Tai tepalus pakeist ir adaptacija paleisti tai galima, bet kad 90proc., jog nepades. Tiksliau pades, bet tik trumpam, t.y. kol vyks adaptacija, max iki 1000km
Skaiciau kaikam padeda, gal priklauso kiek pasidevejus greiciu deze/hidroblokas. Aisku patirties neturiu ir su Tado kompetencija gincytis negaliu, tik susidurus su problema pradejau dometis . Tik vat jei jau atiduot remontui ir rasti normalu servisa/meistra Lietuvoj sudetinga paskaicius atsiliepimus tiek siame tiek kituose forumuose. Toks jausmas kaip loterijoj, pasiseks ar ne...
Idomu posta radau pas prancuzus forume, visi dziauges kaip, kad atrade panaceja . Ten Peugeot servise pas juos pasidalino meistrai. Trumpai postas ir procedura skamba taip:
Procedura: "N > (3sec) > D > (3 sec) > N (5 kartus kartot)" ten ir foto prideta proceduros.
Aprašas (lietuviskai):
- Jeigu smugiuoja TIK is N i D perjungiant. Procedura pamineta auksciau.
- Jeigu smugiuoja is N i R. Procedura reik naudot sukeiciant D su R vietomis
- Jeigu smugiuoja is N i D perjungiant, bei zeminant pavaras is 5-tos i 4-ta. Dezes mechanine problema (Hydraulinis blokas)
As dabar ir galvoju, pas mane lyg irgi zemina pavaras gan grubiai, kai susyles tepalas.... Dar gal verta paminet, kad pavaros is antros i trecia ar tai is ketvirtos i penkta tolygiai didinant greiti jungiasi su tokiu dvigubu jungimusi, bet cia jau nuo tada kai turiu masina ir autovici sake nieko nemato blogo, tai neakcentavau sio reikalo...
Tadai rasei pirmam poste, cituoju "Jei tikras EURO 5 tada JWS 3324". Ka reiskia tikras EURO 5? Mano Peugeot 2012 metu kaip ir atrodo patenka i EURO 5, pagal ka nustatyt ar AW-1 (JWS 3324)) pilas ar JWS 3309. Ant VIN pas mane RHH (DW10C), tai kaip ir EURO 5 turetu but.
"The DW10B and DW10C are Euro 5-compliant, and therefore still available for sale in Europe"
https://en.wikipedia...SA_EW/DW_engine
Aciu isanksto uz atsakymus.