Peršokti prie turinio


Nuotrauka

50km/h


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 130

#121 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2003 rugsėjo 23 - 10:11

Na seip niekas ir nesako kad skirtumas bus dvigubai mazhesnes ar didesnes sanaudos.... ash shiaip laikausi nuomones kad su didesniu kubaturu varikliu, teisingai perjuginedamas begius sutaupytum - na koki 1ltr tarkim(pvz 14ltr vietoj 15ltr/100km)...

O seip tai jau kiekvieno asmeninis reikalas ar verta.. - faktai tik tokia kad jei per metus pvz darai 30K, tai shitas tavo pateiktas 0.5ltr skirtumas pasidaro 150ltr... taigi ce jau kiekvienam spresti ar tai daug ar mazhai...

:beer:

Na litra ar net ta 0.5l vien begiais nesutaupysi. Dar reikes iprasti pagreiti reguliuoti. O ta galima ir zhemesniais begiais daryti, tik kad labai jau nuobodu. :) :beer:
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#122 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2003 rugsėjo 23 - 17:43

tai ty kiba ventiliatorius prie alkuninio prijungtas, o jokio papildomo nebuvo?..... ar generatorius nekraudavo pakankamai ir ventiko neuzhmaitindavo ant mazhesniu rpm? Daugiau variantu nesugalvoju  :blush:

Na dar yra variantas padidejusi trintis del per silpno tiekimo, mazhesne vandens ir tepalo cirkuliacija. Letesnis cilindru vedinimas ir t.t.
Bent ash labiau sietchiau su shitais dalykais, nei su generatorium.

As labai panasiai mastau kaip ir Maestro. Tiesiog tempent masina padideja apkrova, o kadangi varikliukas nepergalingiausias, tai reik tapke vos ne iki dugno laikyt, kad palaikytu 70-80 greiti. Salerkos pila daug, bet variklis sukasi negreit, todel silpniau vaiksto tepalas ir vanduo. O su ketvirtu begiu variklis dirba laisviau, sparciau, todel ir tapkes nereik spaust iki dugno, tuo paciu ir sanaudos turetu but mazesnes.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#123 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 00:46

bandzhiau ieshkoti internete atsakymo - tai bl apie lektuvu kuro sunaudojima pagrinde tik :mad:
anyway:
Fuel savings occur at slower engine speeds, provided an engine is not overloaded. Generally, for a 20 percent drop in engine RPM, fuel savings of 15 to 30 percent can be realized. Greater fuel savings will occur if the engine is throttled back more than 20 percent. However, the possibility of overloading an engine is much greater.
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#124 Svečias_gintras_*

Svečias_gintras_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 10:17

Ponai, jūs su vidaus degimo varikliais važinėjat, ar pedalų ir bėgių rankenomis varomais? Transportininkų vadovėliuose parašyta, kad vidaus degimo variklyje max sukimo momente iš 1 gramo degalų, gauni x galios, kai nukrypsti nuo ekstremumo iš 1 gramo degalų gauni x-y galios. O kad GAZ-53 važiuotų, galios reikia vienodai. Jeigu jokio skirtumo, kam vaziuoti žemesne pavara?
  • 0

#125 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 12:17

Ponai, jūs su vidaus degimo varikliais važinėjat, ar pedalų ir bėgių rankenomis varomais?
Transportininkų vadovėliuose parašyta, kad vidaus degimo variklyje max sukimo momente iš 1 gramo degalų, gauni x galios, kai nukrypsti nuo ekstremumo iš 1 gramo degalų gauni x-y galios. O kad GAZ-53 važiuotų, galios reikia vienodai. Jeigu jokio skirtumo, kam vaziuoti žemesne pavara?

nesupratau tavo minties tiesa sakant.... :unsure: neusikaupes kiba shindie :D .
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#126 Svečias_gintras_*

Svečias_gintras_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 16:32

Tai klausk, kuri vieta neaiški? Neaišku, ar su vidaus degimo varikliais važiuoji? Pagrindinė mintis - geriausias benzo/galios santykis yra ant max sukimo momento. Kai mašina lygiu paviršiu važiuoja, tai ji turi stumti orą (kaip manot, kiek sveria tuščias karšto oro su virykle ir krepšiu - 150kg, o pripustas balionas sveria 3 tonas). Taigi orui stumti + trintis + pečiukas + muzika pastoviai reikia, sakykim 45kW galios. Kaip juos galima gauti? Ogi reikia vidaus degimo variklyje sudeginti benzą. Bandymai rodo, kad geriausias sudeginamo benzo kiekio ir galios santykis yra torko virsuje. Jei apsukos mazesnes, per tą pati laiko vienetą benzo sudeginti mažiau, tačiau galios gauni dar mažiau, tipo santykis blogėja. Jei apsukos didesnes, galios gauni daugiau, tačiau benzo sudegini dar daugiau. Kiek galios nori gauti, prie tam tikro rpm reguliuojasi gazo pedalo paspaudimu arba degiojo mišiniu riebumu. Taigi, jei tau reikia tų pačių 45kW, gali rinktis: a) laikai numynęs tapkę prie 2000rpm degini (pvz) 4x riebesnį mišinį ir turi tą patį greitį, pečiuką, muziką, b ) atsipūtęs laikai koją ant tapkės prie 3500 rpm, degini optimaliu mišinį ir vargo nematai, c) laikai numynęs tapkę prie trokštamų 5500 rpm, išjungi muziką, nes mėgaujiesi triukšmu iš variklio skyriaus, kuriam sukelti išnaudoji perteklinę šiluminę energiją, kurią gauni ne už dyką. Visa šita teorija yra puiku, tačiau ką daryti, jei tau užtenka tik 10 kW ir tai atitinka 2000 rpm liesu mišiniu? Vadinasi, tu laimės kūdikis arba tavo darbas ir namai visada pakalnėj. Seni žmonės pataria: taupyti negėda - niekada nespausk gazo daugiau kaip 1/4 pedalo eigos. Jeigu 1/4 negana, junk žemesnę pavarą.
  • 0

#127 fla

fla
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.118
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:peugeot

Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 16:50

2 gintaras >>> desimt balu. :D O pagrindine priklausomybe vis tiek nuo kiekvieno charakterio - is cia ir vaziavimo stilius, ir kuro sanaudos, ir indeklu keitimo intervalas :lol:
  • 0

405x2;306;205;806;307;406; 5008 (mire) now -  308, 308 sw 


#128 Gidzia

Gidzia
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 830
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 205 XRD

Parašyta 2003 rugsėjo 24 - 17:20

Tai klausk, kuri vieta neaiški? Neaišku, ar su vidaus degimo varikliais važiuoji?

Pagrindinė mintis - geriausias benzo/galios santykis yra ant max sukimo momento.

Kai mašina lygiu paviršiu važiuoja, tai ji turi stumti orą (kaip manot, kiek sveria tuščias karšto oro su virykle ir krepšiu - 150kg, o pripustas balionas sveria 3 tonas). Taigi orui stumti + trintis + pečiukas + muzika pastoviai reikia, sakykim 45kW galios. Kaip juos galima gauti? Ogi reikia vidaus degimo variklyje sudeginti benzą.

Bandymai rodo, kad geriausias sudeginamo benzo kiekio ir galios santykis yra torko virsuje. Jei apsukos mazesnes, per tą pati laiko vienetą benzo sudeginti mažiau, tačiau galios gauni dar mažiau, tipo santykis blogėja. Jei apsukos didesnes, galios gauni daugiau, tačiau benzo sudegini dar daugiau. Kiek galios nori gauti, prie tam tikro rpm reguliuojasi gazo pedalo paspaudimu arba degiojo mišiniu riebumu. Taigi, jei tau reikia tų pačių 45kW, gali rinktis: a) laikai numynęs tapkę prie 2000rpm degini (pvz) 4x riebesnį mišinį ir turi tą patį greitį, pečiuką, muziką, b ) atsipūtęs laikai koją ant tapkės prie 3500 rpm, degini optimaliu mišinį ir vargo nematai, c) laikai numynęs tapkę prie trokštamų 5500 rpm, išjungi muziką, nes mėgaujiesi triukšmu iš variklio skyriaus, kuriam sukelti išnaudoji perteklinę šiluminę energiją, kurią gauni ne už dyką.

Visa šita teorija yra puiku, tačiau ką daryti, jei tau užtenka tik 10 kW ir tai atitinka 2000 rpm liesu mišiniu? Vadinasi, tu laimės kūdikis arba tavo darbas ir namai visada pakalnėj.

Seni žmonės pataria: taupyti negėda - niekada nespausk gazo daugiau kaip 1/4 pedalo eigos. Jeigu 1/4 negana, junk žemesnę pavarą.

nu prashei daug, ale nieko konkretaus :huh: arba ash vel nieko nesupratau :D Taip variklio NK prie torko piko yra didzhiausias - del to niekas net nesiginchina, bet esme ta kad kruizindamas prie 2000rpm visai nebutinai vartosi 4x riebumo mishini.... - netgi tiksliau TIKRAI ne 4x, o kokie 1.75x. Ir taip butu jeigu torko kreive butu tiesishka, bet ash tokio niekada nemachiau.
Seip ash dabar pagalvojau, kazhin jeigu paemus torko kreive, ir ishvedus lietine tai kreivei lygegriachiai menamaij tieishkai torko kreivei - ar nesigautu kad tame tahske yra optimalus rpm NK ir kuro sanaudu atzhvilgiu?

ai blin- ce be skaiciavimu nieko neirodys.....
  • 0
I have gone in search of myself, if i get back before i return - please keep me here.

#129 Svečias_gintras_*

Svečias_gintras_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 rugsėjo 25 - 07:44

Dar įdomu kaip į visą šitą įsipaišo elektronika. Gal būt jinai yra gazo pedalo stiprintuvas :-) . Ir dar gal žinot, kokia yra riebaus ir normalaus mišinio sudėtis?
  • 0

#130 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2003 rugsėjo 25 - 08:14

Optimaliausiai sudegantis mišinys - 14.7:1 santykiu (jūros lygyje). Atitinkamai, didesnis santykis - liesesnis mišinys, mažesnis - riebesnis.
  • 0

#131 Svečias_gintras_*

Svečias_gintras_*
  • Svečiai

Parašyta 2003 rugsėjo 25 - 10:56

Optimaliausiai sudegantis mišinys - 14.7:1 santykiu (jūros lygyje). Atitinkamai, didesnis santykis - liesesnis mišinys, mažesnis - riebesnis.

dar idomu kokios yra ribo...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0