Na litra ar net ta 0.5l vien begiais nesutaupysi. Dar reikes iprasti pagreiti reguliuoti. O ta galima ir zhemesniais begiais daryti, tik kad labai jau nuobodu.Na seip niekas ir nesako kad skirtumas bus dvigubai mazhesnes ar didesnes sanaudos.... ash shiaip laikausi nuomones kad su didesniu kubaturu varikliu, teisingai perjuginedamas begius sutaupytum - na koki 1ltr tarkim(pvz 14ltr vietoj 15ltr/100km)...
O seip tai jau kiekvieno asmeninis reikalas ar verta.. - faktai tik tokia kad jei per metus pvz darai 30K, tai shitas tavo pateiktas 0.5ltr skirtumas pasidaro 150ltr... taigi ce jau kiekvienam spresti ar tai daug ar mazhai...
50km/h
#121
Parašyta 2003 rugsėjo 23 - 10:11
© J. Erlickas
#122
Parašyta 2003 rugsėjo 23 - 17:43
As labai panasiai mastau kaip ir Maestro. Tiesiog tempent masina padideja apkrova, o kadangi varikliukas nepergalingiausias, tai reik tapke vos ne iki dugno laikyt, kad palaikytu 70-80 greiti. Salerkos pila daug, bet variklis sukasi negreit, todel silpniau vaiksto tepalas ir vanduo. O su ketvirtu begiu variklis dirba laisviau, sparciau, todel ir tapkes nereik spaust iki dugno, tuo paciu ir sanaudos turetu but mazesnes.Na dar yra variantas padidejusi trintis del per silpno tiekimo, mazhesne vandens ir tepalo cirkuliacija. Letesnis cilindru vedinimas ir t.t.tai ty kiba ventiliatorius prie alkuninio prijungtas, o jokio papildomo nebuvo?..... ar generatorius nekraudavo pakankamai ir ventiko neuzhmaitindavo ant mazhesniu rpm? Daugiau variantu nesugalvoju
Bent ash labiau sietchiau su shitais dalykais, nei su generatorium.
#123
Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 00:46
anyway:
Fuel savings occur at slower engine speeds, provided an engine is not overloaded. Generally, for a 20 percent drop in engine RPM, fuel savings of 15 to 30 percent can be realized. Greater fuel savings will occur if the engine is throttled back more than 20 percent. However, the possibility of overloading an engine is much greater.
#124 Svečias_gintras_*
Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 10:17
#125
Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 12:17
nesupratau tavo minties tiesa sakant.... neusikaupes kiba shindie .Ponai, jūs su vidaus degimo varikliais važinėjat, ar pedalų ir bėgių rankenomis varomais?
Transportininkų vadovėliuose parašyta, kad vidaus degimo variklyje max sukimo momente iš 1 gramo degalų, gauni x galios, kai nukrypsti nuo ekstremumo iš 1 gramo degalų gauni x-y galios. O kad GAZ-53 važiuotų, galios reikia vienodai. Jeigu jokio skirtumo, kam vaziuoti žemesne pavara?
#126 Svečias_gintras_*
Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 16:32
#127
Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 16:50
405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now - 308, 308 sw
#128
Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 17:20
nu prashei daug, ale nieko konkretaus arba ash vel nieko nesupratau Taip variklio NK prie torko piko yra didzhiausias - del to niekas net nesiginchina, bet esme ta kad kruizindamas prie 2000rpm visai nebutinai vartosi 4x riebumo mishini.... - netgi tiksliau TIKRAI ne 4x, o kokie 1.75x. Ir taip butu jeigu torko kreive butu tiesishka, bet ash tokio niekada nemachiau.Tai klausk, kuri vieta neaiški? Neaišku, ar su vidaus degimo varikliais važiuoji?
Pagrindinė mintis - geriausias benzo/galios santykis yra ant max sukimo momento.
Kai mašina lygiu paviršiu važiuoja, tai ji turi stumti orą (kaip manot, kiek sveria tuščias karšto oro su virykle ir krepšiu - 150kg, o pripustas balionas sveria 3 tonas). Taigi orui stumti + trintis + pečiukas + muzika pastoviai reikia, sakykim 45kW galios. Kaip juos galima gauti? Ogi reikia vidaus degimo variklyje sudeginti benzą.
Bandymai rodo, kad geriausias sudeginamo benzo kiekio ir galios santykis yra torko virsuje. Jei apsukos mazesnes, per tą pati laiko vienetą benzo sudeginti mažiau, tačiau galios gauni dar mažiau, tipo santykis blogėja. Jei apsukos didesnes, galios gauni daugiau, tačiau benzo sudegini dar daugiau. Kiek galios nori gauti, prie tam tikro rpm reguliuojasi gazo pedalo paspaudimu arba degiojo mišiniu riebumu. Taigi, jei tau reikia tų pačių 45kW, gali rinktis: a) laikai numynęs tapkę prie 2000rpm degini (pvz) 4x riebesnį mišinį ir turi tą patį greitį, pečiuką, muziką, b ) atsipūtęs laikai koją ant tapkės prie 3500 rpm, degini optimaliu mišinį ir vargo nematai, c) laikai numynęs tapkę prie trokštamų 5500 rpm, išjungi muziką, nes mėgaujiesi triukšmu iš variklio skyriaus, kuriam sukelti išnaudoji perteklinę šiluminę energiją, kurią gauni ne už dyką.
Visa šita teorija yra puiku, tačiau ką daryti, jei tau užtenka tik 10 kW ir tai atitinka 2000 rpm liesu mišiniu? Vadinasi, tu laimės kūdikis arba tavo darbas ir namai visada pakalnėj.
Seni žmonės pataria: taupyti negėda - niekada nespausk gazo daugiau kaip 1/4 pedalo eigos. Jeigu 1/4 negana, junk žemesnę pavarą.
Seip ash dabar pagalvojau, kazhin jeigu paemus torko kreive, ir ishvedus lietine tai kreivei lygegriachiai menamaij tieishkai torko kreivei - ar nesigautu kad tame tahske yra optimalus rpm NK ir kuro sanaudu atzhvilgiu?
ai blin- ce be skaiciavimu nieko neirodys.....
#129 Svečias_gintras_*
Parašyta 2003 rugsėjo 25 - 07:44
#130
Parašyta 2003 rugsėjo 25 - 08:14
#131 Svečias_gintras_*
Parašyta 2003 rugsėjo 25 - 10:56
dar idomu kokios yra ribo...Optimaliausiai sudegantis mišinys - 14.7:1 santykiu (jūros lygyje). Atitinkamai, didesnis santykis - liesesnis mišinys, mažesnis - riebesnis.
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0