Peršokti prie turinio


Daume

Užsiregistravo 2016 Kov 19
Neprisijungęs Lankėsi 2017 Spa 01 16:53
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Peugeot 607 iki kol turba neuzpucia bukas p1421

2017 rugsėjo 23 - 10:04

Isvada zmogus nuo rugsejo 15 vargsta ir bando per foruma problema issprest bet kazkaip nepavyksta. Sunku iki kauno atlekt pas gera diagnostika irgi jam tai sunku suprast. Na tegu toliau vargsta ka gali bepridurt :D

Tu supranti , kad as sita dalyka mokinuosi pirmi metai tai nenorek kad is karto rasciau , masina stovi , nes yra kitu o sita man paliko sutvarkyt kaip praktika  cia man dabar va griztu savaitgaliais ir krapstineju kita karta bus lengviau su kazkokia masina .


Supranti, kartais geriau tegul ir nevaro į tą Kauną, Vilnių, Gargždus ar dar kur, kur yra žmonių, kurie gali pataisyti. Nes Kaunas, Vilnius ar Gargždai ne viską nori taisyti. Ginkdie ne dėl automobilio, bet dėl savininko, kuris nenori sutaisyti automobilio, jis tik NORĖTŲ. Būna tiesiog per daug vargo ir kančių dėl tų galimai uždirbsiamų kelių eurų. Juk dirbam šitą darbą dėl pinigų, pagrinde, vis tik.

Dažniausiai tai ten visai nereikia jokių burtininkų, o meistrai ir Majamy, ir Čikagoj, ir Atlantoj pakankamai gudrūs ir protingi, jei varai ne visiem pasitaikiusiem, kad išspręstų daugumą bėdų. Tiesiog, kadangi ten didesnė dalis važinėja visai kitom markėm, tai jie tingi gilintis ir juos reikia truputį įkalbinti.

 

Kai atvaro ir reikia dvi savaites palaukti, kol prieisi, o po to dar savaitę remonto, dar savaitę kol sutaisysi, tai tos mašinos labai užsireikia. Nors prieš tai visai nevažiavo, bet dabar jau pasidaro kasdien reikalinga, kaip vanduo. Krūvos tokių atvejų, kur "trys servisai nepataisė", mašina jau tris mėnesius nevažiuoja, atvaro kaip paskutinės vilties šansą, neva tai mes gal sutaisysim, o jau po savaitės pradeda reikalauti automobilio arba atvažiuoja su tokia mintim, kad čia kažką su kompu pabursi, kokią žarnelę pakeisi ir išvažiuos kaip nauja. Ir mindžikuoja aplink, kai tu šiaip norėtum tą mašiną pasistatyt į aikštelę ir eit toliau einamų darbų spręsti, o prie tos ne stresinėj padėty, kažko kito nespėdamas ir vistiek padėdamas į šalį, o visiškai ramia galva ir pavalgęs ir išsimiegojęs prieiti. Tada, kaip taisyklė, remontas trunka greičiau ir kainuoja pigiau.

Nes "draugelis taip gali irgi padaryt, bet va nesupranta, ką gyvi parametrai reiškia, bet klaidas tai moka nuskaityt, o jų nėra, autocomas nerodo". Kiek man tokių su draugelių turimais autocomais skambino. Dažniausiai tokie nori, kad jiem už 10eur pasakytum bėdą, pasijungęs kompą, ir jis važiuoja taisytis pats. Tai jo visai netenkina atsakymas "turbina, purkštukai arba EGRas, reikia tikrinti mechaniškai", nes taip jau sakė prieš tai trys servisai, o jis nori sužinoti TIKSLIĄ priežastį. Tai jei problemos neišsprendei per 10min, vadinasi nieko nesupranti ir tu irgi, kaip ir kiti, esi lochas, ir reikia pas kitus, o galiausiai internete. Autocom'as šiaip yra labai geras ir puikus įrankis, gerose rankose, bet skirtingai nei naudojant akis ir rankas, su juo tikrai nepavyks išaiškinti pvz tokio dalyko, kad į atmosferinį benzą įdėtas turbininio benzo velenėlis, ir dėl to čia truputį keikiasi ant velenėlių padėčių daviklių...

Tai pasidaro tuomet aišku, kodėl trys servisai nepataisė ir kodėl forumuose bėdų ieškoma ir vistiek nerandama.

Šiaip ne visada, bet tikrai dažniausiai, iš praktikos, kai forume prirašomi trys lapai ir niekas neįvyksta, tai nuo tokio žmogaus reikia bėgti, jei jis nori pas tave atvažiuoti :D

 

Aš esu jau kelis kartus atsidūręs situacijoj, kai stoviu šalia žmogaus, kai jis bendrauja su mano kolega iš forumo, ir paskui grįžęs namo pavaro į internetą tokį komentarą, kad visi žiaugčioja apie meistro akiplėšiškumą, būna dar ir man asmeninę žinutę kokią parašo "tas tai lochas, nieko gero pas jį, noriu pas tave atvažiuot, gal galima?". O jis tai nežino, kad tuo metu, kai pats vėmė ant meistro ir nesutiko pinigų mokėti už galimą kokybišką remontą ir net už jau atliktą gedimo nustatymą, ir galiausiai išvažiavo tiesiog tyliai be žodžių pasiųstas nafig, aš pats šalia ir stovėjau :)

Pats dirbu pas broli , tai sita dalyka suprantu , buve tokiu atveju su klientais .. buna gedima is antro karto surandi , pvz kaip vaziuoja masina ir puft uzgesta , randi , kad kazkoks praitais meistras ieskojes gedimo eme oro filtra ir blogai ji sutvere (bezinui) nu sutveri sutvarkai paimi simboliskai ir sakai vaziuok jei bus tas pats atvaryk. Pasirodo tas pats , nu atvaro antra karta ir surandam kita beda kad ten kazkoks daviklis ant slangos nusproges pakeiciam ir jau pinigu neimam sakom vaziuok jei bus tas pats ieskosim , bet jei viskas gerai tai daviklis 10e + darbas 15e ir atvesi paskui. Nu paskambina po kokios poros dienu sako labai aciu viskas veikia ciki piki ir sakom gerai 25e privezkit , sako uz ka ? :D taigi mokejau pirma karta 5e sako brolis tai pirma gedima radau , kad deze visa isardyta oro filtro , tai sako vistiek daugiau 5e neduosiu tai brolis pasako eik nx ir daugiau nevaziuok pas mus , o vaziuok pas tuos sudarankius kur pirma karta tvarke masina , tai tada jau kitaip kalba , sako gerai gerai viska supratau atvesiu uz dali 10e ir uz darba 5e tai brolis padejo rageli. Tai cia skaitosi per pazistamus klientas ir pati paskui susivoke ir atvaziavo pinigus atidave :)


Ne i tema, bet panasu, karta zmogelis skambina, sako 4 servisus atpavaziavau, niekas neranda kodel netraukia masina... Visi rekia jog reikia turbina remontuot. 1.6hfi p407. Sakau atvaziuokit, paziuresim kur problema. Atvaziavo, pravaziavom, live parametrai aiskiai rodo turbina, patikrinau vakuumus, viskas ok, valdymas teisingas taip pat. Turba aprukusi... Sakau beda turbinoje ir uzsikisusiame FAP filtre. Filtras jau virs 500 rodo skirtuma ir prie 3000rpm... Sakau pasalinam filtra, tada kai jau turba gales laisvai kvepuot ziuresim ar dar gyva. Bet pakartojau nemaziau nei 4 kartus kad tai ne bedos sprendimas, o uzkirtimas turboa ir pan gedimui. Viska padarius masina atsigavo dvigubai, bet visvien puse traukos, turba kniaukia... Atvaziavo, sako na ka pavyko, sakau liko turbina pasikeist ir bua viskas OK. Tai sako kodel turiu moket pinigus jei visvien netraukia kaip turetu?!!! Nors su juo kartu vaziavom masinoj ir bent 4,kartus pakartojau, jog traukos esme turboje... O pats sako darom FAP'a 100%, nes visvien reikes, o kai jau po visko "Tai pinigus moku uz nieka vadinas..." Pikta ir skaudu, kai stengiesi kaip imanai o tau slapiu skuduru per veida. Kas kad aiskini, uzsiblokuoja, ijungia durniu ir pofig jam...

Tai dar vienas atvejis buves e46 bmw keitem daviklius tai perka is sroto ir deda tai pirmas pavyko priekiniam ratui gera nupirko , paskui galiniam keitaliojom gal 3 kol is sroto nei vienas neveikia , o brolis sako pirk nauja kaip visalaika originalu mes dedam DELPHI ir bus viskas tvarka , o tas perka po 5e is sroto kazkokius kinietikus be firmos , kol galiausiai sako man masinos reik ir tipo turiu lekt kazkur , sako brolis tai pirma pasikeisk ir tada atsiskaitom uz darbus ir skirstomes , tai tas sako tipo uz ka man cia moket , vistiek ABS dega o tu man nieko nesutvarkei .. o taip atrodo :D prasipisai prie to daviklio priekinio , kol ji istraukei , nes uzpuves ir dalim nafik emei is stebules kokia gera valanda, o tas sako uz ka moket.. Visokiu klientu yra , vieni net duoda 10e daugiau uz darba kuri greitai jam padarei ir dekingi lieka ir kita karta atvaziuoja su sypsena , nes zino , kad sutvarkysim o kiti verkia kaip sitas atvejis.O sita va peza man vienam paliko ir marijampolej , o brolis Kaune :D tai sako ieskok gedimo bus praktikos biski daugiau vienam .. Programas turiu viska galiu parsivezt Lexia , LAUNCH , Autocom ir t.t ir dar Hondos diagnostika galiu pajungt jei reikia :DD nu cia tik pajuokavau del sito .


Temoje:Peugeot 607 iki kol turba neuzpucia bukas p1421

2017 rugsėjo 22 - 17:57

Tikrai ne, pirma pas suprantanti zmogu, sumokesi uz diagnistika ir bus ramu. Kitavertus, kas tikrino purkstukus? Kompresija?

Marijampolej nezinau kur tiksliai veze bet ant stendo sake patikrino tai visi geri .


As suprantu kad bandai save guosti iliuzijomis,auto juk ne vakar pirkes ir ne vakar programavai filtra,butent kad nuo "gelezies"tikrinimo ir reikia pradet,be jokios abejones pajungus ne comus smomus o ta kas priklauso :pug: ,mersams star,Xentry,bmw icom volvo vida ir t.t.o ne zaisliukus uz 30$

Lexia sakai jungt reik ?


Temoje:Peugeot 607 iki kol turba neuzpucia bukas p1421

2017 rugsėjo 21 - 12:16

Mane stebina temos autorius,tikrino purkstukus,keite viena,dare diagnostika,o rezultata matot...kas tikrino,kaip tikrino,kuo tikrino..!?

Purkštukus buvau išėmęs ir nuvezęs ant stendo tikrint . Prie 1metus aveniui tikrinau buvo 2 mirę ir stendas parode tai , pakeičiau tuos 2 iš šroto prieš dėdamas patikrinau sudėjau ir mašina atgijo . Pezui dabar ta patį išęmiau patikrinau pasakė , kad visi geri . Bl nesuprantu jei butu pyzda motorui , tai kad ir turba isijungtu vistiek jis nevaziuotu , nes dabar pagauna turba ir važiuoja atrodo kaip nieko nebūtų , ramiai , tvarkingiai , švariai. bl nesuprantu , kur ieškot problemos.


FAP pas tave isprogramuotas, bet arba shiknarankio arba shinkarankio su kokiom ECUvolta ar ECUSafe programom. P1421 klaida privalo buti pasalinta normaliai programuojant FAP filtra. Normaliai - reiskia su WINOLS ir rankomis pasalinant ir temperaturiniu davikliu klaidas. O problemos pas tamsta jei tik P1421 ir daugiau jokiu NERA, tai 100% bus supypintas kompo failas kaip pradzioje minejau shiknarankio "DARAU VISKA, kloju trinkeles, taisau masinas, priziuriu moteris..." .

 

Nes neimanoma, jog trauka tai dingsta tai atsiranda ir nera rimtu klaidu. Aisku AUTOCOM tai gali ir nerodyti ne "pending" klaidu. Bet is esmes, jei pukrstukus tikrai tikrino ant stendo ir sujais viskas OK, tada tikrini kas kiek laiko vyksta regeneracijos, gyvai vaziuojant stebek parametrus turbo slegio ir aktuatoriaus %. Jei viskas OK, bus chana motorui, nes nebera kompresijos o gal ir fig znajet kaip dirzas uzdetas, variantu gali buti daugybe, nes korekcijos purkstuku nerodo, jog tai vien purkstuku beda, gali daugiau kuri ipurksti i cilindrus del "atviru" kibireliu....

 

Geriau nuvaziuok pas Tada ar Pauliu i Kauna, sumokesi uz diagnostika ir dar gausi ziniu kruva uz tuos pinigus, nes cia viska israsyti reiketu n lapu, ka galima realiai matant masina pasakyt keliais sakiniais.

Tai pirma sakai reikia perpust ECU faila tvarkingai ir tada pradės rodyt visus parametrus ir klaidas tvarkingai ?


Temoje:Peugeot 607 iki kol turba neuzpucia bukas p1421

2017 rugsėjo 17 - 16:41

Nenaudoju autocomo, tai nezinau nei tu numeriu nuo 1 iki 16, nei kaip ten raso. Parasiau jau juk, ko tau reikia, tai tik pasiversk i anglu ar kokia kita kalba ir paieskok kazko panasaus.

Va dirstelk

 

http://www.part.lt/i...12983957179.jpg

 

http://www.part.lt/i...8406ceb4976.jpg

 

http://www.part.lt/i...61e0fef3259.jpg

 

http://www.part.lt/i...d7a8cfcd883.jpg

 

http://www.part.lt/i...b43fc0a3292.jpg

 

http://www.part.lt/i...e4506b53562.jpg


Temoje:Peugeot 607 iki kol turba neuzpucia bukas p1421

2017 rugsėjo 17 - 15:18

Mesk tas foto ir pažiūrėsim. Turi padaryt tai pilnai užkaitinęs variklį ir kurį laiką davęs nemažai apkrovos, o slėgis matuojamas pilna apkrova, t.y. trečiu bėgiu iki dugno ir daug apsukų.

Bet jei temperatūros visada vienodos ir slėgis nulis arba artimas nuliui, tai filtras išprogramintas arba jo nėra. O jei temperatūros nesikeičia, tai tikrai išprogramintas.

 

O dėl messengerio skambučių.... ačiū, bet draugų neieškau.

Jei autocomu darau tai kuriuos parametrus ziuret ten nuo 1 iki 16 kuriuos rinktis real time ?