Apie Peugeot 607
#1401
Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 11:45
#1402
Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 11:45
Dabar - Audi a4 b6
#1403
Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 12:39
#1404
Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 12:42
Dabar - Audi a4 b6
#1405
Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 12:44
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1406
Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 12:46
man spalva su lietnykais nesiderina. Ir siaip siti R16 ratai vieni baisiausiu ant 607... O i vidu is nuotrauku neilysi... oda, elektra...na o db reiktu sulaukti nuomonių apie šį variantą
#1407
Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 12:58
Šį pranešimą redagavo pegas123: 2013 rugpjūčio 02 - 13:12
Dabar - Audi a4 b6
#1408
Parašyta 2013 rugpjūčio 02 - 13:59
Nu NEŽINAI, o AŠ ŽINAU ir čia negali būti jokių išlygu šiuo klausimu cia ne tu kaltas, cia tas siknarankis kuris vietoje sablono arr tiksliu ismatavimu klijavo raideles mazdaug TAIP BUS GERAI. Dar gerai kad liutuko nesugalvojo priklijuos virsutineje bagazines dalyje (o tokiu daug esu mates KLRIURKU).Nu nzn ar tas užrašas gerai ar blogai jūsų nuomonė .
Tavo uzsrasas uzklijuotas ir nevienoje eileje ir ziemiau nei reikia ir pertoli krasto (gerokai sakyciau).
Aisku masina ne nauja ai ner ko noret
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1409
Parašyta 2013 rugpjūčio 06 - 15:18
Peugeot 605 2.5dt dalimis
Ex - Peugeot 406 3.0 - kekšiauja nebe man
Ex - Ford Mondeo TDCi - fokiška kokybė
BMW E39 3.0d - stovi gražiai atrodydama ant kaladžių.
BMW E39 3.0d touring - iš 3 BMW išėjo viena
Žaibs Astra 2.0D - netaupiai taupus žaibĖlis
Automobilių žibintų poliravimo paslaugos. 860448632
#1410
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 18:02
#1411
Parašyta 2013 rugpjūčio 07 - 21:43
Nu tik nereikia taip apie vokieciui, per daug gerai apie juos galvojiSau kai ieskojau auto tai buvo is france parvarytas 2007 metu 407 2.0HDi. Tuo metu gal 5 metu senumo auto 160K tikra rida, bet visas toks nudroztas, sulamdytas, apdauzytas ne tik is isores, viduj irgi atrode lyg koks suo butu ten gyvenes..Motoras kala belenkaip, dumai vaivorykstes spalvu.....Pasijungus diagnostika duomenys isvis is oro rodomi.
Kitas dalykas, france/italy ne visi ten vaziuoja didelius atstumus, tai koza + vairas gali buti normaliai patrinta ir 200K riedejusiam peugeot. Daznas ilipimas/islipimas, malimasis po miesta ir nusidevi.
O vokietis 10 dekiu uzsimeta ant sedynes + vaira apsibintuoja pora cm sluoksniu, imeta 200 autopilota varganui dyzeliukui ir vargo nemato. Taip kad cia galima su bet kokia auto apsigaut. Geriausiai i bendra stovi ziuret, variklio, dezes darba, pasijungti ir diagnostika.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1412
Parašyta 2013 rugpjūčio 08 - 09:53
#1413
Parašyta 2013 rugpjūčio 08 - 10:12
Nu tik nereikia taip apie vokieciui, per daug gerai apie juos galvojiSau kai ieskojau auto tai buvo is france parvarytas 2007 metu 407 2.0HDi. Tuo metu gal 5 metu senumo auto 160K tikra rida, bet visas toks nudroztas, sulamdytas, apdauzytas ne tik is isores, viduj irgi atrode lyg koks suo butu ten gyvenes..Motoras kala belenkaip, dumai vaivorykstes spalvu.....Pasijungus diagnostika duomenys isvis is oro rodomi.
Kitas dalykas, france/italy ne visi ten vaziuoja didelius atstumus, tai koza + vairas gali buti normaliai patrinta ir 200K riedejusiam peugeot. Daznas ilipimas/islipimas, malimasis po miesta ir nusidevi.
O vokietis 10 dekiu uzsimeta ant sedynes + vaira apsibintuoja pora cm sluoksniu, imeta 200 autopilota varganui dyzeliukui ir vargo nemato. Taip kad cia galima su bet kokia auto apsigaut. Geriausiai i bendra stovi ziuret, variklio, dezes darba, pasijungti ir diagnostika.
http://suchen.mobile...Features=EXPORT
Lietuvoj stoves ne daugiau 70K rida, salonas kaip naujas tai ir pats tokiu susigundyciau.
#1414
Parašyta 2013 rugpjūčio 08 - 13:18
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#1415
Parašyta 2013 rugpjūčio 10 - 23:19
#1417
Parašyta 2013 rugpjūčio 29 - 09:10
Istorija nutikusi vienam zmogeliui (tokiu daug daug):
Viena grazia diena atvaziuoja pas manes zmogus su 607, pirmi zodziai, sveikas, va atveziau ta “triperi” parodyt (is tikro pirmas mano zvilgsnis I salona – “triperis” nuvaziaves 1 000 000km…).
Isedau, sakau pasipasakok pirma kaip tu cia ja pirkai ir kada. Tai zodziu jis vaziavo pirkti Ford Focus arba VW Golf pries pora meteliu ir turguje uzmate neeilinio grozio masina, sidabrine, odinis salonas, dezeliukas (2.2HDi) ale VISI NAVAROTAI (nebuvo tik navi). Biudzetas tada buvo iki 11K. Aisku pardavejo(perekupo) sokis su liezuviu buvo ITIN geras, isivaizduokit, dega check engine (jo zodziais lempute oranzine desiniam kampe) ekranas pilnas besikeicianciu lenteliu su neaiskiais uzrasais (prancuziskai), o jam nupasakojo taip: “CIA GI PRANCUZAS, PILNA ELEKTRONIKOS, BET ISIVERSI LIETUVIU KALBA IR VISKAS BUS OK (BETKOKS ELEKTRIKAS PASIJUNGIA KOMPA IR PADARO). CIA GREICIAUSIAI PRASO PRISISEGTI DIRZA (masina net nevaziavo), KAD SVIESAS ISIJUNGTUM, O SPIDOMETRE BEISKEICIANTYS SIMBOLIAI – TAIP TURI BUT.” Serviso knygele graziai uzpildyta “iki galo”…. Na ka, uzburtas masinos grozio ir skyluxo kvapo zmogelis nusipirko ta masina uz 10500 su neitiketinai maza rida ~160000km, nes masina vare jis giminaiciui, bet vat pasirode perdidele tai moteriai ir todel nebenorejo… PABRESIU Tuo metu NE LAVONO neimanoma buvo nupirkti be 13000lt, kalba apie NE LAVONA, gero be 15k nei su ziburiu nerasi. Vare TA, reikejo keisti visus stabilizatorius, vairo traukes antgalius, stabdziu diskus priekinius, rankinis nelaike ir galu gale didziausias malonumas KLIBEJIMAS VAIRO KOLONELEJE ir apsitepalave amortikai… + sureguliuoti sviesas ir pasitvarkyti apiplovima (xenon) Isivaizduojat… Amortikai elektriniai. Servise paskaiciavo, kad remontas visko apie 3-4 stukas su darbu minimum. Ejo tada uz pinigus ir praejo. Bet bande po truputi tvarkytis (visgi pats zmogus vazinejas):
Visos stabilizatroriaus ir vairo traukutes cia melac (500 su dabru servise rimtam), bet amortikai elektriniai, naujas vienas 1700lt o reikia keisti 2... Srote nerado tuo metu… Iseitis YRA! Keiti visus 4 i paprastus po 170lt ir ura. Taip ir padare. Dabar masina paliko tokia kieta kaip jo ieskotas GOLFAS. Liuks vaziuokle sutaise, nebebilda niekas ir tik netraukia kartais ir pypsi cia pastoviai kazkas… Zodziu smogus perpykes pasakoja “VARLIAJEDZIAI”, cia dar ne viskas, parejo smagratis, keite kitu 1700 litu supyle su darbu (plaukiojantis). Vare pas vasia elektrika kodel kartais netraukia, liepe pasikeisti reguliatoriu – nepadejo. Pasirodo FAP uzsikises (diagnozavo jau kiti), iskastravo trauka atsirado keliem menesiam (lempute tebedege), po to nebeisikurdavo ilgai (isiterpiau sakau o salerka is degalines, ne bet tik gera pyliau is patikimo zmogaus) – sakau viskas aisku. Pasikeite kuro siurbli is sroto kita. Kuriasi. Na ka nusibodo zmogeliui kisti rankas prie tos masinos visgi vaziuoja. Tik langai nesidarineja vairuotojo ir keleivio. Pofig galini atsidarau kai rukyt noriu. Valytuvai ant auto neveikia, kondicionierius irgi nesaldo… Ilipus I masina atsisedus sedynes tyvu lyvu… Islauztos ir sukrypusios – dauzta 100% nereikia nei isores ziuret, dirzai nebepasikelia I virsu.
Zmogelis supykes manes ir klausia TAI KAS PER SHUDAS TAS PEZHO kad tik 170 000 nuvazieves dabr ir niekas nebeveikia???
Atejo dabar metas TA varyti, nebeturi pazystamo technikinej. O dega Airbag, Check engine, ASR ESP Defective… + prisikniso kad lempos nesikelnoja ir neveikia apiplovimas (cai tai polnyj py.. su tuo reikalu), langai nesidarineja… sako tu man patark ka man su ja daryt… Gyvenime daugiau pezo nebepirksiu ir kitiems pasakysiu jog nepirktu! Stabdziai nestabdo… Kur stabdys jei esp pypina reikala… nu krc.
Sakau zmogau nusiramink, nupirkai uzmusta masina jinai jau tokia buvo tau perkant… Pasijingiau kompa, o ten baisu visur tiek klaidu prisivele, kad net nebetelpa laikini registravimai kompo… Is tikro, pasimeciau pamates net nebezinojau nuo ko pradet ar ka besakyt, nu visko mates bet tokio lavono jopsikmat… Suskambinom kiek detales kainuotu naudotos, to ko reikia tai gavos vos ne 3k…
Galu gale paskambino jis man ir nuvare I srota, gavo 5000lt (dar labia daug sakyciau, nes salonas nujotas juoda balta virtusi) ir sako “na.. reno pezo gav..o” seimos nelaime.
O tikrai tokia masina nu ir dar kaip zmones gali pirkti… Knygele serviso uzpildyta, taciau seno tipo kur eidavo pas 406 ar 206-senojo … Kompas rodo tik viena irasa “INVALID DATA” :] Sakau masina lekus MILIJONA o perekupas alu geria pardaves ir glosto pilva “OT APIPI.. LIAUPELI”. Kai kitas zmogus tuo metu kruvinom rankom uzdritbus pinigus kisa ir jo zodziais reno pezo gav..
Todel masina reikia pirkti IDEALAUS STOVIO, negali buti jokiu klaidu kompe, jokiu perspejimu, jokiu pasaliniu garsu, nieko kas sukeltu dvejoniu. Apie tai kaip tikrinti 607-ta esu prirases daug temu, reikia tik atsirasti, viskas nuo A iki Z. Ir taip autopliuso skelbimai 607-to kad ir dabar prasides nebe nuo 6500 o nuo 12000 ir bus tik pora egzemplioriu. Apie porestaila nekalbu, be 16 net neziuret I ta puse.
Jeigu reikia kokios nors pagalbos, telefonu visada galesiu pakonsultuot, numeri mano i PM. Nupirkti padet nebeturiu galimybiu dabar, grauzia darbas, seima ir statybos/remontai. Esu kaip zombis palikes. Gerai nors kad kartais darbo metu turiu minutele prie Peugeot forumo prisest. O ir tai ziuriu kazkam kazka prizadejes ir neistesejes.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1418
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 10:02
#1419
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 13:40
#1420
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 13:43
Vartotojų skaito šią temą: 25
narių: 0, svečių: 25, slaptų narių: 0