Peršokti prie turinio


CeskaL

Užsiregistravo 2019 Bir 14
Neprisijungęs Lankėsi 2019 Rgs 26 18:36
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:Apie Peugeot 508

2019 rugsėjo 14 - 21:25

Yra dar idomesnis puslapis, cia ne tik tai kas matosi www.transportstyrelsen.se bet ir jei buvo pardavime pvz www.blocket.se
https://www.car.info/en-se
svediska registracijos numeri reikia ivesti

Temoje:Apie Peugeot 508

2019 birželio 18 - 16:57

nu jo ten kiek supratau raso kad Volvo tuo metu per „Ford“ turėjo bendradarbiavimo sutartį su PSA ir kad 2,2 faktiskai buvo pagamintas Skövde. Jei teisingai isiverciau is svedu :)

Taip, teisingai 😉

Temoje:Apie Peugeot 508

2019 birželio 17 - 10:47

https://mobil.unt.se...re-3853892.aspx

Temoje:Apie Peugeot 508

2019 birželio 15 - 10:20

Pasirodo GT modeliu 2,2 varikliai buvo gaminami cia, Svedijoje, Skövde varikliu gamykloje.

Temoje:Apie Peugeot 508

2019 birželio 14 - 19:20

Aisku, dekui. Na GT mokesciai apie 300 cia, bet ko gero rida buvo virs 150 kkm, nes nebegalioja jokios garantijos, o svedai jas labai megsta. Apie FAP ir kuro sistemu gedimus cia taip pat nieko negirdeti, tik teko matyti kelis, kuriu rida virs 300+ kkm su pakeistais varikliais, tas pats su sankabom, smagraciais - nieko negirdeti apie ju keitimus ar gedimus. Aplamai su dyzelinemis kuro sistemomis cia mazai kas turi problemu, nepriklausomai nuo auto markes, gal kuro kokybe skiriasi, siek tiek buvo problemu su uzsikusiais kuro filtrais, kai pradejo 7% biopriedu maisyti i dyzelina.

 

P.S. Yra "svedai" ir tikrieji svedai, tai tik is paskutiniuju perku masinas, nes tie anie "svedai" apgauna taip, kad net zagsi.