Peršokti prie turinio


Leoas

Užsiregistravo 2018 Bir 27
Neprisijungęs Lankėsi 2018 Lap 20 17:06
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Peugeot 508SW GT 2015m. 180HP ECU atnaujinimas

2018 lapkričio 20 - 16:49

Sveiki,

 

Pagaliau Peugeot pakeite ECU. Patikrinau serijinius fiziskai tikrai kitas ECU. Pagal popierius kaip suprantu buvo padarytas ECU ir kiti update ( DCM62, BSI2010, BSM_2010, BVS_AM6_AT6_UDS.) Taip pat pagal recall patikrino Fuse box ir padare BSI update. Taigi kas pasikeite po viso to. Visu pirma pajutau,kad visai kitaip dirba greiciu deze. Mieste jei nemini ant gazo stipriai,tai labai anksti permeta aukstesne pavara, cia kaip  kaip koks ekonominis vaziavimas. S (sport) rezimas pradejo kazkiek veikti, vaziuojant trasa ijungus S rezima.permeta i zemesne pavara....Nebuvo dar progos kur normaliai ji patestuoti...Bendras ispudis auto vaziuoja geriau negu vaziavo. 

Taigi sekantis veiksmas 2018.11.30 varau auto  vel ant rolling road tikrinti galia.

Isliko dar vienas idomus reiskinys sitam Peugeot. Dabar gal sakyciau siek tiek sumazejo po update. 

Gal kas zino ar esate susidure su tokiu reiskiniu? Stabdant ir ties visisko sustojimo momentu, pasijaucia trumpalaike vibracija, toks ispudis kad is transmisijos. Kuo staigiau stabdai, tuo labiau ji jauciama..Tikrai ne  diskai, nes vibracijos per vaira nera.

 

Aciu visiems uz atsakymus.


Temoje:Peugeot 508SW GT 2015m. 180HP ECU atnaujinimas

2018 spalio 17 - 15:28

Nu faktas, oficialai neturi jokios rollback proceduros :) bande mazintis, nepaejo, teks keisti kompa. Gerai kad tiesa issikovojai, bet paprasciau butu remap'a padaryti ir pamirsti.


Jeigu auto jau butu negarantine,taip būčiau remap’a pasidaręs. Bet kam praradineti garantija dėl Peugeot tokio klientu maustymo. Tegu susimoka už savo darbo broką :-).

Jis kompiuteriu dezeje yra. Po kapotu juodoj didelej dezej netoli akumuliatoriaus. Nuimkit dangti ir rasit salia saugiklines. Ten gali buti ne tik variklio kompas, bet jum reikia to, ant kurio rasit uzrasyta Bosch EDC 17. Pasidarykit koki nors zymejima, kuri tik jus zinotumet, o kitas zmogus neatpazintu iki tiek, kad jam net nekiltu jokio itarimo, kad cia taip neturi buti. Kur nors labai lengvai ibrezt, padaryt maza taskiuka su kokiu markeriu, uzklijuot maza lipduko gabaliuka. O siaip, jei ides tikrai nauja, tai visvien bus naujesne versija kokia, tai gali skirtis kuris nors kodas, serijinis numeris ar pan., todel etiketes foto gali irgi pakakti.


Aciu Tadai už info. Pasidarysiu kompo foto ir video dėl visa pikto. Kai susiduri su tokiu durnių ieškojimu iš Peugeot, pasitikėjimas tuo ka jie sako dingsta.

Temoje:Peugeot 508SW GT 2015m. 180HP ECU atnaujinimas

2018 spalio 16 - 23:24

Sveiki klubieciai,

Nemažai laiko praėjo nuo paskutinio mano posto,bet tik dabar reikalai kažkiek pajudėjo iš mirties taško. Taigi po atostogų rugpjūčio viduryje nuvariau savo liūtą į Peugeot servisą UK ( į ta pati, kuris padare ECU update). Po keliu dienų nuvažiuoju atsiimti auto ir gaunu kaip šlapiu skuduru per veidą. Jie ir sako man patikrinom viska, nusiuntėme užklausą į Peugeot technical department. Taigi kompe klaidų neradom ir gavom atsakymą iš technical department, kad automobilis atitinka gamintojo numatyta specifikacija. Tokį ,,protinga” issireiskima sugalvojo - vehicle definition. Kaip paklausiau bendradarbiu anglu ka tai reiškia ,jie patys nelabai galejo atsakyti kas tai yra :-). Paskambinu i Peugeot customer centra , jie pakartoja ta pati. Taigi pasiėmus auto tenka parasyti skundus visur kur tik įmanoma. Gaunu oficialu Peugeot atsakymą ,kad tai vehicle definition. Iš pardavėjo gaunu atsakymą, kad susisiekė su Peugeot atstovybe,kuri padare ECU update. Iš jų gavo atsakymą,kad viskas Ok su auto ir pasiūlė padaryti patikra per DEKRA už savo lėšas. Jei jie ras koki auto trukuma, pardavėjas sutiko apmokėti patikros ir remonto išlaidas.
Parašiau DEKRA apie problema, jie atsakė,kad jų patikra tik vizualine. Taigi kaip jie gali patikrinti auto galia vizualiai?
Nusprendžiau nuvaryti savo auto kitam Peugeot dyleriui į kita miestą. Čia Uk francizes pagrindu skirtinguose miestuose Peugeot gali atstovauti vis kitos kompanijos.
Taigi po patikros, jie pasako ,kad auto galia buvo matuota prie neteisingu RPM. Priminsiu,kad testuojant ant rolling road, rpm daugiau nekėlė nes galia jau nebekilo. Be to jie patvirtino,kad S mode veikia tik Manual rėžime.
Tuo pagrindu auto pardavejui parašau skundą,kad pašalintų S mode trukuma.
Prieš kelias savaites dar gavau atsakymą iš organizacijos,kuri sprendžia ginčus tarp vartotojo ir pardavėjo, kad jie pradėjo tyrimą dėl šio atvejo.
Taigi šiandien 16/10/2018 gaunu skambuti iš Peugeot, kad jie nusprendė pakeisti mano auto ECU.
Mano manymu,kad arba pardavėjas,arba ta organizacija padare spaudimą Peugeot,tik dėl to jie sutiko pakeisti ECU.
Niekada nebūčiau pagalvojęs, kad UK reikes tiek tampytis tokioje situacijoje,kai skaičiai aiskiai parodo problema.
Taigi laukiu skambučio iš Peugeot serviso,kada jie lieps atvaryti auto.
Į ta servisą ,kuris padare ECU update nevarysiu,nes po jų tokio sudo malimo nesinori su jais turėtų reikalų.
Taip ir pasakiau Peugeot, kad auto pristatysiu į kita,nes jais nepasitikiu.

Kai pakeis ECU parasysiu, kuo baigėsi.

Beje kaip protingai patikrinti ar ECU pakeistas ? Fiziškai nufotografuoti? Ar sunkus priėjimas prie jo?

Dėkoju.

Temoje:Peugeot 508SW GT 2015m. 180HP ECU atnaujinimas

2018 liepos 16 - 20:58

As jum ta jau pries kelis postus rasiau, cia VAGinu grupe pirma tai pradejo daryt, paskui visi kiti, mazina galia taip mazindami co2. Be atsiklausimo.


Bet jie negali taip daryti, be kliento sutikimo.Juk čia ne kliento problema,kad jie apgavo ji,perkant automobili. Viena karta apgavo parduodant, kita karta mažinant galia...Čia jau sukčiavimas,draudžiamas įstatymais :-)

Temoje:Peugeot 508SW GT 2015m. 180HP ECU atnaujinimas

2018 liepos 16 - 17:25

Pala, o kodel grafikas tik iki 3k rpm? Ar kazko nesuprantu? Kodel iki 4k nesuko? Ar suko, tik popieriaus nesimato? 133kw pasiekiami prie 4000 rpm. Siaip tai geras dyzelgeitas :D Kazi ka padarys servyyzas. Nes rollback, kiek zinau, galimybes padaryti nera :)

Grafikas iki 3000rpm todėl,kad daugiau nesuko.Klausiau dėl šito,sakė, jei mato,kad galia nekyla nėra tikslo ir sukti toliau...Sakė blogiausia dalis, kad sukimo momentas labai greitai krenta pasiekęs max. Taip tikrai neturi būti.
Buvau vėl Peugeot servise,parodžiau grafikus...Paklausiau,kam man dabar tas Sport režimo mygtukas, jei praktiškai nėra jokio skirtumo ji įjungus:-) Vien žodžiu 08.15 pasiima automobilį 2-3 dienoms. Sakė sius grafikus ir užklausą Peugeot techninį centra, kuris ne Uk, turbut į Prancūzija.
Beje tas biciukas,kuris testavo ant stendo, papasakojo: pas ji buvo atvares klientas Audi TT apynauje, kuriai parode 140ag vietoj 180ag. Tai irgi Audi centras norejo atsifutbolinti,kad mes negarantuojam tokios galios ir panasiai. Tai klientas sako, kas prašyta, tas ir turi būti..nes aš tokias charakteristikas pirkau. Bandė sutvarkyti ta Audi, bet nepavyko servisui..baigėsi,kad žmogus susigrąžino pinigus už automobilį ir sukišo ta Audi atgal gamintojui :-) Taip pat sakė, kad autorizuoti servisai Vokietijoje turi traukos stendus ir taip tikrina automobilius, o ne meistriukas pravažiavo ir viskas gerai ...
Beje padangas pakeičiau į naujas, vistiek butu reikėję greitai keisti...Taigi ant padangų jau negales nieko nurašyti :-)
Istorija tęsiasi...