Tik netirstinkim ce spalvu, galo be proto nemeto - pakaba dirba puikiai, kornerinasi irgi, ziedu prasilekt ant 90 pac malonumas, tik prasilekiant pataikius ant sulinio - krest i sona...Man teko keletoj vietų literatūroj skaityt, kad 205 ir 306 turi tokią savybę, kad galas jų labai smagiai metasi posukiuose, dėl galinės pakabos konstrukcijos. Aš tą patį pastebėjau su savo traktoriuku, todėl nekreipiu dėmesio.
Torsionines pakabos darbas
#21
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:05
Volvo 940 turboplyta MY1997
#22
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:08
Aš gi nesakau, kad be proto, bet palyginus su migo, nors ano irgi važiuoklė pakankamai kieta, tai 306 man žymiai lengviau priverst suktis apie savo ašįTik netirstinkim ce spalvu, galo be proto nemeto - pakaba dirba puikiai, kornerinasi irgi, ziedu prasilekt ant 90 pac malonumas, tik prasilekiant pataikius ant sulinio - krest i sona...Man teko keletoj vietų literatūroj skaityt, kad 205 ir 306 turi tokią savybę, kad galas jų labai smagiai metasi posukiuose, dėl galinės pakabos konstrukcijos. Aš tą patį pastebėjau su savo traktoriuku, todėl nekreipiu dėmesio.
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#23
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:10
Ant lygaus asvalto su pneumovolais aishku dirba puikiai. Bet jei asvaltas furu pavalgytas ar kokiu akmenuku pabarstyta, tada visai kas kita, jau nekalbant apie zhvyra.Tik netirstinkim ce spalvu, galo be proto nemeto - pakaba dirba puikiai, kornerinasi irgi, ziedu prasilekt ant 90 pac malonumas, tik prasilekiant pataikius ant sulinio - krest i sona...
© J. Erlickas
#24 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:12
nu tai visx geray...buvo, tiek su senom tiek su nuliovom padangom...accidal - ar ant ŽTi nebuvo tokio bajerio? jis gi irgi kietinc?
anas žti be proto zemas ir kietas, cti irgi panasiai nuleistas bet daug maziau krato..
o elgiasi abieju siknos vienodai..
306 su standartine pakaba irgi taip pat elgiasi..
#25
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:20
#26
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:22
#27
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:23
Nenukrypkim nuo subjekto - kalba ne apie siknos metyma ant zvyro ar kitu biriu pavirsiu o apie pakabos darba ant pavienio nelygumo virazo metu..Ant lygaus asvalto su pneumovolais aishku dirba puikiai. Bet jei asvaltas furu pavalgytas ar kokiu akmenuku pabarstyta, tada visai kas kita, jau nekalbant apie zhvyra.Tik netirstinkim ce spalvu, galo be proto nemeto - pakaba dirba puikiai, kornerinasi irgi, ziedu prasilekt ant 90 pac malonumas, tik prasilekiant pataikius ant sulinio - krest i sona...
Volvo 940 turboplyta MY1997
#28
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:25
Man atrodo shitie dalykai susije. Kuo mashina stabilesne ant byriu ir nelygiu pavirshiu, tuo mazhiau ji reaguos ir i pavieni nelyguma.Nenukrypkim nuo subjekto - kalba ne apie siknos metyma ant zvyro ar kitu biriu pavirsiu o apie pakabos darba ant pavienio nelygumo virazo metu..
© J. Erlickas
#29 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2003 birželio 23 - 14:54
Nenukrypkim nuo subjekto - kalba ne apie siknos metyma ant zvyro ar kitu biriu pavirsiu o apie pakabos darba ant pavienio nelygumo virazo metu..
Dar- nemanau, kad ta reikia versti ant torsionines pakabos. Visos panasios masinos taip daro. Torsionas yra pacias progresyviausias charakteristikas turintis spyruokliuojantis elementas. Tik jo komforc yr blogesnis uz spyruokles, todel jos ima virsu.
#30
Parašyta 2003 birželio 23 - 15:10
Giliai abejoju. Zvyrine ir parketine pakabos ir ju reguliavimas gerokai skiriasi...Man atrodo shitie dalykai susije. Kuo mashina stabilesne ant byriu ir nelygiu pavirshiu, tuo mazhiau ji reaguos ir i pavieni nelyguma.
Volvo 940 turboplyta MY1997
#31 Svečias_Merunas_*
Parašyta 2003 birželio 24 - 13:41
#32 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2003 birželio 24 - 13:51
truputeli kyla itarimas kad preikis pradeda slysti, kazkaip predead trukcioti
bet kuriuo atveju, reikia vengti skirtingu padangu. ce nebent konstrukcija tam isskaiciuota. dar jeigu skirtingo modelio ir amziau padangos - nesitikek gero rezultato.
del plaukiojimo - nesutinku, nes nei vienas tvarkingas pugas, su kuriais as vazinejau (ce susidarys visa kruva), tame tarpe mano kablukas ir 18 metu amziaus tvarkingas ŽTi , NEI KIEK NEPLAUKIOJA. Net ir pasieke maksimalu greiti.
#33 Svečias_Dumas_*
Parašyta 2003 birželio 24 - 14:03
#34 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2003 birželio 24 - 14:05
#35
Parašyta 2003 birželio 24 - 14:07
Leisiu sau pritarti KursiuiNEI KIEK NEPLAUKIOJA. Net ir pasieke maksimalu greiti.
Lygiame kelyje, maniski 405'as neplaukioja.
Gaudyti tenka smarkiau pamosavus vairu ant zvyrkelio, vaziuojant i Seskines kalna ar autostradoje esant stipriam soniniam vejui.
#36 Svečias_Dumas_*
Parašyta 2003 birželio 24 - 14:10
#37
Parašyta 2003 birželio 24 - 14:25
Vilnius
#38
Parašyta 2003 birželio 24 - 14:25
Vot cia debilna golpo pakaba turi pranasuma - ji daug stabileu stovi...Jo jei Furu vezios keli ispaustos, tai ben kokia masina ten plaukios.
#39
Parašyta 2003 birželio 24 - 14:26
Kam cypia, kam absas pedala virpinaO jum nebuvo, kai reikia staigiai stabdit ir tu patenki i ta liuka, kol pravaziuoji baisiai ratai cipia?
Volvo 940 turboplyta MY1997
#40
Parašyta 2003 birželio 24 - 14:27
Nenoreciau visiskai sutikt..Vot cia debilna golpo pakaba turi pranasuma - ji daug stabileu stovi...
Volvo 940 turboplyta MY1997
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0