Peršokti prie turinio


Geriausiai įvertintas turinys


#737957 P407 tepalas aušinimo bakelyje

Parašė Laimonas 2016 lapkričio 02 - 11:00

Turėjau egzempliorių aną savaitę(nors istorija ilgesne).

 

ISTORIJA:

 

Nusipirko žmogus prieš 7 metus Peugeot 407 SW, ant skydelio buvo 51k (wtf sakysit). Važinėjo laimingai beveik 5 metus, tik tepalai, skysčiai. Dabar 82k. po tų 5 metų prasidėjo bėdos su FAP (buvo arti 70k). Kadangi Klaipėdoje darė "BRANGIAI", tai vežė į Šiaulius pas šiknarankius, išrogramavo FAP filtrą. Mašina visvien netraukė, bet jokių klaidų nemetė. Pežo centras, Eoltas, Autoaibė ir dar 3 servisai bėdų nenustatė - vienintelė išvada PEŽO GAVNO. Klaidų nėra, diagnostika tuom ir baigias. Bet dauguma jų - greičiausiai turbina. Po servisus nabagę pravarinėjo 2,5 MĖNĖSIO. Žmogus retauravo turbiną. Visvien netraukia, klaidų nemeta. Turbo meistrai: Pežo gavno, todėl neužpučia. O dar kur žiemą nesijunginėja pavaros (užšaldavo trosas). Pabrėšiu, KAIP TAI GALI BŪTI kai mašina ~70k tebėgus. Visi suvaro ant PEŽO gavno. Pabrėžiu, daugiau jokių bėdų, tik nevažiuoja kaip priklauso.

 

DABAR:

 

Prieš nepilnus metus kreipėsi į mane. Žinoma iškart tik pravažiavus, sustaojus ant kelio radau padriskusia Turbo valdymo slangele, pakeiciu nauja, masina lekia ir pyst vel nebetraukia, jokiu klaidu, nieko. Matau turbo potenciometras grybauja, todėl ir nebeužpučia, bet klaidos nemeta (Šiaulių elektronikos specialistai IŠPĖDĖEFINO ne tik PDF bet ir visą klaidų lentelę). Sutvarkius failą į TOKS KOKS PRIKLAUSO, akurat, potenciko bėda. Savininkas panikoje, nes nesenai turbo tvarke (aiško potencika sena pailiko). Anyway, pasiuliau keisti i kita naują kinišką(50/50 kad veiks) arba užsakinėt naują originalų su vakumo valdymo rezervuaru (180e). Žmogus: O gal yra galimybė kažka dar padaryt? Matosi iš kalbos kas antras žodis jau PEŽO GAVNO (vos ne metai sudėjus vargo). O dar lemputės stabdžių kartais neveikia. ELEKRONIKOS hemarojus. Čia jo žodžiai. Spjaudėsi ir pan. Sakau palik mašina, lupau lauk potencika(aisku vartai nuciulpti ir OIJ kaip smagu) pravaliau 1000 kartu pramankstinau, pratestinau. Is 20 paspaudimu 1-2 kartai FAIL. Surinkau, sutvarkiau vakuumus, fsio masina vaziuoja, zmogus dziaugias. Bet paaiškinta, tai tik laikinas sprendimas.

 

Išaiškinu, kad čia ne pežo gavno, o meistrai ir svarbiausia... PATIKRINUS PAGAL VIN ir pagal kompu įrašus - RIDA turėtų būti virš 350000km. Blyn. sakau kiek mokejot. Sako 18000 litų. Prieš 7 METUS????? sako jo. Su 50 000km rida? WTF. Mano katiliukas VERDA. Nes pežo matai gavno ir prie 70 000km reikia keisti turbina ir reikia FAP remontuot. ŠAIZE. Tada rinkos kaina ėjo apie 25 000-35 000lt, nekalbant jau apie kad čia kosminė rida. Na bet nupirko žmogus ir dar sugebėjo kažkaip 5 metus nieko neremontuot. Taigi, nėra tas Pežo toks blogas. Blogas mastymas, požiūris ir NAIVUMAS, JUODAS naivumas. Ir tas pasakymas: "BET MAN SAKĖ kad tikra rida". Arba: "JUK NE RIDĄ PERKI O ŽIŪRĖK Į BENDRĄ STOVĮ" - žinot ka, tada Jums taip ir reikia. Nudegsit 1,2,3,4 kartus, gal pasimokysit pirkdami daiktą PIGIAI ir LAAAAAABAI gerą. Žmogui atskleidus visas tiesas apie mašinos istoriją ir šiaip atvertus į + - teisingą mastymo kelią, stovi jis pas mane, veidas baltai žalias. "I KU MONEJ SIULA DARYYTEE?".  Na sakau dabar mašina važiuoja, bet nežinau ar ilgai, nes čia tik laikina pagalba, reikia užsakyti dalis ir keisti. OK sako. Neskambino vos ne metus. Ana savaite pasireiskia. Ai jau puse metu netrauke taip kaip turi traukt, bet sako pofig. Jei ismeta klaida ant skydelio, tai po kurio laiko dingsta. Na taip ir turi but pas Siemens SID803. Aišku po tencikas blūdija. Ale brangu detalė + pakeitimas. Vėl tą pačią operaciją atlikus - požymiai dabar jau trubina nebeužkelia daugiau 1800Mbr nei tiesiogiai vaakuma padavus nei per reguliatoriu. Žodžiu arba užtuko reguliaciniai sparneliai turbos arba nuotekis oro. Oro nuotekio ner. Nuo važinėjimo su nepilna galia ARBA dėl blogos restauracijos dabar vėl reikia remontuoti TURBINĄ. ŽMOGUS melynai žalias man beria į ausis O SAKEI PEŽO GERA MAŠINA. WTF. O kad jam aiškini valandą laiko, jog reikia susitvarkyti iš karto, tia ne, kol važiuoja tol GERAI. Visiem darbam (čia įskaičiuota ir mano labdara) sukišo arti 1000e per 2 metus ir dabar nusimato dar 400-500 su turbo. PEŽO GAVNO.... O skydelyje IDEALIAI ŠVYTI 81200km. BULL SHIT. Sako neberemontuosiu, nes galo nesimato ir PEŽO nebepirksiu NIEKADA GYVENIMA TO ŠŪŪŪDO.

 

Norėtusi paimti gero šampūno ir išplauti jam galvą. Nepiktybiškai, nieko prieš tokius asmenis neturiu, tiesiog, padaryta klaidu:

 

1. Nupirkta mašina 40% mažesne nei rinkos kaina;

2. Rida visiškas absurdas (vėlgi pririšant prie kainos);

3. Pagrindine bėda dėl tolimesnio N servisų ir N LAIKO - šūdrankių programuotojų NAGAI;

4. Restauravo turbiną už 350eur (čia su nuėmimu), kai normali turba su garantija viena be pakeitimo kainavo 400e - pakeitė be potenciko ir dar nežinia kokiom dalim, nes atlaikė tik ~10k

5. Nenorėjo uždakinėti nei "kiniško" nei su visu valdymu potenciometro, nes po mano pravalymo "GARA YR";

6. Dabar mašiną nori varyti į laužyną, nors realiai reikia tik turbiną pakeist, visa kita melač.

 

Jo žodžiai: "visa mano giminė sako pežo gavno".     KRC KEEEEEP GOING, so far so GUUUT.

 

Dar kart, nieko asmeniška, tiesiog. Sorry už OFFTOPIC, bet jei esi ubagas(plačiaja prasme, gyveni ne pagal galimybes), tai nereiškia, jog jei radai kažkieno numestą daiktą už pusę kainos ir jis tau nekels bėdų. Geri daiktai nesimeto, juos arba perka arba vagia(aišku lietuviai).


  • 4


#652517 Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)

Parašė Laimonas 2013 rugsėjo 23 - 20:20

VISKAS APIE AMVAR PAKABĄ.
Montuojama ji buvo su V6 varikliais, tiek pas 407, tiek pas 607. Nesvarbu ar tai Dyzelis ar Benzinas, jei V6 tai pakaba su adaptyviais amortizatoriais AMVAR. Zinoma priklauso nuo komplektacijos, gali buti ir be ju, bet pas 2.0 - 2.2 dyzelius ir 2.2 benzina montuojama ji nebuvo. Is tikro, tai sudetinga kompleksine sistema ir nors jei vienas daviklis gauna neteisingus parametrus baigiasi komfortiskas vaziavimas. Klaida kompas ismeta tik tuo metu, jei nutruksta signalas. Kitais atvejais klaidu nematysit, viska reikia ziureti PP2000 LIVE rezimu.

AMVAR principas:

Posted Image
Posted Image

Nusprendziau pasidalinti siokia tokia savo patirtimi, senai galvojau parasyt bet vis nerasdavau laiko... Mielieji Peugeot savininkai, kurie skundziasi jog ju 607-tas vaziuoja kaip golfas (o kartais ir tas golfas minksciau vaziuoja) apacioje gulinti info JUMS.

Visu pirma atsakom i klausimus:
1. Ar pas Jus yra AMVAR pakaba? Turi buti “SPORT” mygtukas su amortizatoriaus simboliu (pas 607 jis prie porankio);
Posted Image
2. Ar nera padangu slegis per mazas/aukstas. ISKART UZBEGU KLAUSIMAMS I PRIEKI – atsakymas – jeigu slegis per mazas (padanga perminksta) tada AMVAR kompiuteris mano, jog vaziuojama pakankamai lygiu pavirsiumi ir padidina amortizatoriaus “kietuma”, taiga ivaziavus i kokia kelio “propersa” ta eiga sukietinta pavirsta dideliu “DUN” per pakaba. Jeigu slegis perdidelis (pvz 2.8) tada atvirsktinis variantas, suminkstinama pakaba ko pasekoje pradeda masina plaukioti po kelia. O isivaizduokit, jeigu auksciai kompui uzduoti neteisingai ir dar kadangi kietai vaziuoja masina nuleidziat slegi, tai viskas dar pablogeja nes AMVAR kompas tiesiog sublusta. Taigi, numatytas slegis padangose 2.5 PRIEKYJE ir 2,3 GALE. Tuoj vel kas protingesnis uzduos klausima… “O kodel parasyta, kad prie pilnos apkrovos laikyti padangose 2,7 priekyje ir 3,2 gale???” Atsakymas – tam ir yra aukscio davikliai, jei masina nusesta nepradejus vaziuoti(pamatuojama pries judesi), AMVAR kompiuteris pradeda veikti kitu rezimu (ijungiama kita programa), taiga viskas cia apgalvota. Slegis padangose yra KRITINIS reikalas pas AMVAR.
3. Ar vaziuokle tvarkinga? (uztenka paprasto serviso ivertinti ar nera klibejimu bei apsitepalavusiu amortizatoriu) ir geresniame servise imanoma pasidaryti amortizatoriu testa %. Jei AMVAR pakaba, testuojama jinai neijungus !SPORT! rezimo.
4. Jeigu pirmi 3 punktai tvarkoje einame prie sio punkto. T.y. jungiame diagnostika, tam tinka tik PEUGEOT diag2000 arba Lexia per PP2000. Susirandame “Variable suspension” ir darome klaidu paieska. Jeigu klaida uzfiskuota, tada aisku, reikia padaryti taip, kad jos neliktu, o ne “nutrinti”. Dazniausios bedos:
1. Nera rysio su aukscio sensoriumi;
2. Blogas signalas is sensoriaus;
3. Bloga dinamine info is variklio kompiuterio. PIRMU atveju tikrinam ta sensoriu su kuriuo nera rysio, gali buti, kad jis vapse sulauzytas arba jums pasiseke kontakto nera fiskeje. ANTRU atveju jei grandine gera belieka keisti kitu sensoriumi. TRECIU atveju tikrinti laidyna nuo variklio kompo iki vaziuokles kompo.
5. JEI KLAIDU NERA, pereiname prie “Parameters measurements”. Mus domina pagrindiniai DU parametrai, t.y. “Hr1 bei Hr2” auksciai BEI rato bei vaziuokles aukscio santykiai.
Hr1 ir Hr2 apskaiciuojami taip (jie ivedami kaip KONSTANTA):
Hr1 = Y – X, t.y. X - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko A (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Hr2 = Y – X, t.y. Y - atstumas nuo zemes iki nurodyto tasko B (balkio), Y atstumas nuo zemes iki rato centro.
Sufleruoju, dazniausiai buna priekiniai auksciai (Hr1) ~150mm, o galiniai (Hr2) nuo -15,00mm iki -20mm (taip cia su minusu, nes pamatavus dazniausiai gaunamas neigiamas atstumas arba artimas 0-iui), viskas cia OK, nebent yra keltas GALAS su gumomis, tada bus +, todel ir reikia ivesti kitas reiksmes dedant gumas po spiruoklem. Sitas yra LABAI svarbu, todel ir galvoja zmones, kad pakisus gumas masina nestabiliai pradeda vaziuoti + skaudziai ima duobes. Visada pakelus gala butina ivesti realias reksmes esamas reiksmes, kitaip AMVAR kompiuteris duoda klaidinga signala amotizatoriui ir prasideda “golfo” efektas. Zodziu reikia suvesti tai kas yra po galo iskelimo. Kaip pamatuoti aukscius aprasysiu apacioje. >>
Rato bei vaziuokles aukscio santykiai apytiksliai tokie (sedint vienam zmogui masinoje, gali skirtis apie 10mm nuo mano
pateiktu, bet negali vienos asies ratu skirtumas buti didesnis nei 2, zinoma masina turi stoveti IDEALIAI lygioje vietoje):
Priekiniu ratu: ~20mm;
Galiniu ratu: ~24mm.
JEIGU randate neitema skaicius, pvz. -80mm(minus), reiskias kazkas kojele daviklio ne is tos puses uzmoves po
kokio nors vaziuokles remonto ar tai netycinio uzkliuvimo.
6. JEIGU visi sitie parametrai geri, tada lieka tik amortizatoriu testas ant stendo.
Su idealiai veikiancia AMVAR pakaba turite plaukti kaip gulbe per lygu ezera  O BET TACIAU, turi AMVAR 1 minusa, jei vaziuoji ilga laika lygiu keliu didesniu greiciu ir islenda kelio “policininkas” pakaba nespeja adaptuotis ir gauname skaudziai per pakaba, taciau jei dar ir parametrai arba slegis padangosi ne REIKALAUJAMAS, turime mazu maziausiai GOLFINI vaziavima. Tai tiek.

ZADETA Hr1 ir Hr2 skaiciavimo pricedura:

1. Pakeliam/nuleidziam masina jog atitiktu nurodyti auksciai. Nuleisti galima su spec dirzais, bet jei ne, tai pades i bagazine idedant atitinkamus svorius, cia jau jusu ismones menas. Pakelti aisku su domkratu ar pan... H1 PRIEKIS H2 GALAS.
Posted Image

2. Ismatuojam auksti nurodytose vietose Hr1 priekis Hr2 galas:
Posted Image
Posted Image

Norodau aukscio davikliu vietas:

Galas desine (keleivio):
Posted Image

Galas kaire (vairuotojo):
Posted Image

Priekis desine (keleivio):
Posted Image

Priekis kaire (vairuotojo):
Posted Image
  • 4


#758930 Peugeot Klubo 18'tasis Gimtadienis!

Parašė Mamutas 2018 spalio 28 - 18:59

Kelionėje bus skaitomi praeitų metų gimtadienio palinkėjimai, rašomi nauji, vyks aukcionai ir daug tų dalykų, kurie kasmet vykdavo Trakuose.
  • 3


#751915 PEUGEOT GRAND MEET 2018

Parašė Mamutas 2018 vasario 12 - 10:56

Peugeot_klubas_GrandMeet2018_blue_600.pn
DĖMESIO ! UWAGA !   :) Artėja jau 18-tas, tradicinis "Peugeot" gerbėjų vasaros suvažiavimas "Peugeot Grand Meet 2018" ! Renginio metu laukia įvairios pramogos, kultūrinė programa, susitikimai su senai matytais klubiečiais bei pažintys su naujais. Kiekvienas ras ką veikti - pramogauti, linksmintis ar pailsėt nuo kasdienės rutinos.
 

Šių metų Peugeot klubo GM vyks liepos 6-8 dienomis (nuo penktadienio iki sekmadienio). Didžiausias klubo renginys vyks ... prie Punsko, Lenkijoje !   :)

 
Taip, GM'as pirmą kartą peržengia Lietuvos sienas. Neišsigąskit - atstumas nuo Kauno - tik apie 100km, nuo Vilniaus ar Klaipėdos - apie 200km. Kokie privalumai?
 
Žinoma - mažesnė kaina;
Daug nedidelių kambarių su patogumais;
Daugiau ir įvairesnių pramogų;
Didžiulė teritorija prie ežero;
18mečiai ir 19mečiai vėl galės pasijusti žmonėmis   :D (Verygos rankos trumpos);
Na ir užsienis, egzotika ten žinai...  :D
 
Reikės pasirūpinti ar pasitikrinti:
Vairuotojams - draudimo žaliom kortom;
Tėvams - vaikų dokumentais;
Jei jums draudžiama išvykti iš šalies, tai... soriukas.    :)
 
GM 2018 vyks sodyboje "Šilainė". 
 
 
Rekomenduojama važiuoti per Punską, pasukti "1 Maja" gatve ir toliau sekti nuorodomis "Šilainė". Jų tikrai yra prie kiekvieno posūkio. Norintys daugiau egzotikos - galite važiuoti traukiniu iki stotelės "Trakiszki", nuo kurios parsivešim į sodybą (~3km). Tik traukiniai vaikšto retai.
 

Dabar apie sąlygas.

 

Renkamės sodyboje liepos 6 dieną nuo ~12val.  

 

S T O V Y K L A V I E T Ė

* Sodyba nuošalioje teritorijoje;

* Ežeras;

* Daug erdvės, kurioje tilps visi, taip pat bet kokio dydžio palapinė ir Jūsų automobiliai;

* Daug nedidelių kambarių šeimynoms;

* Tinklinis, krepšinis;

* Pirtis;

* Baras;

* Lauko pavėsinės;

* Vaikų žaidimo aikštelė;

* Šašlykinės;

* Virtuvė, šaldytuvai, dušai, WC, pokylių salė;

* Valtys, baidarės, vandens dviračiai (valanda ~2-3€);

* "Extreem pūslė", vandens burbulai;

* Pasivažinėjimas brička, jodinėjimas;

* Maitinimas.

 

N A K V Y N Ė

2 - 6 vietų kambariai;

Palapinės.

 

Kambarių turėtų užtekti visiems (kitu atveju pirmenybė bus pirmiau užsiregistravusiems ir šeimom su mažais vaikais, nėsčiosiom ir pan.). 

 

A U T O M O B I L I A I

Automobiliams teritorijoje yra aikštelė. Tilps visi.

 

L A I S V A L A I K I S

Pasiimkit viską, ką manot būtina stovyklaujant geram laisvalaikiui praleisti (kamuolius, raketes, kortas, kaimynę (-ą) ir.t.t)

 

K A I N O S

 

Asmeniui 1 nakvynė lovoje kainuoja 15€.

Asmeniui 1 nakvynė palapinėje kainuoja 10€.

(nuo penktadienio iki sekmadienio yra 2 nakvynės jeigu ką).

 

Klubo nariams* (asociacijos nariai, mokantys nario mokestį) - 50% nuolaida.

* galima pasitikrinti čia.

 

PVZ: Penktadienį (iki sekmadienio) atvažiuoja pora, kurios vienas yra klubo narys. 7.5€ x 2naktys + 15€ x 2 naktys = 45€ porai dvivietis kambarys visam renginio laikui.

 

V A I K A I

Iki 13m. 1 nakvynė lovoje kainuoja - 10€;

Iki 3m. - nemokamai.

 

M A I T I N I M A S (dienai)

Pusryčiai - 4€;

Pietvakariai - 6€;

Vaikams iki 13m - 20% nuolaida.

 

K Ą  R E I K I A  D A R Y T I ?

Jei galite ir norite važiuoti, nieko nelaukdami siunčiate el. laišką adresu [email protected] (Subject=GM2018)  ir laiške surašote:

1) Nick'as;

2) __ Važiuojančiųjų skaičius (kartu su tamsta) + __ Vaikai (kokio amžiaus);

3) Pageidaujamas gulimasis plotas: Kambarys, palapinė, ... ;

4) Maitinimas (detalizuojat);

5) Kontaktinis telefonas;

 

Neatidėliokit registracijos paskutinei savaitei - anksčiau užsiregistruosi - ramiau miegosi.  :)

 

FB eventas

 

Kada kas nuo kokio miesto pajudės - susirašysime vėliau.

 

Do widzenia!   :)

 

c381d07e-508d-4c27-b629-15f7cdda14ff.jpg

 

Preliminari renginio dienotvarkė:

 

Penktadienis, 07.06

 

12:00 – 17:00 Atvykimas, registracija, įsikūrimas, pažindinimasis, palapinių statymas, deginimasis, maudymasis, tinklinis, kitos pramogos, laisvas laikas.

17:00 - 18:00 Pietvakariai.

21:00 - Kartu su lietuviais visame pasaulyje sugiedosime "Tautišką giesmę".

21:10 - ... Pirtis.

22:00 – ... Dainos, šokiai, sula ir tamsa.

 

Šeštadienis, 07.07

 

10:00 – 11:00 Pusryčiai, kava, mineralinis...

12:00 – 15:00 Kelionė brička į Prūsų - Jotvingių gyvenvietę.

15:00 – 17:00 Komandinės rungtys.

17:00 - 18:00 Pietvakariai.

18:00 - 19:00 Naujųjų klubiečių pagerbimas.

20:00 - 21:00 Rezultatų skaičiavimas, apdovanojimai, teisėjų korimas, asmenukės, blykstės, šampės laistymas...

21:00 - … Pirties metas

23:00 - ... Pašnekesiai su ežero laumėm...

 

Sekmadienis, 07.08

 

10:00 – 11:00 Pusryčiai, kava,

11:00 – 12:00 Šeimyninės rungtys

13:00 - 15:00 Nuodėmių nuplovimas ežere, daiktų susidėjimas, renginio uždarymas, atsisveikinimo ašaros beigi apsikabinimai…

15:00 – Biedronka, namai...

 

Tvarkaraštis iki renginio gali nežymiai pasikeisti arba pasipildyti.

 

Renginio rėmėjas: http://www.peugeotlietuva.lt/

 

peugeot_logo.jpg


  • 3


#730920 PEUGEOT GRAND MEET 2016

Parašė Mamutas 2016 gegužės 15 - 19:31

 DĖMESIO !!! PEUGEOT KLUBO GRAND MEET 2016 ARTĖJA!!!   :good:

 

Š.m. liepos 8 – 10 dienomis (nuo penktadienio iki sekmadienio) prie Gaveikių ežero, Sidabrių k., Vilniaus r. ( žiūrim ) - Adomo sodyboje, vyks šešioliktasis, tradicinis PEUGEOT klubo narių vasaros susitikimas!

 

Čia suvažiuos PEUGEOT automobilių gerbėjai iš visos Lietuvos. Visi klubo nariai bei prijaučiantys galės pailsėti nuo kasdienių rūpesčių, susitikti su senai matytais klubiečiais, susipažinti su naujais. Tradiciškai atvykusieji bus kviečiami aktyviai dalyvauti įvairiose rungtyse, akcijose atrakcijose ir t.t.

 

Dabar apie sąlygas.

 

S T O V Y K L A V I E T Ė

Užmetam akį į artėjančio renginio vietą ( čia ).

Taigi, ką mes šiemet turim:

* Stovykla ant ežero kranto uždaroje teritorijoje;

* Ežeras skaidrus ir žuvingas, krantas smėlėtas;

* Didelė teritorija, kurioje tilps bet kokio dydžio palapinė ir Jūsų automobiliai;

* Kambariai / lovos šeimynoms;

* Tinklinio, badmintono aikštelės, stalo tenisas ir stalo futbolas;

* Pirtis su tvenkiniu;

* Lauko pavėsinė, židinys;

* Šašlykinė ir malkų bus, bet visada galima atsivežti ir savo;

* Virtuvė, šaldytuvai, dušai, WC, TV, pokylių salė;

* Valtis (jei turit liemenes - pasiimkit).

 

N A K V Y N Ė

Keli šeimyniniai kambariai;

Sofos - lovos priepirty, salėj;

Palėpė;

Palapinės.

 

Į kambarius pirmenybė bus suteikiama nėščiosioms, šeimoms su mažais vaikais ir pan.

Užvalkalus patalynei rekomenduojama pasiimti (galima ir neimti - kainuos papildomus kelis €).


A U T O M O B I L I A I

Automobiliams teritorijoje yra aikštelė. Tilps visi.


L A I S V A L A I K I S

Pasiimkit viską, ką manot būtina stovyklaujant geram laisvalaikiui praleisti (meškeres, kamuolius, kortas, kaimynę ir.t.t)

 

K A I N O S (kainos nurodomos klubo nariams* / forumo dalyviams)

Kainos (nuo penktadienio 12val. iki sekmadienio pietų):

Asmeniui palapinėje, automobilyje, kitame kilnojamame objekte, dalyvio mokestis – 5€ / 10€;

Asmeniui palėpėje, pirtyje, lovoje – 7,5€ / 15€;

Asmeniui kambaryje - 15€ / 30€;

 

K Ą R E I K I A D A R Y T I ?

Jei galite ir norite važiuoti, nieko nelaukdami siunčiate el. laišką adresu  [email protected] (Subject=GM2016)  ir laiške surašote:

1) Nick'as;

2) __ Važiuojančiųjų skaičius (kartu su tamsta) + __ Vaikai (kokio amžiaus);

3) Pageidaujamas gulimasis plotas: Palapinė, vieta palėpėje, kambarys, ...

4) Kontaktinis telefonas;

 

* klubo nariai - susimokėję klubo nario mokestį (ir kandidatai) - pasitikrinti galima čia.

 

Renginio rėmėjai:

 

peugeot_logo.jpg

 

logo_ISIC.jpg?464c5e


  • 3


#726949 Dviračių dalys (shimano)

Parašė diawollo 2016 kovo 21 - 13:36

nu bet kas iš to jis kietas, standus visas, užlipo ant mano, nulipt nenorėjo..

That she was said  :D Sorry už offtopic, bet nesusilaikiau  :D


  • 3


#697925 Peugeot 205 DOHC

Parašė Silogizmo 2015 sausio 29 - 20:21

Andrejau, ne tik, kad nebus jokio tarpinio varianto, bet manau, kad jeigu tu sugebėsi iš šito sado mazo cirko padaryt kažką, kas neišsitaškys pirmame pusūkyje į pakelėj besiganantį arklį, tai technikinėj dar ir baudą gausi, kad išdrįsai su tokiu hibridu-frankenšteinu be jokių kėbulo numerių ir panašių daiktų pasirodyt gatvėj. Siūlau protingesnį variantą - viską į metalo laužą ir pasimelsk Dievuliui, kad Probe variklis-kėbulas dar laikytų ir teiktų džiaugsmo. Bus mažiau problemų ir mažesnė tikimybė, kad ką nors nukuokosi pakeliui link Švenčionių. 


  • 3


#697051 Peugeot 205 DOHC

Parašė Cheinikas 2015 sausio 18 - 00:08

va cia stipru. tik niekaip nesuprantu kokia is to nauda? manai kad mazdos pakaba tinkamesne 205 kebului, nei gti? mx6 galingiausias variklis 2.5 121kw??? bet kazkaip speju kad pas tave 85kw.

tai net eilinis gti variklis yra tokio pat galingumo tik speju gerokai lengvesnis. jau ka kalbet apie mi16 ar gti6... no offense but nematau tokio projekto esmes (kaip ir kitu buvusiu pries tai). Jei cia yra issukis sau tai didesnis issukis butu tiesiog paimt ir pabaigt ka nors, kas pradeta pries tai 


  • 3


#692135 Keturiolika Metų Atgal... :)

Parašė Mamutas 2014 lapkričio 11 - 15:14

Kadangi šiandien yra oficialus Peugeot klubo 14'tas gimtadienis, tai sveikinu su šia diena visus klubiečius :good:  ir ta proga pasidalinsiu keliom linksmesnėm temom iš pirmojo forumo:

 

dewgonas (posted 1/2/01 12:17 AM) temoje "Na kaip nesiseka, taip ir nesiseka...":

 

Nu, jei nukentejusieji nebesinervuojat, tai xaxa, xoxo. Sporiju, kad 9/10 nepezhistu nezino, kad prancuzisku mashinu, o ypac pezho buferiai ir "deformacines zonos" yra maziausiai dvigubai stipresnes uz kitu markiu auto. Cia turbut pritaikyta specifiniam Paryziaus eismui, kur parkuojant mashina trukdancios buferiais prastumiamos i shalis. Man pries kelis metus taip buvo: sustojau gatvej uz kadeto, o tas sumane priparkuot atgal vaziuodamas. Manes nemate ir negirdejo, nes buvo sugedes signalas ir tolimos shviesos. Stoviu ir laukiu, kas bus. Atgal pavaziuot negaliu, nes uz manes jau mashinu susikaupe. Tas senis sau ramiai prasukdamas man ir dreske per prieki. Matau - anam ish rato arkos isbyrejo shpakliai, ilinko dureles. Islipo drebedamas. pasiziuriu - man fara derva isterliojo. Ir viskas! Nepezistai - jei pries ar uz jusu pezho - saugokites.

 

O čia kolegos dalinasi įspūdžiais, kaip važiavo 206'tu: 

 

moonas (posted 1/8/01 7:35 AM): Taigi vakar vazhiavau Peugeot 206, ir dar WRC ;)

Na ka ash pasakysiu, smagu buvo.

 

Aroone (posted 1/8/01 7:54 AM): Itariu is kur radai ta WRC...;-)....as irgi vazinejau....vazinejau ir su T16....per leta mano reakcija tokiai masinai...;(

 

moonas (posted 1/8/01 3:55 PM): Na T16 man dar neduoda... :) Bet ir su "paprastu" 206 kol kas neblogai sekasi :)

 

dewgonas (posted 1/8/01 4:40 PM): tai ish kur tas WRC?

 

Aroone (posted 1/9/01 7:02 AM): To moonas: o tu pabandyk drivers: new profile:bile kas (pvz: aaa): Enter: ALLTHEBUTTONS: Enter.....;-)

 

dewgonas (posted 1/9/01 5:59 PM): Jus, pankai, varinejat CMR2, znaju

 

moonas (posted 1/10/01 5:35 PM): labai jau chia gerai viska zhinai :)))

 

URAN 5 (posted 1/11/01 7:32 AM): ...nors kompus padavineju, bet apie ka cia kalbat neprikerpu;(

Paaiskinkit neisprususiam:)
ir as noriu 206 pagazuoti, bent virtualiai:))))

 

moonas (posted 1/11/01 7:36 AM): Yra toks zhaidimas kompiuterinis, "Colin McRae Rally 2" vadinasi :) Geras daiktas, tik kontuperio neblogo reikia (ypac video plokshtes).

 

dewgonas (posted 1/11/01 5:16 PM ): Moonas turi omeny 32 mb, ane?

 

moonas (posted 1/12/01 4:02 PM): Gal ir nebutinai 32MB, bet spartintuvas shiaip butinas.

Pas mane Pentium II 400, 64RAM, 32MB video, ir stabdo, tik nuemes visus efektus ir sumazines detales iki minimumo galiu normaliau zaisti.
Beje vakar zaidziau su p205 T16. Man shi mashina per galinga, nesuvaldau ash jos... :)

 

URAN 5 (posted 1/12/01 5:48 PM): chmmmmmm, geras reiks ta zaidima parsitempti! nezinojau kad su pezais zaidimu yra!

 


  • 3


#691253 EGR Vožtuvas

Parašė pauliusj 2014 spalio 28 - 08:35

As pasidalinsiu info, negaila.:) vien zo, jei egr veikia normos ribose, tai srauto matuokle jam atsidarius turetu rodyti nuo 200 iki 300(nepamenu ten matavimo vienetu.:D), o esant uzdarytam apie 500..tik uzkurus egr iskarto neatsidaro, todel turi rodyti apie 500..pagazavus ir vel susinormalizavus laisviem sukiam egr sudirba ir srautas rodo apie 250-280 is pradziu paplaukoioja, paskui stabilizuojas ir plaukiojimas tik minimalus +-10..

ar veikia egr galima pamatyti ir is jo uzvaldymo parametro..normalus egr atsidarymas 40-70proc, jei parametras labai mazas, gali buti kad sraiuto matuokle grybauja, arba kazur kiauras oro paemimas, jei parametras arteja i 100(cia jau kai turetu buti stabilus) reiskia arba egr neatsidaro, arba uzkistas - zagluske ar suodziais, arba velgi srauto matuokle pjauna gryba - jie vienas su kitu stipriai susije ir gali isprovokuoti vienas kito klaidas, arba parametro pokycius..

elektriniam egr voztuvam reikia dar stebeti ne tik egr position parametra bet ir egr position copy, jie turi sutapti, esant nesutapimui arba position copy plaukiojimui, galima itarti mirusi egr, kartais egr darbo sutrikimus itakoja ir uzsikises FAP, taigi vertetu uzmesti aki i diferencini slegi fap'e, jei jis pagazavus kyla virs 100mb galit drasiai ruostis fap operacijai.:)

jauciu kad tampu pedagogu.:D cia jau idomus gyvenimo posukis..:D


  • 3


#690869 Naujoku prisistatymas

Parašė PatsSauDievas 2014 spalio 22 - 22:52

 

Šalčininkiete,22 m.

gyvenanti Vilniuje.

kam reiks masaziuko nugarai pavargusiai nuo vairavimo kreipkities,padiesiu kuom galiu ;)

Gyvenu Seskineje. 

Mokyklos laikais buvusi sokieja

Sitos info butu uzteke :D

Prades dabar forumo vyrai murai plestis nuo kriutines marskinius ir kovot del vietos eileje i masaza :) Nagi, kas antras eileje po manes? :)


  • 3


#690768 Depolution System Faulty !

Parašė taurius 2014 spalio 22 - 09:03

2.7 HDi dažna problema EGR vožtuvų strigimas. FAP filtras pas juos kelia mažiau problemų ir retai užsikemša - aišku varikliui kvėpuoti nepadeda, bet čia jau atskira diskusija.

 

Diagnostikos metu rodomos oro srauto matuoklių klaidos yra dėl stringančių egr vožtuvų, nes jie reguliuoja oro srautą, o jiems stringant, kompiuteris mato neatitinkančius normų oro srauto rodmenis, todėl ir "pyksta" ant oro srauto matuoklių. Sutvarkius EGR vožtuvus, dings ir oro srauto klaidos.

 

Valyti galima, tačiau tai yra laikinas ir brangus sprendimas. Gamintojas deklaruoja, jog pakeisti vieną vožtuvą 2.7HDi varikliui užtrunka 6 valandas, kadangi jų yra du, tai turime 12 darbo valandų. Pats vožtuvas stringa dėl suodžių, dėl išdilusio ašelės arba kartais dėl blogo padėties daviklio, todėl valymas gali tiesiog visai nepadėti. Vožtuvą keisti naudotu irgi nerekomenduotina, nes šiems varikliams bėdos dėl EGR'o prasideda nuo maždaug 70 000km ridos. Esu matęs naujesnių 3.0hdi 177kw variklių su EGR bėdomis, nuvažiavusių tik 50 000km, todėl tikimybė nusipirkti stringantį vožtuvą yra labai didelė.


  • 3


#690110 Peugeot Klubo 14'tasis Gimtadienis!

Parašė Mamutas 2014 spalio 13 - 09:47

Ar Jūs girdit beldimą? Ne, ne šitą - :fool: Tuoj išgirsit! Gi keturioliktas klubo gimtadienis jau stuksena! :clap:    

 

Pasak legendos, kuri eina iš lūpų į lūpas, metai iš metų, kurią pasakoja senoliai (kažin, ar dar beliko jų gyvų), tai įvyko gūdžiais 2000-11-11. Tada Trakuose susitiko du būriai. Vienas iš Kauno pusės, kitas - nuo Vilniaus. Aptemo dangus nuo tokios gausos žmonių ir liūtų kiekio (tais laikais liūtą ne kasdien gatvėj pamatydavai). Bet jokio mūšio tada nebuvo - atvirščiai - kauniečiai susibičiuliavo su vilniečiais, daužė bokalus ir nutarė, kad ateitį kurs drauge. 

Šiemet paminėti garbios datos renkamės lapkričio 15 d. (šeštadienį), tradiciškai pirmojo susibūrimo vietoje - Trakuose. Tad, visi seni ir jauni nieko nelaukdami puošiatės ir ruošiatės dalyvauti puotoje. 

~12:00 Renkamės prie kavinės - kibininės "Turistas" (Karaimų g. 66A, Trakai). Ten kur viskas ir prasidėjo.

 

~16:00 Pajudėsim pas StopForce į pirtį (Galgiuose). Pakeliui pasirūpinsim užkandžiais ir gaiviaisiais gėrimais pavakarojimui. Jei yra neragavusių StopForce vantos skonio - tokios progos geriau nepraleisti. :) 

 

Programoje:

 

Kibinai, alus, tradiciniai palinkėjimai, atsiminimai, gimtadienio tortas, akcijos, atrakcijos, siurprizai ir STAIGMENOS !  :)~ 

Staigmenų žadam pateikti ne vieną! Nori apie jas sužinot pirmas? DALYVAUK ! 

 

Neatvykę į Trakus rizikuojat visus metus sirgt savigrauža ir pavydu! :ph34r:

 

Taigi iki susitikimo gimtadienyje!  :good: 


  • 3


#729565 Apie Peugeot 508

Parašė dzonyB 2016 balandžio 21 - 19:40

Chebra pilstot vejus temoje apie 508, paskui kai zmogus klausia apie auto, sakot skaityt tema, bet kai skaitai pora lapu visiskai vejus ir nieko konkretaus neranda, tik pilstimus.

 

 P.S. moderatoriai galetumet pratrint ko nereikia cia ir maniski posta.


  • 2


#719923 rato rem komplektas

Parašė kokonas 2015 gruodžio 28 - 19:41

Armenu radijo paklause: - Ar pavyktu miesto centre pasimyleti su moterimi?
Atsake:-niekaip, nes visada atsiras 100 zmogenu kurie prisip...s su savo patarimais kaip ir ka daryti :D 


  • 2


#702860 Peugeot 607 AMVAR sistema (pakaba)

Parašė tadas1991 2015 balandžio 05 - 12:30

Vakar dar vienas kačiukas 607 su 2.7HDi ir tokia pakabos sistema pačiupinėtas. Kaip supratau iš pasakojimo, Autovičyje Vilniuje (dėl šito negaliu garantuoti, nes nei sąskaitų, nei kitokių aiškių popierių nemačiau, bet mačiau tikrinimo stendo ataskaitą, kur jokių žymių apie atlikėją nėra) pas juos pačius ar nuvežus pas kolegas tikrino amortizatorius. Pagal savininko prašymą, kadangi mašina yra per kieta ir šokinėja, kaip kiškis.

Meistai nustatė, kad hidrauliškai "parėjęs" kairys priekinis amortikas ir reikia keisti, o visa kita gerai.

Pirmas vaizdas, pasijungus laidą - priekio kairės rezultatas -90mm, visų kitų pliusiniai. Klaidų sąraše visų daviklių klaidos dėl sąryšio (coherence) su kitais davikliais. Viskas aišku, susisukęs vairą kišu ranką su replėmis į purvą ir permaunu daviklį į kitą pusę. Visi skaičiai atsistoja į pliusą, bet ribose 20-40mm, kas yra negerai, mano nuomone, nes mato didelį kelio nelygumą, ar tai pasvirimus. Kadangi garažas ir duobė užimti, negalima padaryt visko teisingai, bandom ieškoti lygios aikštelės ir pareguliuoti iš akies, kad bent jau nulinėj padėty skaičiai būtų stabilūs ir matytų, kad mašina stovi lygiai. Jau išvažiavus į gatvę, šeimininkas pastebi, kad mašina stipriai pasikeitė ir daug maloniau rieda. Tokių skaičių, kokie buvo suvesti, iš naujo įvesti jau nebeleidžia, meta klaidas. Buvo suvesta prieky apie +137, gale apie -17mm, bet nei tokių pačių, nei artimų nebepriima. Bandymo metodu surandam, kad prieky priima maždaug nuo 165 (160 dar netinka, meta klaidą), o gale nuo -5 ir daugyn. Tai pastatėm galiausiai priekį abi puses 167, ir gavos 20mm travel reikšmė, o gale kairėj -4, dešinėj -2, ir gavos 24mm travel reikšmė. Viskas su ne daugiau milimetro skirtumu tarp pusių. Išvažiavus pavažinėt lyg ir dar geresnis rezultatas, bet pralėkus apie 5km atsirado galinio dešinio daviklio nesąryšio klaidą ir važiuojant įsijungus gyvus parametrus, matosi, kad tikrai jam truputį negerai, nes važiuojant tiesiai kaip ir gerai, o posūkyje krypsta nelabai teisingai, labai neproporcingai su priekiniu tos pačios pusės, ir išėjus iš posūkio atgal į tiesiąją negrįžta į savo nulinį skaičių, taip pat, kaip ir kiti davikliai, sukant į kitą pusę - rezultatas atvirkščias. Nors šiaip važiuoja lygtai jau ir neblogai, ir daug minkščiau, ir stebint padėtis - jos važiuojant keičiasi tendencingai, t.y. matosi aiški reakcija į gazo paspaudimą, stabdžio paspaudimą, posūkį, staigų vairo manevrą. Pavažiavus ne tik išmeta klaidą, bet ir sustojus, daviklių reikšmės pasidaro kitokios negu prieš tai, tarkim pasikeičia net kokiu centimetru, ir todėl viskas aišku dėl to nesąryšio.

Reziume, laisvu laiku bandysim varytis ant duobės ir žiūrėti, kaip reikalai su davikliais ir jų traukutėmis. Nes vaizdas labai panašus į grynai mechaninę daviklių valdymo bėda, tokią, kaip pas C5 būna (pripuvęs daviklio svirtelės arba ant tilto esantis obuoliukas, stringa ir ant jo beveik nebesisukioja traukutė, ir prastai bei labai lėtai reaguoja į aukščio pokyčius, ir nuleidus arba pakėlus ir statant į normalią padėtį, stojasi į skirtingą vietą). Lyg ir atrodo tokiu atveju išeitis nuimt traukutę ir nuvalyt ir sutept obuoliuką, bet būna tokių atvejų, kad nuėmus traukutę ir obuoliuką vos pajudinus - pusė jo nubyra rūdžiu pavidalu tiek, kad traukutė jau net nebesifiksuoja ant obuoliuko, nors prieš tai dėl tų rūdžių išsiplėtimo laikėsi taip, kad vos įmanoma nulupti. Veikimo principas ir daviklis beveik identiški, tai žiūrėsim, ar ir gedimai identiški pasitaiko :)

 

Manau, kad visi dėkingi Laimonui už puikų aprašymą, pagal kurį tikriausiai jau ne vienas, ir ne penki tokie egzemplioriai sutvarkyti, ir dar bus sutvarkyti :)


  • 2


#698077 Peugeot 205 DOHC

Parašė tadas1991 2015 sausio 31 - 23:29

Na vyrai. :D

As visada puses sakau stovedamas priesais automobili,nes uz vairo gi sededamas nesukinesi variklio skyriuje nieko. ;)

Ne apie greicio dezes pagalve eina kalba.

 

Supratau, meginsiu kaip suprantu iskalti.

Aciu.

Ko čia žvengi? Neteisingai puses vadini ir klaidini kitus, ir dar žvengi...

Jei pasieškotum, tai ant pusės dalių, kuriojs yra važiuoklėje, salone, variklio skyriuje ir yra panašios, bet ne vienodos, rastum raides G arba D.

D - Droite - Dešinė - "Dū-chas" - keleivis

G - Gauche - Kairė - "Gaidys" - vairuotojas.

Kalbant apie puses, įvardinamas kaip keleivio arba vairuotojo, tai su draugu mezgan idėją daryti angliškų automobilių šrotą ir visiem, kurie perka dalis pagal keleivio ar vairuotojo pusę, būtent tokias ir duoti, be teisės grąžinti.


  • 2


#690876 Naujoku prisistatymas

Parašė sanis 2014 spalio 23 - 06:32

Not bad. Masažas + prezikų parduotuvė ;-)
  • 2


#704255 Vilbcv P106 Rallye S2

Parašė Vilbcv 2015 balandžio 21 - 19:50

Ačiū už gerus žodžius :)
Judam toliau. Surinktas variklis
20150413_141635_zpsla5gapbc.jpg
20150414_131613_zps6smhirmx.jpg
20150414_131625_zpsnf3ra3rc.jpg
20150414_132051_zps7wdgijwc.jpg
Išlyginti senai tureti ratai, nupirktos devetos padangos, dar minkstos, 2010m, Toyo proxes 205/45. Kadangi nelemti ilgapirsčiai pavoge mano "naujus" (pora menesiu vazinetus) Nankang ns2R semislikus su pežiniais ratais, o pinigu naujam komplektui semi sliku dar nera, teks pasidziaugt senesnem padangom :\
20150415_114849_zpsq1btrnym.jpg
20150415_114855_zpskjkmmjk4.jpg
Toliau seke dar keli pakeitimai. Variklio pagalves kronsteina teko apipjaustyt, tuo žinoma nesididžiuoju, bet ka padarysi, tikiuosi tai nera aliuminis su gausybe priemaišu kuris nenores virintis, planuoju nuvežt svarščikam sutvirtint. Senasis kėbulas turi kitoki pagalves tvirtinima prie kėbulo, tad nei s2 Rallye, nei GTi pagalvės netiko, todėl reikėjo arba išpjaut visa ta skardyna ir virint nuo rallye donoro, arba daryt kaip padariau dabar aš.
20150415_133826_zpsjxdqhqcu.jpg
20150415_133834_zpsbsjzjhn8.jpg
20150415_134320_zpsp8iqacid.jpg
Toliau seke Karterio pakeitimas, tepalo filtyro sistemos keitimas, lyšnų skylių glušinimas. TU5JP4 karteris yra aliumininis, be tepalo temperatūros daviklio, ir 106 pezo išmetimo kelnės netelpa pro jį praeit, todel perdėtas nuo XSI. Karterio radiniai smagūs, primenu, jog tas variklis dar važiavo :D
20150417_120221_zps8esxqj3y.jpg
20150417_120227_zpsvhnyduig.jpg
20150415_140857_zpsubnt3ns9.jpg
Nuemus senaja tepalo filtro sistemą, lieka anga į variklį kuri mums nebebus reikalinga, tad reikia ją užglušint. Anglai rašo kad reikia sriegti M9 sriegį (nesuprantu kokio velnio) Aš be jokio vargo sėkmingai išsriegiau M10 1,5. Skylės diametras buvo 8mm (kaip M10 keliom dešimtosiuom permažas, bet problemu nekilo).
20150418_114353_zps6vmrtwjy.jpg
Persuktas tepalo filtro sriegis iš XSI variklio. Jam išsukti puikiai tiko pežines granatų veržlės.
20150418_122333_zpsxvjzqfqw.jpg
20150418_131125_zpsobe2qybv.jpg
20150418_132804_zps6djruxfm.jpg
20150418_170834_zpsvsklndkr.jpg
Supilti tepalai su molibdenu. Pirmą kartą teko tokius laikyt rankose, tai nei nebūčiau pesrkaitęs etiketės, būčiau išsigandęs :D
20150418_132553_zpssjd8ra1d.jpg
Gavau stabilizatoriaus įvores, labai apsidžiaugiau kai jas gavau, kainavo ganėtinai pigiai, o  kietumas ju tai neišpasakytas, į GTi turiu susidėjės poliuretanines, tai šios atrodo daug kietesnės, medžiaga panaši į kraploną. Deja, bet pasirodo jos peraukštos, kitokios nei originalios, dvi valandas pravargau ir niekiap nesurinkau, misija neįmanoma, tad sudėjau senas originalias, kurią dieną teks biški jas modifikuot, viliuosi vistiek jas ten sukišt. Beje stabilizatoriu ędėjau iš rallye 22mm. (standartas XSI 20mm).
20150418_132520_zpsstzuovjw.jpg
Nutekinti visi stabdžių diskai. Stabdžiai kiek man žinoma yra nuo P307 1.6 HDI.
20150418_201617_zps9pp4veyn.jpg
20150418_202026_zpskf5ffyl6.jpg
Gal kam bus įdiomu, šakės iš arčiau.
20150419_153725_zpssodtcqx8.jpg
20150419_153714_zpshgb1fwx8.jpg
Aukščiai gavosi klaikūs, galas tai gerulis, bet APEX žeminančios spyruoklės vargu ar apskritai ką pažemino, bet bent jau priekis tapo kietas (kolkas sudėti leisgyviai standartiniai amortizatoriai)
20150418_205501_zpsynkpa5q1.jpg
20150418_205511_zps3fjgrb8p.jpg
20150418_205821_zpsnmvaif2e.jpg
20150418_205836_zpsccv0pjui.jpg
20150418_211535_zpswndvguya.jpg
20150419_165838_zpsucq3k4ms.jpg
20150419_204538_zpsgva2vqnd.jpg
Tarpas tarp arku akivaiždžiai skiriasi, tačiau matuojant nuo žemės iki slenksčio, priekis tik 2cm aukštesnis. Kolkas noriu sulaukti Koni amortizatorių, tuomet žūrėsim, prieky galima dar apie 1cm nuleisti žemiau, o galą mastau per pora cm sukelti, bet kelti ne prasukant torciono šlicus, o pakišant metalo "tarpines" 4 vienodas po tilto tvirtinimo vietomis, siekiant neprarast tilto kietumo. Kaip manot?
 
Užkurti dar nepavyko, pasirodo ne toks aš laimingas, kad "gėlyte" (variklio laidyno pajungimas i bendrą laidyną) tiko, tai dar nieko nereiškė. P106 s1/s2/saxo mk1/mk2 pagal metus turėjo 6 skirtingas laidų pajungimo konfiguracijas. Tad teks biškeli pakarpyt ir perjungt kitaip laidus, nes nors ir fyškės vienodos, bet laidu išdėstymo vietos skiriasi. Žinoma jeigu darant S2 įvaizdį, būtų galima permest visą bendra saxo laidyną kuris buvo su varikliu, bet kadangi aš kokas noriu likti prie s1 ivaizdžio, tas variantas atkrenta, nes tektų karpyt ir perdarinėt visas žibintų fyškes, tai papraščiau bus atsirinkt variklio laidus. Užkaupiau nemažai info kaip ką reikia daryti, jeigu kam reikės tokios informacijos, galėsiu atsiust.

  • 2