- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Maruks
Statistika
- Grupė Forumo naujokai
- Aktyvūs pranešimai 2
- Profilio peržiūros 5.198
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Lytis nenustatyta
-
Vieta
Kedainiai
Kita informacija
-
Automobilis
Pezo308 1.2
Vartotojo nustatymai
Draugai
Maruks dar nepriskyrė jokių draugų
Paskutiniai lankytojai
Lankytojų nėra
Mano parašyti pranešimai
Temoje:1.2 PureTech 82hp M5 (60KW/82AG) gal kas turit?
2018 birželio 26 - 12:19
Temoje:1.2 PureTech 82hp M5 (60KW/82AG) gal kas turit?
2018 birželio 26 - 05:02
na kai skambinau kazkada i Kauno peugeot atstovybe turejo ir turbo ir ne turbo..tai reikia skambint ir klausti..as asmeniskai nepirkciau nei 1.2 atmosferiko, nes jis bus gyvas tik pirmus 50k km, nei 1.2 turbo, nes anas greiciausiai issiskes po 150k km..nors issiketimo atvejis nera privalomas, bet as asmeniskai neesu mazalitraziu zoliapjoves varikliu gerbejes...nezinau su kokiais motorais juos dar komplektuoja, nes nesidomejau, taciau as rinkciausi 1.6 arba 2.0 benzina be turbo ir esu tikras kad neprasauciau...is patirties zinau, kad tie visi mazalitraziai varikliai ne ka maziau benzino naudoja uz standartini 2.0 varikli..ypac tai pasijaucia pravaziavus kokius 100 - 150 k km, tai jei 2.0 kaip valge mieste 10, taip ir valgo, tai koks 1,2 zek nuo 8 mieste pakilo iki 9 - 9,5 ir nieks nezino kodel, viska keiti - zvakes/filtrus ir t.t. o nieks nepadeda..principe sitas scenarijus galioja jau nuo pat moderniu varikliu sukurimo ir realiai pirkdamas mazalitrazi auto zmogus niekad nesutaupo ant kuro, geriausiu atveju biskiuka sutaupo eksploatacinem medziagom ir tarsos mokesciam(cia aktualu tik toms salims kur tokie yra).
Vazineju su 308 1.2 96kw. Benzo sanaudos daugiau 6l nebuvau pasiekes.dinamika,puiki,bent jau iki 100km. O kiek jis ten laikys,tai tik burimai kol kas
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Maruks
- Privatumo politika