Peršokti prie turinio


peugeot406r

Užsiregistravo 2016 Bal 02
Neprisijungęs Lankėsi 2020 Bal 20 20:19
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:P406 2.0hdi 80kw problemos su vibracija

2017 birželio 22 - 22:37

2x dėžę nuimt kiek kainavo? 200eur kokius? Dar bus bent vienas nuėmimas - vėl 100eur.
laikas sugaištas važinėjant, skaitant, ieškant - kiek vertini savo valandas?
Pirktos naudotos dalys kiek kainavo? 100?
Kiek kainuos dalys kurias dar tik pirksi? 170?

Būtum susidėjęs normalų plaukiojantį smagratį su stock sankaba, laikytų ir džiaugtumeis. Ne tik pinigų, bet ir laiko sutaupytum.
Skūpas moka du kartus. (tokia labai šviežia mano patirtis:)

Taip, tikra tiesa, ir pinigai kainuoja ir laikas ir nervai :D Kad būčiau iškart žinojas kad tikrai smagratis galbūt būtų kitaip buvę, bet čia dar ir kažkas daugiau prichaltūrinta buvo. Buvo ir neaiškios kilmės traškesiai kylant iš vietos. Chaltūrščikai buvo rankas prikišę kur tik netingėjo, tai dėžėj varžtų trūko tai dar kas atmestinai padaryta... :D
Ir šiaip ilgą laiką maniau kad kokia tai pagalvė įplyšus ar kažkas tokio...

Temoje:P406 2.0hdi 80kw problemos su vibracija

2017 birželio 22 - 10:19

Užtenka tik smagračio, nes sankabą dėk TIK NAUJĄ. Ji nekainuos kosmoso pinigų, truputį virš 100eur, ir tiek. Aišku, sankabą pirkti ne 406tam, o tam modeliui, nuo ko dėsi, t.y Xantia 80kw arba Jumpy/Expert 69kw.
Kiek matei P406 sankabų, visos buvo ne kažkodėl paprastos, o todėl, kad buvo ne 80kw dvilitrio dyzelio. Iš 406 variklių gamos, atvirkštinę sankabą turi 1.9TD 66kw, 2.0i 97kw, 2.0i Turbo 108kw, 2,1TD 81kw, 2.0HDi 80kw, na ir dar berods trilitris (t.y. 2.9) benzas. Iš jų pirmų dviejų vienodos tarpusavy, trečio-penkto vienodos tarpusavy ir trilitrio berods jau išskirtinė, tik tam varikliui.

Supratau, diskelis, diskatorius, išminamasis guolis tik naujas. O smagrati naudota susirast nuo kokios tai xantios. Na bet sorry už neišprusima :) Kaip uždeda normalia sankaba jei priklausė išvirkštinė, meistrai sakė dėžė kitokia tai kitokios sankabos neužmausi :)

Temoje:P406 2.0hdi 80kw problemos su vibracija

2017 birželio 21 - 22:50

Keiciau savajam 406 sankaba ir smagrati.. betu nejutau jokiu, tik duslus garsas kazkoks tarp variklio dezes buvo.. ir sankaba buksuojanti. Nupirkau nuo xantijos vienmasi smagrati ir ta pati labai mazai deveta diskatoriu su guoliu., ir uzdejau savo deze su isvirkstine sankaba... viskas ok, pradzioj buksavo kol prasidirbo, dabar viskas ok... vibraciju nei buvo pries tai nei dabar nera... nors smagratis mano tikrai pavarges buvo, klibejo i sonus..

Na jei išsiaiškinsiu kad tikrai smagratis kaltas tada reikes žiūrėt šį variantą :)

Nu man su pirmuoju pezuku kai turejau irgi buvo vibracija duodant gazu, tai kaltas buvo keleivio puses (ilgasis) pusasis, ji pakeitus problema dingo, gal gali buti ir sitame beda?

Pas mane vibruoja tik atleidinėjant sankabą, ar gali dėl pusašio taip vibruot?
Tai niekas nežinot kokio rimto meistro kuris galėtų apžiūrėt ir nustatyt bėdą? Kol nebus Tado :)

Temoje:P406 2.0hdi 80kw problemos su vibracija

2017 birželio 21 - 10:33

Na, kaip ir sakiau, tik nuo rugsėjo pradžios, galit skambinti rugsėjo pirmą, jei iki to laiko ištversit netikėtai :)

Tiesiog išvažiuoju atostogauti penktadienį, iki tol turiu darbų iki kaklo, ir nors atostogos bus ne vien atostogos, bus ir darbelių visokių, bet čia vietoje nebūsiu, tai ir dirbti negalėsiu.

Kad atvirkštinė sankaba, bėdų jokių, nes 80kw varikliui pas 406 ir priklauso tokia. Paprasta spaudžiama šitam varikliui būna tik pas 307, bet tai todėl, kad pas jį kitokia, mažesnė pavarų dėžė. O pas 66kw visur spaudžiama ir visur mažesnė dėžė, ir nieko ten nepritaikysi, jei nededi daugiau dalių. Pas 307 lyg turėtų susidėti, nes dėžė to pačio modelio 66 ir 80kw, bet pas 406, 607 ir t.t. 66kw ir 80kw dėžės visiškai skirtingos, tai niekas ten netinka.

Galima pritaikyti, bet jei norit į savo įdėti, tai reiktų kaip minimum smagračio, sankabos, pavarų dėžės, pusašių (prie pusašių gali reikti ir variklio apatinės pagalvės kronšteino, nes į jį dedasi pakabinamas guolis, o jis pas 66kw gali būti ir mažesnis, nors negarantuoju), perdaryti pavarų perjungimo mechanizmą kitai dėžei. Gal ir dar kažko, gyvai geriau matytųsi.

Supratau. O dėl vienmasių smagračių nuo xantia arba pirmūjų hdi, užtektų jų tik smagračio ar reikia viso jų komplekto ieškot?  

Beje kiek mačiau sankabų p406 jos visos buvo kažkodėl paprastos, ne išvirkštinės, diskatoriaus dantukai būdavo į išorę, o manosios į vidų sulindę :)


Temoje:P406 2.0hdi 80kw problemos su vibracija

2017 birželio 21 - 09:54

Jei vibruoja pajudant iš vietos, tai turėtų būti sankabos/smagračio bėda, bet aišku reikia apžiūrėti.

Dabar reikalas toks, kad pakeitėt sankabos diską. Kokį diską dėjot? Arba kinietišką, arba naudotą, nes geri gamintojai atskirai neparduoda naujo disko.

Vienmasį komplektą arba Valeo 835001, kas yra apie 320eur, arba reikia dėti naudotą smagratį nuo pačių pirmųjų 406 HDi, kur dar buvo pirmoko kėbule, kelis mėnesius, ten vienmasis. Arba nuo vieno Citriaus (Xantia) tinka, ir krovininių minivenų su 69kw. Sankabų biškį pigių, bet vistiek gero gamintojo (LUK), kaip ir nebėra, bet paieškojus, kaip ir yra, tik reikia dėti analogą.

Turiu vieną smagratį dar likusį, sankabą nupirkti turbūt irgi galiu. Bet pakeist galėčiau tik rugsėjo mėnesį. Ir keisčiau tik konstatavęs bėdą tame gale, o ne iš lempos. Dalių kainos maždaug tokios: Smagratis 30, nauja LUK sankaba 120, pusašių riebokšliai 18, alkūninio galinis riebokšlis 12, dėžės tepalas 12, kreipiančioji (išminamo guolio). Jei kažkas jau įdėta nauja, galima darkart nekeisti, bet jei nepakeitė išminamo guolio, tai beveik viską turbūt reiks keist. Ir darbas apie 120.

Bet pirmiausiai reikia apžiūrėti, gal pvz kokia pagalvė labai plyšus, pvz kuris nors kaulas (apatinis ar viršutinis), ir tokia bėda ignoruojama.

Koks diskas bus dėtas nežinau, sakė jį turėjo vietoje tai greičiausiai bus naudotas. 

Kada butu galima pas tave užsirašyt apžiūrai? Tada jau būtu aiškiau ko griebtis.

Kad sankaba išvirkštinė nekils bėdu ieškant dalių?