Sveiki,
gal kas paaiškint normaliai, kuom skiriasi shimano sis, deore ir pan.?
Kiek randu info internete, tai susidaro įspūdis, kad dalys tik tuo ir skiriasi, kad deore montuoja į vienos paskirties dviračius, sis į kitos ir t.t.?
Parašyta 2016 kovo 21 - 08:33
Sveiki,
gal kas paaiškint normaliai, kuom skiriasi shimano sis, deore ir pan.?
Kiek randu info internete, tai susidaro įspūdis, kad dalys tik tuo ir skiriasi, kad deore montuoja į vienos paskirties dviračius, sis į kitos ir t.t.?
Parašyta 2016 kovo 21 - 09:19
Bent jau kas liečia galinius permetėjus- gana aiškiai čia parodyta
Dar ir čia gana aiškiai aprašyta- net pagal dviračių klases..
http://www.velomanai....php?f=3&t=4680
Principe skiriasi kokybe..
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2016 kovo 21 - 09:20
Parašyta 2016 kovo 21 - 09:29
vyrgaz teisingai pasake, kokybė.
Parašyta 2016 kovo 21 - 09:38
Nesenai įsigijau dviratį, ir po to biski pasigilinau į tuos reikalus- pas grynus dviračių fanus toki dvirkai yra, kad jų vertė gerokai viršyja daugelio forumiečių auto kainą..
Parašyta 2016 kovo 21 - 09:52
tas sąrašas 2012metų, nebus labai didelio skirtumo šiai dienai?
Parašyta 2016 kovo 21 - 09:55
Nu alivio tikrai geresnis už deore nepasidarė..Daugiau bijau meluoti, tiek radau per paskutine savaitę..daugiau reikia googlintis..
O ką, ieškai dviračio pirkt ar šiaip domiesi?
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2016 kovo 21 - 09:56
Parašyta 2016 kovo 21 - 11:12
Nu alivio tikrai geresnis už deore nepasidarė..Daugiau bijau meluoti, tiek radau per paskutine savaitę..daugiau reikia googlintis..
O ką, ieškai dviračio pirkt ar šiaip domiesi?
Šiaip domiuosi, turiu šitą: http://static.findix...tain-192632.jpg, iki sezono starto noriu atsinaujint dalis, nes yra nemažai varžtų stipriai parudavusių, bet niekas neturi būtent tokių pačių, tai bandysiu siųstis iš china.
Parašyta 2016 kovo 21 - 11:29
China ir ir kokybė bus china..pasižiūrėk lt parduotuvese detaliu kainas..Buna komplektai, bet jų kaina kaip viso kitaisko dviračio..Jei keisi galini permetėja, tai keist reikės ir grandine bei galines žvaigždes, ir jei labiau padilę- net ir priekines..nes paskuj gali grandine peršokinėt..reikalų yra..
Gerų dalių kainas gali pažiet čia:
http://www.velomanij...tuve/dalys.html
Biski parinkau- Pigiausias žvaigždžių blokas- 15 eur., galinis permetėjas- 22 eur, priekinis permetėjas- 16 eur, priekinės žvaigždės išvis kosmosas- komplektuojasi atskirai..nu vienžo..kuo giliau į mišką tuo daugiau medžių..
Kaip pirkau dviratį (naudotą) mačiau Kėdainiuos parduotuvėj ir pigių dalių- galiniai permetėjai už kelis eurus, priekiniai irgi gal po 3 kokius..Reikėtų ieškot kokiose mažesnėse dviračių dalių parduotuvėse, irgi turėtų būti pigių kinietiškų produktų, gal kiek brangiau kainuotų, bet nereikėtų laukti 2 mėnesius..
Šį pranešimą redagavo vyrgaz: 2016 kovo 21 - 11:34
Parašyta 2016 kovo 21 - 11:33
China ir ir kokybė bus china..pasižiūrėk lt parduotuvese detaliu kainas..Buna komplektai, bet jų kaina kaip viso kitaisko dviračio..Jei keisi galini permetėja, tai keist reikės ir grandine bei galines žvaigždes, ir jei labiau padilę- net ir priekines..nes paskuj gali grandine peršokinėt..reikalų yra..
Pigiausias žvaigždžių blokas- 15 eur., galinis permetėjas- 22 eur, priekinis permetėjas- 16 eur, priekinės žvaigždės išvis kosmosas- komplektuojasi atskirai..nu vienžo..kuo giliau į mišką tuo daugiau medžių..
ne ne, aš ne agregatus keisti noriu (jiems užteks gero valymo ir gero tepaliuko), o varžtus, niekas neturi, nei varžtų pasaulis, nei dviračių parduotuvės...
O jų kaina tikrai ne maža (čia dar pigus šitie):
http://www.aliexpres...2571178364.html
noriu originalaus dviračio sedynės užspaudėjo, nes nusipirkau iš turgaus, tai graudu žiūrėt... orginalas išsiklibinęs ir jau nebeatlieka savo funkcijos.
Šį pranešimą redagavo S.Vilius: 2016 kovo 21 - 11:34
Parašyta 2016 kovo 21 - 12:02
O ne pigiau varžtą nušveist, nudažyt, nulakuot ? Principe tik galvutė pakirmijus turėtų būti..
Parašyta 2016 kovo 21 - 12:22
O ne pigiau varžtą nušveist, nudažyt, nulakuot ? Principe tik galvutė pakirmijus turėtų būti..
o kaip išsišveisti ją (vidų, kur 6kampis statosi)? vienintelis būdas, į kokį nors tirpalą užmerkti...
Parašyta 2016 kovo 21 - 12:24
o kaip išsišveisti ją (vidų, kur 6kampis statosi)? vienintelis būdas, į kokį nors tirpalą užmerkti...
Arba utragarsinė vonelė
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 kovo 21 - 12:24
Parašyta 2016 kovo 21 - 12:29
Wurth pazek dar varstuku.
I cocacola ar druskos rugsties tirpaliuka
visur buvau, net matę nėra tokių varžtų pasaulį, sako pfff čia kairinis srėgis, neįmanoma gauti, na nežinau, man atrodo jis toks pats kaip ir visi - dešninins, nugalvoju tiek to
Ok, bandysiu užmerkt, duosiu žinot kaip pavyko.
Parašyta 2016 kovo 21 - 12:53
Sveiki,
gal kas paaiškint normaliai, kuom skiriasi shimano sis, deore ir pan.?
Kiek randu info internete, tai susidaro įspūdis, kad dalys tik tuo ir skiriasi, kad deore montuoja į vienos paskirties dviračius, sis į kitos ir t.t.?
SIS yra pigiausias š000das iš esmės. Tikslumo beveik nulis, išsiklibina per kelis tūkstančius kilometrų, tai jei normaliai važiuoji, vienam sezonui max jis dar kažkiek dirba, o paskui pradeda valgyt grandinę, nepataikyt bėgio ir t.t.
Deore klasių yra ne viena, pagal metus, paskirtį ir panašiai. Pats kai buvau susirinkęs dviratį praktiškai iš parankinių dalių, važinėjimui visur ir visada (kartais ir iki pusės dviračio aukščio panirus į balą), pradžioj uždėjau SIS ir sutryniau per pusę metų. Paskui dar tryniau turbūt ilgiau, kankindamasis, bet galiausiai sulūžo. Uždėjus seną (modelis turbūt kokių 2000tųjų) lengvai paremontintą Deore LX - skirtumas kaip tarp dienos ir nakties.
Jei pasidomėsi, dar tų klasių rasi krūvą ir išsirinksi, ko reikia. Viskas priklauso nuo to, kur ir kiek važiuoji, ir kokio važiavimo komforto reikia. Turiu omeny ne patogumus, o tikslų ir lengvą, tylų komponentų darbą.
Dažnai daug kas yra tarpusavyje neblogai suderinama, pvz man ilgai puikiai dirbo priekinės rankenėlės Altus su galiniu permetėju SIS (dar senas skardinis, kur išvis turėtų nedirbti teisingai su padėtis turinčiom rankenėlėm, nes skirtas senovinėm, kur padėčių nėra ir jauti pats, kurioj vietoj bėgis), prieky Deore be raidžių buvo, stabdžiai ten buvo prieky kitaicas, bet su sertifikatais - Alhonga V-brake, gale buvo Shimano STX (apie 96tų modelis) Canti-lever, kurie aplamai iš Canti-lever bene vieninteliai iš pigesnių, kurie gerai stabdo. Sypyliau permetėjus abudu per metus iki visiško sulūžimo, buvo priekinis pakeistas kažkokiu kiniečiu, kuris nedirbo visai, tai buvo išmestas ir uždėtas kažkoks geresnis (jau ir nebepamenu), o galinį Deore LX. Po to užsimaniau diskinių stabdžių, nes važinėjau tokiom sąlygom, kad per sezoną sutrindavau po du aliumininius ratlankius kiaurai (smėlis tarp kaladėlės ir ratlankio nuolat), tai galui nupirkau Deore diskinį suportą su rankenėle, o priekiui Avid Juicy 3 diskinį su rankenėle. Rėmas ir šakė leido montuoti diskus, tai beliko susipirkti ratus, kurie mano vistiek buvo lavonai. Jau nebepamenu, kas ten tiksliai buvo nupirkta, bet kažkokie naudoti paprastos klasės, bet geresnių gamintojų, o diskus gavau beveik nenaudotus, dar nepritrintus Tektro (kurie nėra šiaip geri, bet bent jau patys nesilanksto ir neperkaista ilgais nusileidimais). Aišku Altus rankenėlės nebetiko, nes buvo ten sukombinuotos kartu stabdžių ir pavarų, o pas mane stabdžiams jau liko nebe trosai, o žarnelės, ir kartu su rankenėlėm. Tai nupirkau naujas Alivio rankenėles. Norėjau geresnių, bet septyniom pavarom nebelabai kas likę, dabar jau seniai pigiausiai ir daugiausiai visko yra aštuntukams.
Čia viskas buvo daryta tada, kai mano mėnesio pajamos buvo apytiksliai tokios, kaip dabar kelių dienų, o ridos mėnesinės apie 1000km, kartais daugiau/mažiau, todėl daug žaidimų, rinkimų, skambučių, skaitymų forumuose ir derinimų. Rimti dviratistai aišku juokėsi, bet kas apie pajamas suprato, tai nesijuokė, o savo jaunystę prisiminė, kad su visiškais šūdais, palyginus su mano, važinėdavo, ir visai gerai tada buvo.
Nustojau rimtai važinėti tada, kai prasidėjo reikalingi didesni atstumai per mažus laiko tarpus (į Vilnių kaip bebūtų 4-5h, o su mašina 1h ir nebūni suprakaitavęs, nereikia persirengti), ir tada, kai pradėjo labai dirbti Policija dėl skrupulingo taisyklių laikymosi, tad dviračio staigumas ir manevringumas mieste neteko labai daug prasmės, nes oficialiai reikia nešiotis ar vežiotis su savim daug visokio sveriančio ir vietą užimančio chlamo, laiką gaištis rengiantis liemes ar jungiant žibintus ir keičiant jiems baterijas/jas perkant, kai nebegali pasukti kairėn ten, kur negalima, pavažiuoti tuščia gatvele prieš eismą, vidury nakties pravažiuoti per raudoną, kirsti gatvę skersai arba netgi ten, kur yra dviratis, bet su bordiūrais kas 100m metrų, sustabdo gatvėj ir liepia važiuoti juo. Žodžiu po penkių metų normalauis važinėjimo, šeštais susimokėjau keletą baudų ir rida stipriai nukrito.
Naujas dviratis iki kokių 200eur dažniausiai būna visiškas grabas, senukų lygio kaulus laužantis agregatas, o naudotas už tiek jau išeina visai pusė velnio
O varžtai parūdiję trukdo dėl pakazuchos ar pačiam nesmagu, kad labai matosi? Nes jie dviračio funkcijai niekuo netrukdo, lygiai kaip ir automobilio važiuoklės parūdiję varžtai.
Pastebėjau, kad labai padaugėjo tokių dviratistų, kur važinėja su ultranaujais ultragražiais dviračiais, mala po miestą arba lengvais miško takeliais su traktorinėm (kurios iš esmės reikalingos tik palaidam drėgnam gruntui, kur jau riba tarp to, ar vis dar važiuoji, ar jau nešiesi dviratį ant peties, arba sniegui) padangom, kurios iš esmės niekur nereikalingos, o energijos sąnaudas didina kokiais 30proc., kepurės su snapeliais atgal atsuktais ir dažniausiai vasarą tapkytės. O metinis kilometražas dažniausiai neviršija su daug paprastesniais dviračiais važinėjančių mėnesinio. Aišku, jei kišenė leidžia, tai kodėl ne, bet kad ir tos pačios padangos labai parodo apie pakazūchinę klasę ir profaniškumą.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 kovo 21 - 12:55
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 kovo 21 - 13:02
Tadas kaip visada- su paklodėm..Bet išsamiai..
Parašyta 2016 kovo 21 - 13:04
Na viskas aišku, kad nieks neaišku, kad sis pigiausias tai tas aišku, aš domiuosi su ta mintim, kad sugėdus vienai ar kitai detalei, pasikeisti į geresnę.. klasių, taip daug, tai va tas ir domina, protingiausia turbūt būtų dviračių parduotuvėj pakalbėt :?
Kas dėl varžtų, tai aš mėgstu kai viskas būna kaip priklauso, jeigu pajamos leistų tai pežui supirkčiau daug galim sakyt nereikalingų dalių, bet vot aš žinočiau kad jos yra, ne kaip dabar - nėra (pvž variklio apsaugos dalies trūksta nuo bamperio, plius bamperis palaužystas ties tom vietom todėl vien tos dalies neužtektų..), kas dėl padangų ir apskritai mtb stiliaus, draugas nusipirko plentinuką, surinktas rankom tik itališkos dalys, padangos continental ir t.t., nu bet kas iš to jis kietas, standus visas, užlipo ant mano, nulipt nenorėjo, taip plentu jis kaifas lėkti, bet šaligatviais, kaip mūsų tragedija, kiek kartų ratai yra strigę į plitelių tarpus, aš kai dalyvavau dviračių sporte, tai su tais plentinukais, tik gatve ir tik gatve važiuoti. O dabar sau ramiai su traktorinėm padangom važiuoju ir į mišką ir į miestą daugiau laiko praleidžiu off road
Parašyta 2016 kovo 21 - 13:32
Viliau, aš ne apie 25mm ir siauresnes padangas
Yra labai neblogų asfaltui skirtų padangų, kurios tinkamos paprastiems 26" ratams ir labai neblogai dirba tiek ant asfalto (tam ir skirtos), bet protektorius leidžia be problemų įlįsti ir išvažiuoti ir ten, kur plentinis dviratis net nedavažiuos.
Conti padangos nebūtinai yra brangios ir nebūtinai lygis. Važinėjau vieną sezoną su Continental TourRide, 26colių ir berods 1.7 pločio, kas yra tikrai pakankamai platu. Mokėjau turbūt kokiais 2012tais metais už jas po 25 LITUS (kinietiškos analogiškos buvo gal po 18Lt). Pažiūrėk jų raštą - pilnam offroade nedirbs normaliai tikrai, bet miške per purvą ir dulkes ir sąmanas važiuodavau be problemų, net ir mėgėjišką downhill su draugais pasidarydavom profesionalų sutvertose trasose Kleboniškyje. Aišku, ne tokiais greičiais, kaip jie, ir ne pačiom sudėtingiausiom vietom, nes lūžtų rėmai, šakės, ratai, bet su įdomesniais posūkiais, kartais statant ir skersą, ir šoninis prilaikymas tikrai neblogas Draugai būdavo ir su traktorinėm padangom - nelabai laimėdavo.
Dabar uždėtos kažkokios labai panašaus principo rašto Schwalbe, gal po kokius 30litų mokėjau, dar lito laikais.
Na bet jei atstumai maži, tuomet nesiginčiju. Aš tiesiog norėjau pasigirt, kad pats, kai išlipau iš tų traktorinių padangų, tai koks skirtumas riedėjime pasijautė
O apie keitimus tai juk rašiau, kad dauguma tų komponentų yra puikiai suderinami. T.y. rankenėlių pavadinimai dažniausiai nieko nelemia. Reikia aišku truputį pasidomėti, paskaitinėti (gerasdviratis.lt yra labai geras šaltinis, tik ten labai sunkiai naujokai be žinių priimami), paklausinėti, bet mano važinėjimo laikais be problemų kergdavosi įvairių klasių ir pavadinimų rankenėlės ir permetėjai tarpusavyje. Padėtis susireguliuoji, nulinį tašką irgi susireguliuoji, kraštinius maksimumus susireguliuoji varžteliais, tai lieka tik svarbu, kad būtų tas pats sverto ilgis, o jis dažniausiai ir būna toks pats, jei aišku nesugalvosi 8 padėčių rankenėlės suveikti su 7 žvaigždžių kasete
Bent jau senesni Altus, Alivio, Deore LX, STX, SIS, Tourney komponentai yra tarpusavyje suderinami, patikrinta savomis rankomis, kojomis ir užpakaliu
Ne 100proc, bet sureguliuoti viską įmanoma ir dirba gerai ilgas ridas
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Parašyta 2016 kovo 21 - 13:36
nu bet kas iš to jis kietas, standus visas, užlipo ant mano, nulipt nenorėjo..
That she was said Sorry už offtopic, bet nesusilaikiau
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
Parašyta 2016 kovo 21 - 15:33
Aš rinkdamasis dviratį žiūrėjau galima skirti biudžetą ir maksimuma bandžiau išspausti- plentinis dviratis nedomino, mtb irgi, ieškojau hibrido- ir iš gana kuklios naudotų dviračių pasiūlos pasirinkau cruscento hagia cross dviratį su 28' ratais, diskiniais stabdžiais, rakinama amortizuojanti priekinė šakė, priekinis permetėjas shimano nexave, galinis- shimano deore 592..rankenėlės shimano alivio..Už skirta pinigų sumą naujas tokios komplektacijos nė per kur nebūt išėjęs..gal tik rėmas biski didokas, bet tą sužinojau tik giliau pakapstęs dviračių forumuose..
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0