Kitas galas jungtis į vieną iš vožtuvėlių variklio priekyje esančių. Jei EGR nebėra arba atjungtas, tai ta sklendė nelabai reikalinga, nes jokios stiprios funkcijos nebeatliks. Jei EGR yra ir veikiantis, tai pajunk, nes gali anksčiau ar vėliau oro srauto klaidą kokią išmesti.
tai nerandu antro voztuvėlio,( kur jis galėtų tūti, ar is vis toks yra?), vienas yra variklio priekyje į jį ateina dvi slangutės ( su dvejais išėjimo kanalėliais) , viena ateina nuo variklio vakuumo, o kita nueina į kaip suprantu į egr vožtuvą, dar man prieš atrandant tą nepajungtą membraną-vožtuvą buvo tikrintas egr su kompu ir sakė kad jis veikia.
ten ta membrana neliaura, nes kaip orą per šlangutę patraukiu, tai susidaro vakuumas.
visokių abejonių kyla, gal ta slanga užmauta iš kito pezo, su daugiau kw, todėl taip ir buvo palikta be jokios slangutės, as pats tą vietą
tai nerandu antro voztuvėlio,( kur jis galėtų tūti, ar is vis toks yra?), vienas yra variklio priekyje į jį ateina dvi slangutės ( su dvejais išėjimo kanalėliais) , viena ateina nuo variklio vakuumo, o kita nueina į kaip suprantu į egr vožtuvą, dar man prieš atrandant tą nepajungtą membraną-vožtuvą buvo tikrintas egr su kompu ir sakė kad jis veikia.
ten ta membrana neliaura, nes kaip orą per šlangutę patraukiu, tai susidaro vakuumas.
visokių abejonių kyla, gal ta slanga užmauta iš kito pezo, su daugiau kw, todėl taip ir buvo palikta be jokios slangutės, as pats tą vietą suradau ir pradėjau ieškoti internete kaip cia turi būti iš tikro.