Peršokti prie turinio


alias

Užsiregistravo 2016 Rgs 26
Neprisijungęs Lankėsi 2017 Rgs 13 16:03
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:508 2.2l GT 2011m (sedanas), automatas. Imetant D bėgį mašina šoka iš

2017 rugsėjo 12 - 19:58

Kokia tikra rida? Masina neturejus avariju? As sakyciau kad hidroblokas, stringa vozt

 

Virs 210 000km. Avarijų neturėjus. Pagal remonto istoriją tai visą laiką remontuota Prancuzijoje oficialiame Peugeot autoservize. Po pirkimo visi remontai taip pat oficialiame servize.

Radau video YouTube, man lygiai tas pats kas ir šitam čiuveliui: https://www.youtube....h?v=QhsDv_iJxKg


Temoje:508 2.2l GT 2011m (sedanas), automatas. Imetant D bėgį mašina šoka iš

2017 rugsėjo 12 - 14:22

Pamiršau paminėti jog važiuojant jokių pašalinių garsų ar pokyčių nepastebėjau, bėgiai mėtosi idialiai. Laimonas ar dėl hidraulinio bloko sprendi dėl to, kad problema pasireiškia tik pavažiavus (kai išyla tepalas)? Nes būna ir taip kad pvž. užkuri auto ir imeti bėgius tarkim tokia seka: D => R => D ir ant paskutinio D jau šoka iš vietos. Kiek suprantu tepalas dar nebūna išiles.


Temoje:Apie Peugeot 508

2016 rugsėjo 26 - 05:40

Sveiki, prisijungsiu ir as prie diskusijos. Isigijau Peugeot 508 SW 2.2 HDi GT, kelias dienas vazineju tai minusu nematau, vaziuoja tikrai smagiai, gal tik kiek kietoka, bet po BMW visu vaziuokles atrodo kietos :) I ka patartumet atkreipti demesi explotuojant? Ka vertetu pasikeisti po pirkimo? Kas del keitimo tai manau uztektu tepalu, filtru, dirzu. O gal yra dar kas i ka vertetu atkreipti demesi siam modeliui?