Kyla toks jausmas ,kad pats nelabai supranti ko klausi.Dvieju masiu smagraciai kiek man zinoma eina tik dyzeliniuose varikliuose .Sudejus zemintas spyruokles, praktiskai amortizatoriai ilsisi arba juda nedidele eiga. Pas mane zeminta vos keli cemai, bet amortizatoriaus stokas buvo vos vos ant ribos, kad spyruokle neturetu laisvumo.Tas kietumas po keliu desimciu tukstanciu kilometru pradeda nervinti.
Per diagnostika patikrinti "fault journal".Visi moka trinti klaidas,bet ne visi istrinti klaidu istorija.
As klausiu konkreciu klausimu. Dvieju masiu smagratis buna ir 1.8l VAG'e ir Opeli su 2.2l nors ju benzinai neturi kazkokio sukimo momento prie zemu sukiu. O del Pezo, tai visi suprantam, kad prancuzai padaro nesamoniu, kur galejo eiti paprasciausi ir ilgai laikantys sprendimai, tai taip ir cia klausimas del 2l benzino.
Del standartiniu amortizatoriaus darbo su zeminanciomis spyruoklemis irgi visaip buna, MAZDA kibiruose numirdavo galiniai amortikai,o Civicuose laiko, tik su 5+cm zeminimu jau reikia pradet galvoti apie atramu ilginima, stokeliu pjovima.