Jump to content


arunas111

Member Since 2016 Dec 11
Offline Last Active 2017 Feb 15 18:43
-----

Posts I've Made

In Topic: 307 2l HDI su kuru problemos pagalbos.

2017 January 24 - 19:54

Kitas galas jungtis į vieną iš vožtuvėlių variklio priekyje esančių. Jei EGR nebėra arba atjungtas, tai ta sklendė nelabai reikalinga, nes jokios stiprios funkcijos nebeatliks. Jei EGR yra ir veikiantis, tai pajunk, nes gali anksčiau ar vėliau oro srauto klaidą kokią išmesti.

tai nerandu antro voztuvėlio,( kur jis galėtų tūti, ar is vis toks yra?), vienas yra variklio priekyje į jį ateina dvi slangutės ( su dvejais išėjimo kanalėliais) , viena ateina nuo variklio vakuumo, o kita nueina į kaip suprantu į egr vožtuvą, dar man prieš atrandant tą nepajungtą membraną-vožtuvą   buvo tikrintas egr su kompu ir sakė kad jis veikia.

ten ta membrana neliaura, nes kaip orą per šlangutę patraukiu, tai susidaro vakuumas.

visokių abejonių kyla, gal ta slanga užmauta iš kito pezo, su daugiau kw, todėl taip ir buvo palikta be jokios slangutės, as pats tą vietą


tai nerandu antro voztuvėlio,( kur jis galėtų tūti, ar is vis toks yra?), vienas yra variklio priekyje į jį ateina dvi slangutės ( su dvejais išėjimo kanalėliais) , viena ateina nuo variklio vakuumo, o kita nueina į kaip suprantu į egr vožtuvą, dar man prieš atrandant tą nepajungtą membraną-vožtuvą   buvo tikrintas egr su kompu ir sakė kad jis veikia.

ten ta membrana neliaura, nes kaip orą per šlangutę patraukiu, tai susidaro vakuumas.

visokių abejonių kyla, gal ta slanga užmauta iš kito pezo, su daugiau kw, todėl taip ir buvo palikta be jokios slangutės, as pats tą vietą suradau ir pradėjau ieškoti internete kaip cia turi būti iš tikro.


In Topic: 307 2l HDI su kuru problemos pagalbos.

2017 January 22 - 07:47

sizus, aukso zodziai :))))))))))

sveiki, radau savo auto variklyje peugeot 307 66 kw, ant turbinos šlangos stovi toks kaip alsuoklis, vožtuvas ar sklendės reguliatosius ir į jį turėtų ateiti maža šlagutė  kaip ir  į EGR , cia nuotrauka iš interneto (https://www.google.l...F2fCodZwM9oxbM:), toj nuotraukoj matyti kairėje pusėje plona šlagutė ant turbinos pūtimo šlangos, tokio storio kaip nuo EGR ateina, tačiau pas mane jos nėra, kur  turėtų jungtis kitas galas, ar gali būti kad ji užsandarinta ir nereikalinga?


In Topic: 307 2l HDI su kuru problemos pagalbos.

2017 January 01 - 12:49

Apskritai  uzvestam varikliui  ir neavaziuojant, netgi vaziuojant iki 30km/val, kompas nerodo  jokiu sanaudu.

pas mane rodo,  rodo vidurki,  momentinio nerodo. tai tas vidurkis tiesiog šoka akyse nuo 6,7 iki 13 l., dabar stengsiuos nekreipt dėmesio, o ziūrėsiu kiek nuvaziuoju km, su užpiltu kuru


In Topic: 307 2l HDI su kuru problemos pagalbos.

2016 December 31 - 14:44

Šitiems nereikia, net nebūna tokios funkcijos kompe dažniausiai.

klausimas, ar gali grybauti auto kompiuteris ir neteisingai dozuoti kurą ( peugeot 307 2,0 66 kw 66?  esmė ta,  kad kol vietoje stovi automobilis  - kuro sanaudos didėja iki 13 l / 100

km, anksčiau yra tai buve bet apsiramino, maždaug pries tris savaites, dabar ir vėl kartojasi.  Buvau dizridoje, patikrino, kadare diadnostiką, dvi klaidas rado osm, ir variklio temp daviklis, kažkada jie buvo  ištrauktos fyskės veikiančiam varikliui, klaidas istrynė, sakė kad jos neaktyvios.  važinėk toliau ir reik žiūrėt ar neprisirinks variklis klaidų, tada kažką  tvarkyti reiks, man taip pasakė.

nieko nesiknisciau, jei ne tos kuro sanaudos,o mosina vaziuoja, traukia viskas normailiai.


In Topic: 307 2l HDI su kuru problemos pagalbos.

2016 December 25 - 15:40

visus su šventėmis, dar turiu klausimą?

ar pakeitus dyzelio purkštukus reikia juos pririšti prie kompo?

purkštukai identiški, kodas atitinka.