Peršokti prie turinio


Rubekas Kubekas

Užsiregistravo 2020 Bir 21
Neprisijungęs Lankėsi 2020 Lie 06 16:59
-----

Mano parašyti pranešimai

Temoje:207cc benziniukas - patarimai ir probleminės vietos

2020 birželio 22 - 11:12

Tai, kad ir E46 jau su probleminiais tais varikliais. Pas bendradarbį 1,8 N42 berods. Turėjo bėdų. Motoristas sakė, kas kūrė šitą variklį, reikia sodinti, NEDELSIANT 😂


Aš apie jų šešiacilindrius benzinus. Geri keturių cilindrų baigės ties 1.8 103kw is motoru 😅

Super didelių bėdų nėra, priklauso kokį nupirksi ir kaip eksploatuosi. Genda ABS blokai. Kažko būna ir su vairo kolonėlėmis, nes jos elektrinės. Pakaba primityvi ir pakankamai pigi.
Dėl stogo nieko nepasakysiu, nes nieko nežinau. Bet turbūt kaip ir visur, jei nedaužtas ir daug nedarinėtas, tai problemų nėra. Jei daužtas - problemos su strigimais, jei daug darinėtas, su sandarumais hidralinių cilindrų. Tiesa, būna ir ne hidrauliniai, o elektriniai stogai, bet Peugeot kiek esu matęs kituose modeliuose, būdavo vis hidrauliniai (207cc nemačiau gyvai)
Tilpt tai tilpsi, aš su panašiu ūgiu laisvai telpu. Na, kabrio nebuvo atvažiavę, bet į hečbekus ir universalus tai nėra bėdų tilpti.
Tik su 1,6 benzinu 88kw nepirk. Nepirk ir su jokiais kitais 1,6 benzinais su turbina arba be turbinos. Turėsi su varikliu problemų beveik neabejotinai, nebent bus su tikra rida iki kokių 80kkm ir nenuvažiuosi pats daug.
Jeigu nori kabrio, tai siūlyčiau tik dyzelį arba rinktis kitą modelį. Taip, dyzelio remontas dažnai atrodo brangesnis, bet šiuo atveju palyginimui 1,6 88kw benzino naudoto gyvo sveiko kaina rinkoje apie 1000eur ir brangiau. O 1,6HDi turbūt nuo 200eur.
Jei domintų ne kabrio, tai paprasti hečbekai turėjo 1,4 benziną senos TU/ET3 variklių serijos. Tas geras. Kabrikams katalogai tokio nerodo. Tik EP serija, kas nėra pasisekę. Važiuot įmanoma, bet reik būt pasiruošus ne tik investicijoms, bet ir variantui, kad kažkas išvis nebus labai jau ir pataisoma, ir teks susitaikyt pvz su visada degančiu check engine, normaliomis tepalo sąnaudomis 1L/2000km arba visada veikiančiu Downgrade-mode (sumažintos galios, bet dar ne avariniu-limp mode, o tiesiog be VANOSų) varikliu. Ir t.t.


O jeigu 1.4 motoriukas. Yra didelis skirtumas tarp 54 ir 65kw?

Temoje:207cc benziniukas - patarimai ir probleminės vietos

2020 birželio 21 - 19:22

Sitas per senas?
https://m.autoplius....s-11469747.html


Na aš norėčiau peržengt 2010 metus ir šiaip ieškau pačio modelio naujesnio.

Temoje:207cc benziniukas - patarimai ir probleminės vietos

2020 birželio 21 - 18:57

Tik su 1,6 benzinu 88kw nepirk. Nepirk ir su jokiais kitais 1,6 benzinais su turbina arba be turbinos. Turėsi su varikliu problemų beveik neabejotinai, nebent bus su tikra rida iki kokių 80kkm ir nenuvažiuosi pats daug.
Jeigu nori kabrio, tai siūlyčiau tik dyzelį arba rinktis kitą modelį. Taip, dyzelio remontas dažnai atrodo brangesnis, bet šiuo atveju palyginimui 1,6 88kw benzino naudoto gyvo sveiko kaina rinkoje apie 1000eur ir brangiau. O 1,6HDi turbūt nuo 200eur.
Jei domintų ne kabrio, tai paprasti hečbekai turėjo 1,4 benziną senos TU/ET3 variklių serijos. Tas geras. Kabrikams katalogai tokio nerodo. Tik EP serija, kas nėra pasisekę. Važiuot įmanoma, bet reik būt pasiruošus ne tik investicijoms, bet ir variantui, kad kažkas išvis nebus labai jau ir pataisoma, ir teks susitaikyt pvz su visada degančiu check engine, normaliomis tepalo sąnaudomis 1L/2000km arba visada veikiančiu Downgrade-mode (sumažintos galios, bet dar ne avariniu-limp mode, o tiesiog be VANOSų) varikliu. Ir t.t.


God dammit.
Dyzeliai pas mane bet kokiu atveju yra iškart atmestas variantas, ne dėl “teoriškai didesnių” eksplotacijos kaštų, o dėl asmeninio pasirinkimo (tiesiog nuoširdžiai nemėgstu).
Bet ką pastebėjau - realiai bet koks benzininis variklis po E46 laikų, prie kurio BMW prikišo nagus - nedadarytas ir pilnas problemų su grandinėm ir pompom. 😔

Rast 80k ridos 12 metų mašiną šiais laikais ir ypač Lietuvoje - realiai neįmanomas dalykas.

Panašu, kad teks rinktis kitą automobilį, gaila, kad prieinamų, padoriai atrodančių kietastogių kabrioletų už žmoniškas kainas nelabai ir yra 😔

Temoje:207cc benziniukas - patarimai ir probleminės vietos

2020 birželio 21 - 18:48

Dėkui.
Kad automobilis bus sužemintas ir sukietintas - man jau savaime suprantamas dalykas, kitaip nebeišeina 😂.
Manau jeigu dyzelis neturi didesnių problemų su elektronika tai ir benzinas neturėtų turėt.
Didžiausias galvos skausmas yra EP6 “prince” varikliai, apie kuriuos nuomonė internete labai skirtinga - vieniems super geras ir paprastas variklis, kitiems - visiška tragedija, kurios išvis neįmanoma eksplotuot. 🤔