Peršokti prie turinio


N3R4A

Užsiregistravo 2018 Bir 13
Neprisijungęs Lankėsi 2018 Bir 28 20:32
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:508 sw, nesa i sona spaudziant gaza

2018 birželio 28 - 20:19

Atnaujinimas. 

Po ilgų paieškų, paaiškėjo, kad spyruoklės (skirtos automobiliams su start-stop, originaliuose kataloguose patikrinta Spidan, Kyb ir Monroe) netinka mano mašinai, dabar pakeitė į tokias, kur be start-stop sistemos ir viskas ok. Skirtumas gal 5-10mm viršaus plotis, blogos spyruoklės kliuvo viršuje, nes buvo per plačios.Kai nuleisdavo ratą, neįmanoma buvo matyti, tik kai išėmė visą amortizatorių pasimatė. Naujos spyruoklės iš dalies padėjo, dingo garsai sukant vairą, sumažėjo garsas važiuojant per duobes, bet nešimas išliko ir dalis garso. Viską tvarkiau kitame servise (tikrai gerame!:D ), kuriame taip pat nerado nešimo priežasties... Buvau nuvažiaves ir kur darė suvedimą, tai pradėjo burti, jog dėl nešimo gali būti kaltas diferencialas, pavarų dėžė ar pan.. 

Sekantis žingsnis, pasitarus su meistru, bus https://www.autodoc....ilstein/7019875daugiau kaip ir nieko neliko nebent parduot


Temoje:508 sw, nesa i sona spaudziant gaza

2018 birželio 16 - 20:01

Spyruoklių ilgai teko laukti, nes jos kažkodėl skyrėsi nuo 508 sw be start-stop (pas mane su start-stop).Spyruoklės ir amortizatoriai Monroe, guoliai KYB. Guoliai buvo kairys ir dešinys, skyrėsi kodai https://www.autodoc....lt/kyb/12098263dar kitą savaitę turėsiu atostogas, reikės į tą servisą važiuoti kur sudėjo viską. Gal rimtai kažko neprisuko arba kažka blogai įdėjo ir dabar rask, kad gudras.

paraše pas jį nurodyta - 1,6 eHDI. tai MacPherson tipas. nieko stebuklingo ten nėra.

 

guoliai šiaip vienodi statosi, tai sumaišyti nėra ką. spyruokles jei ne taip sudėtų, tai irgi turėtų būti kumpis geras. viskas ten kaip ir aišku.

jei spaudžiant neša į šoną, tai arba pusašis, arba kokia traukė blogai dirba. aišku gali būti ir varžtas kažkur neprisuktas.

man pvz buvo kad po traukutės keitimo buvo vienas galas skersuotas, tai buvo panašių klausimų. kai išiiminėt pradėjau vairo kolonėlę, supratau kame buvo šaknys :)


Temoje:508 sw, nesa i sona spaudziant gaza

2018 birželio 14 - 19:02

Nenešioja, tik neša į šoną ir jei laikai vairą, tai praktiškai nesijaučia. Jei palaikau greitį, tai kaip įkalta. Visa važiuoklė ištampyta , ratai priveržti gerai ir t.t. Baimės nėra, aišku su vaiku taip nelekčiau... Žodžiu buvau pats nusiėmes ratus pasižiūrėti, viskas kaip ir gut, bet toks is manes meistras. Klausimas, gal ir kvailas, bet ar įmanoma atraminius guolius pusėm sumaišyti? Ir ar įmanoma spyruoklę aukštyn kojom įdėti? Galvoju dar į vieną servisą užrašyti arba į DEKRA patikrinti amortizatorius ir važiuoklę.

Jooo, bilda, nešioja ir 190 km/h.. Drąsu.


Temoje:508 sw, nesa i sona spaudziant gaza

2018 birželio 14 - 06:49

Reikės ir šitą patikrinti. Pamiršau paminėti, jog trūkus spyruoklej ir išėmus jos dalį garso nebebuvo. As važinėjau porą savaičių, viskas buvo gerai. Dabar su naujom spyruoklėm kairė pusė pakilo pora cm ar pan. Galvoju, gal dėlto, kad pakilo, kažkur kažkas i kažką pradėjo trintis... Reikės i Lietuvą važiuoti automobilį taisyti. Labai nusivyles Vokietijos servisais.

O tai del garso negali buti kalta isdilusi vairo kolonele? Kazkaip nieko nebelieka daugiau


Temoje:508 sw, nesa i sona spaudziant gaza

2018 birželio 13 - 20:45

Automobilis negalingas, anksčiau to nebuvo, dabar labai greitai pajutau nešimą. Net prie 190kmh tas pats. Ar gali buti skersinio stabilizatoriaus įvorės arba vidinė skersinė vairo traukė kalta būti dėl garso ir nešimo?

Gali būt kažkas su ilguoju pusašiu. Ant galingesnių mašinų yra toks dalykas kaip "torque steering". Bet neša tada tik kai gazo normaliai duodi. Turėtų nešt į dešnę, jei ilgasis pusašis dešnėj. Jeigu pvz. brokuotas pusašis ir jo "štanga" iš minkšto metalo.