Beje, turim pirke 208 nauja 2017 su 82 AG 1.2 Tai nuvaziuota dvidesimt keli tukst, per 4,5 metu trumpais atsumais. Pvz daugiausia 2 km atstumai. Kartais pavaziuoju toliau vien tam, kad pramankstinti. Pastebejimai: tepalo neryja nei laso, gedimu jokiu , variklis labai smagiai dirba, paskirstymo dirzas kiek matosi pro dangteli kaip naujas. Keiciam karta metuose tepalus. Zvakes pakeite po 2 ar 3 metu, nepamenu. Kolkas ok viskas.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Vivalefrance
Statistika
- Grupė Nuolatiniai dalyviai
- Aktyvūs pranešimai 15
- Profilio peržiūros 2.788
- Amžius Amžius nežinomas
- Gimtadienis Gimtadienis nežinomas
-
Lytis
Vyras
-
Vieta
Kaunas
Kita informacija
-
Automobilis
Dacia Duster 1.6 LPG/Peugeot 208 1.2 Puretech
Mano parašyti pranešimai
Temoje:Peugeot 3008 SUV
2021 lapkričio 14 - 21:32
Temoje:Peugeot 3008 SUV
2021 lapkričio 14 - 21:12
Teko matyt sita: paeme nepriziureta varikli, su dar neistaisytom bedom, ir pristate atseit visi tokie. Ar kazkas panasaus. Nekeisk tepalu ir bus varikliui galas. Ukrainoj tuos 1.2 ypac be turbo seniai eksploatuoja ir gerai atsliepia. Ten pas juos budavo ir 75 AG.
Temoje:Peugeot 5008 SUV
2021 sausio 12 - 16:18
Esu skaites pries kokius metus, kad kai kuriose salyse wireless veikia. Bet kalba ejo nebutinai apie peugeot.
Temoje:Peugeot 5008 SUV
2020 gruodžio 27 - 14:03
Vienas dalykas, jei kalbant apie pirkima naujo peugeot 5008 su 1.2, tai kad ji po 5-7 metu norint parduoti kaina ir paklausa butu prastesne nei HDI. Su tuo sutinku. Tai jeigu jo aptarnavimas panasiai atsieina kaip dyzeliuko, o dpf ir egr irgi yra, tai turbut nebeapsimoka. Pradine pigesne kaina neatperka ka prarasi parduodamas, o ypac kuro sanaudos ne pacios geriausios(benzino). Belieka vienintelis racionalus pasirinkimas-1.5 HDI.
Veinas tik atvejis turbut benzino naudai-jei vazineji po miesta mazais atstumais.
Temoje:Peugeot 5008 SUV
2020 gruodžio 22 - 20:06
Jei norite pirkti naują ir tik garantinį atvažinėt, ar pagal kilometrus ten iki 100-150kkm, tuomet taip, galbūt įmanoma kažką sutaupyti nuo dyzelio su benzinu. Arba jeigu reikia ar reikės važiuoti į Europos tuos miestus, kur planuoja uždrausti bet kokio ekologijos lygmenio dyzelius, tiesiog pagal kuro rūšį uždrausti.
Bet jei norisi įsigyti automobilį ilgesniam laikui ir turėti mažiau eksploatacijos išlaidų iki kokių 300kkm, tuomet Peugeot tik dyzelis.
Neapsigaukit su benzinais. Prieš 10-15 metų - TAIP. Bet benzinai per 10 metų pasikeitė dešimteriopai daugiau, negu dyzeliai.
Dabar leidžiami į rinką nauji benzinai praktiškai beveik visi jau turi ir turbinas, ir DPF, ir EGR, ir dvimasius smagračius (su mechaninėm dėžėm), ir tiesioginio įpurškimo brangius gendančius purkštukus, ir tiesioginio įpurškimo brangius gendančius siurblius (jie genda, nes benzino tepamosios savybės nepalyginamai prastesnės už dyzelino, todėl net ir naudojant atsparesnes medžiagas, vistiek sudyla greičiau). Nebetelpa kitaip į ekologijas ir mokesčius/baudas, mažinama kubatūra drąstiškai, keliama galia drąstiškai, kad atlaikyt kitų konkurenciją, ir gaunasi ne toks patikimas agregaratas. O 1,2 puretech dar turi ir paskirstymo diržą tepale, jei vis dar nepakeitė tos sistemos. Važiuoja jie ir nuvažiuoja visai ir nemažai, bet ilgiau eksploatuojant išlaidų kreivės garantuotai išsilygins ir galiausiai persikeis.
Čia ne kuro rūšyje esmė, o inžinerijos kokybėje. Todėl kitų gamintojų gali būti visai kitokia teisybė.
O nuo kokiu metu pas peugeot benzinus eina dpf ir egr?
Nes zmona turi 2017 1.2 82ag be turbo aisku, tai ten start stopo nera, turbut ir dpf su egr nera. Pirkom is salono nauja.
Garantija naujam LT yra 5metai/100kkm. Gali ją pailginti iki berods 6m/200kkm. Ne pakankamas periodas, kad nepergyventi dėl EGR?
Paprasčiau būtų pabendrauti su pardavimų vadybininkais ir palyginti jų duotus aptarnavimo kaštų "ekselius". Trumpai (skaičiai dėlioti maždaug prieš 1.5metų): važiuojant iki 15kkm/metus benzino aptarnavimo kaštai bus kažkiek, smarkiai pritempiant, palyginami, apart to, kad paskirstymo diržo keitimo intervalas yra beveik 2 kart trumpesnis nei dyzelio. Važiuojant 30kkm/metus 1.5 dyzelio aptarnavimo kaštai iki 150kkm yra beveik 2 kartus mažesni nei 1.2 turbo benzino
Kastai dyzelio pigesni turbut jei tepalai su filtrais keiciami kas 30000km, bet koks normalus zmogus vistiek keis kas 10000-15000km. Tai gaunasi vienodai dazni aptarnavimai.
- Peugeot klubas
- → Peržiūrimas profilis: Pranešimai: Vivalefrance
- Privatumo politika