peugeot 106

2016 sausio 26 - 11:09

smagesnis 1,4 bus, remontų baisių nebus, jei viską laikų keisi ir tvarkysi. Detalių gaut paprasčiausiai per forumo kolegas. Svarbiasiai žiūrėt koks bendras automobilio stovis( kebulas nesupuvęs, variklio skyrius nesimaudo tepaluose, elektra negrybauja, salonas tvarkingas) ir kad gale ratai nebūtų //--\\ ;] ir tai vadinama torsionu :clap: :D

Dėkui už atsakymą. Bet turiu dar ko paklaust :D
Ar saxo iš esmės nėra ta pati mašina?
Ar visų 106/saxo kėbulai cinkuoti?
Ar neįmanoma gauti detalių iš užsienio (skaičiau, kad Anglijoj 106 buvo populiari mokymo mašina, o Lenkijoj dar dabar populiarus ralio automobilis. Tai logiškai mąstant ir detaliu turi būt.
Ir kokie apskritai toršiono privalumai? Aš kaip ir daugmaž įsivaizduoju jo veikimo principą :D