Jump to content


alias

Member Since 2016 Sep 26
Offline Last Active 2017 Sep 13 16:03
-----

Posts I've Made

In Topic: 508 2.2l GT 2011m (sedanas), automatas. Imetant D bėgį mašina šoka iš

2017 September 12 - 19:58

Kokia tikra rida? Masina neturejus avariju? As sakyciau kad hidroblokas, stringa vozt

 

Virs 210 000km. Avarijų neturėjus. Pagal remonto istoriją tai visą laiką remontuota Prancuzijoje oficialiame Peugeot autoservize. Po pirkimo visi remontai taip pat oficialiame servize.

Radau video YouTube, man lygiai tas pats kas ir šitam čiuveliui: https://www.youtube....h?v=QhsDv_iJxKg


In Topic: 508 2.2l GT 2011m (sedanas), automatas. Imetant D bėgį mašina šoka iš

2017 September 12 - 14:22

Pamiršau paminėti jog važiuojant jokių pašalinių garsų ar pokyčių nepastebėjau, bėgiai mėtosi idialiai. Laimonas ar dėl hidraulinio bloko sprendi dėl to, kad problema pasireiškia tik pavažiavus (kai išyla tepalas)? Nes būna ir taip kad pvž. užkuri auto ir imeti bėgius tarkim tokia seka: D => R => D ir ant paskutinio D jau šoka iš vietos. Kiek suprantu tepalas dar nebūna išiles.


In Topic: Apie Peugeot 508

2016 September 26 - 05:40

Sveiki, prisijungsiu ir as prie diskusijos. Isigijau Peugeot 508 SW 2.2 HDi GT, kelias dienas vazineju tai minusu nematau, vaziuoja tikrai smagiai, gal tik kiek kietoka, bet po BMW visu vaziuokles atrodo kietos :) I ka patartumet atkreipti demesi explotuojant? Ka vertetu pasikeisti po pirkimo? Kas del keitimo tai manau uztektu tepalu, filtru, dirzu. O gal yra dar kas i ka vertetu atkreipti demesi siam modeliui?