Vožtuvo padėties (kurio vožtuvo? Pas tave po tris vožtuvus kiekvienam cilindre) per pakaitinimo žvakės skylę įkišęs laidą, tikrai nesužinosi. Galbūt stumoklio, bet irgi klausimas, nes čia yra forkameros, tai gali nelįsti nei per žvakę, nei per purkštuką niekas vidun. Pas senesnius 1,8 ir 1.9 D ir TD dar būdavo galvoj speciali kompresinė zagluškė, per kurią būdavo tikrai galima kažką įkišti, bet tik indikatorių, o ne jokį laiduką. Nes laidukas ir yra laidukas, garantuotai ant danties praknisi diržą minimum. Dėl šito variklio nebepamenu, kaip, bet berods kaiščiuojasi kai 1 ir 4 viršuje. Bet šiuolaikiškesni motorai dažnai kaiščiuojasi viduryje eigos.
Na kiek žinau tai atsukus pirmo vožtuvo žvakę, bet ok nerizikuosiu, meginsiu ieškot žymės alkūniniame velene po starteriu. Ačiū labai už patikslinimą