Tai, kad ir E46 jau su probleminiais tais varikliais. Pas bendradarbį 1,8 N42 berods. Turėjo bėdų. Motoristas sakė, kas kūrė šitą variklį, reikia sodinti, NEDELSIANT 😂
Aš apie jų šešiacilindrius benzinus. Geri keturių cilindrų baigės ties 1.8 103kw is motoru 😅
Super didelių bėdų nėra, priklauso kokį nupirksi ir kaip eksploatuosi. Genda ABS blokai. Kažko būna ir su vairo kolonėlėmis, nes jos elektrinės. Pakaba primityvi ir pakankamai pigi.
Dėl stogo nieko nepasakysiu, nes nieko nežinau. Bet turbūt kaip ir visur, jei nedaužtas ir daug nedarinėtas, tai problemų nėra. Jei daužtas - problemos su strigimais, jei daug darinėtas, su sandarumais hidralinių cilindrų. Tiesa, būna ir ne hidrauliniai, o elektriniai stogai, bet Peugeot kiek esu matęs kituose modeliuose, būdavo vis hidrauliniai (207cc nemačiau gyvai)
Tilpt tai tilpsi, aš su panašiu ūgiu laisvai telpu. Na, kabrio nebuvo atvažiavę, bet į hečbekus ir universalus tai nėra bėdų tilpti.
Tik su 1,6 benzinu 88kw nepirk. Nepirk ir su jokiais kitais 1,6 benzinais su turbina arba be turbinos. Turėsi su varikliu problemų beveik neabejotinai, nebent bus su tikra rida iki kokių 80kkm ir nenuvažiuosi pats daug.
Jeigu nori kabrio, tai siūlyčiau tik dyzelį arba rinktis kitą modelį. Taip, dyzelio remontas dažnai atrodo brangesnis, bet šiuo atveju palyginimui 1,6 88kw benzino naudoto gyvo sveiko kaina rinkoje apie 1000eur ir brangiau. O 1,6HDi turbūt nuo 200eur.
Jei domintų ne kabrio, tai paprasti hečbekai turėjo 1,4 benziną senos TU/ET3 variklių serijos. Tas geras. Kabrikams katalogai tokio nerodo. Tik EP serija, kas nėra pasisekę. Važiuot įmanoma, bet reik būt pasiruošus ne tik investicijoms, bet ir variantui, kad kažkas išvis nebus labai jau ir pataisoma, ir teks susitaikyt pvz su visada degančiu check engine, normaliomis tepalo sąnaudomis 1L/2000km arba visada veikiančiu Downgrade-mode (sumažintos galios, bet dar ne avariniu-limp mode, o tiesiog be VANOSų) varikliu. Ir t.t.
O jeigu 1.4 motoriukas. Yra didelis skirtumas tarp 54 ir 65kw?