Apie Peugeot 607
#1421
Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 23:08
#1422
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 00:07
o cia automatasparkingas jau anksciau neveike,vienas daviklis parejas. o atbulinis visa idingo.(nebedega )
#1423
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 10:58
#1424
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 15:45
#1425
Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 16:01
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#1426
Parašyta 2013 rugsėjo 11 - 18:26
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 rugsėjo 11 - 18:26
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1427
Parašyta 2013 rugsėjo 11 - 19:02
Dabar yra 8,3ltr vidurkis, kaip tokiam motorui tai sakyciau super, ziema dadet reiks litra. Miestas klp, stilius nesportinis.Gal atsilieps 607 2.7 hdi turetoju ir papasakos kokias jiems pavyksta isspausti kuro sanaudas is sio variklio. Kokiam mieste, vaziavimo stilium ir pan
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1428
Parašyta 2013 rugsėjo 11 - 19:11
jis nera ekonomiskesnis uz bmw 3.0d? Kiek pavyko maziausiai isspaust kad suvalgytu 2.7? skelbimus vartineju, atsiliepimus ir pan skaitineju ir labai ivairiai raso. Imanoma is 2.7 hDi ispaust mieste(miestelyje ne didmiesti) 10l-100km o uzmiesti 6l-100km?Dabar yra 8,3ltr vidurkis, kaip tokiam motorui tai sakyciau super, ziema dadet reiks litra. Miestas klp, stilius nesportinis.
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 rugsėjo 11 - 19:12
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1429
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 05:23
#1430
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 15:22
Autostradoje autopilotu 120km/h Klaipeda-Vilnius ir atgal autopilotu sanaudos ~6,3 gaunasi. Aisku jei ant 100 vaziuosi gal ir bus tie 6 litrai. Mieste i 10 tikrai netelpi, ypac vilniuje... reikia 11-12 drasiai. Visgi 2.7 ir automatas plius karve tai nemaza... Manau kad vidurkis 8-9 litrai super. Juolab turi keli pazystami E39 su 3.0D 142kW automatai visiems vidurkis apie 9-10. T.y. tikrai panasios sanaudos, del 0,5 litro nesimusim gal, juk ne degtine... Pas 2.7HDi 150kW ir dvi turbinos, pas e39 stovi viena gal del to truputi efektyvesnis bei taupesnis, bet tik minimaliai.jis nera ekonomiskesnis uz bmw 3.0d? Kiek pavyko maziausiai isspaust kad suvalgytu 2.7? skelbimus vartineju, atsiliepimus ir pan skaitineju ir labai ivairiai raso. Imanoma is 2.7 hDi ispaust mieste(miestelyje ne didmiesti) 10l-100km o uzmiesti 6l-100km?
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 16 - 15:22
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1431
Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 20:07
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1432
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 08:06
Silpnosios vietos:Laimonai o kokios yra silpnosios vietos 2.7 HDI? Rusiskai nemoku todel daug informacijos negaliu perskaityt
1. Ausinimo skyscio isejimo is variklio "TRISAKIS", jis toks plastmasinis is vieno vamzdzio palieka 2, bet jis kazkaip tai del kazkokiu priezasciu itruksta ir pradeda leisti antifreez'a. Jeigu pastoviai neziuresi kiek yra ausinimo skyscio tai gali perkaisti motoras vien del to. I sistema prigaudo oro, o bakelyje antifreezo pakanka, kad neisijungtu "ALARM" perspejimas. Taip vazinejama ilgai ilgai, po trupuciuka dapilinejant (na i savaite po "lasiuka") kol galu gale lekiam autostradoje 160+ ir truksta galutinai korpusas, isvaro visa antifreeza. Kol masina "pastebi" ir kol sustoji (kol pats pastebi) praeina siek tiek laiko ko uztenka labai smarkiai pakaisti motorui. Tada seka kitas reikalas, skubama uzpildi antifreezo ir kelione tesiama toliau, situacija vel ta pati... o dar i karsta motora salta skysti.... gali kilti ne tik perkaitimas bet ir babah. Bet dazniausiai tai buna variklis "kaitinamas" po truputi, vis dapilinejant po litra - du i savaite. Ziaurus skaiciai, bet kiek skaitinejaus LAND ROVER puslapiu ir JAGUAR bei CITROEN forumuose (jau nekalbu apie Peugeot, variklis visur tas pats), daug kam dinginedavo antifreezas tokiais 1-2 litru per savaite kiekiais, paskui tiek per diena px dapila ir vaziuoja... IS TO IR yra tai jog perkaista variklis. Ne del pacio variklio bedos o del suknisto plastmasinio "trisakio". Jo kaina KOSMOSAS. Anksciau buvo 160lt, dabar Robete ir Peugeot centre vos ne 600lt praso uz TRISAKI... KLOUNAI. Taip kad galit ten neieskot, yra kitu vietu ir LT, as mokejau 220lt berods su saskaita faktura ir atsiuntimo... O jo savikaina pl kokie 10lt nedaugiau. Taigi visu pirma reikia IDEMIAI STEBETI antifreezo kieki, jei jau pradeda trukti, ziurim atidziai ir sekam situacija kur leidzia. 99% bus tas trisakis.
IS KUR ZINAU? Pas manes tas trisakis vos vos leido i menesi gal 50gr. Taciau zinot mane, nedaleidziu sau tokiu nesamoniu, geriau 220lt ir du vakarai pasiknisimo po kapotu nei 4000-5000lt uz kita motora + darbas. (dazniausiai jie parsiduoda su viskuom, todel ir kaina tokia).
2. Automatine greiciu deze "AM6" . t.y. japoniska AisinWarner deze, skaitosi viena is geriausiu deziu gamintoju, bet hidroblokas pas ju kreivas ejo iki 2007, taigi, jeigu serviso istrosijoje nera keitimo (hidrobloko) iraso ir masina nulekus 220000km+ tai galite tiketis vasara pasivazineti su besidauzancia deze IR galu gale tie 3000lt uz remonta. Pati mechanine dalis ten patikima (bent jau taip meistrai kalbejo, pries perkant daug daug skambinejausi tuo klausimu). Bet jeigu pirksite su zmogumi, kuris nusimano deziu remonta ARBA yra turejes daug patirties savo gyvenime su automatu, tai betkuris pasakys, perkant masina pagainioti bent PUSE VALANDOS PO MIESTA (jei -20 lauke, tai ir valandos gali reikti), kad pilnai pakaistu ir jeigu deze dirba nepriekaistingai, tai dar ilgai ir nuobodziai vaziuosite su ja t.y. tikrai nereikes remontuoti artimiausius 50-100k km. Jeigu buvo keistas hidroblokas i NAUJO TIPO, tada jusu laime, dezute bus
ISVADA - geriau pirkti auto su tikra rida ir pilna istorija kurios rida + - 280 - 300k km, jei prie tiek km deze dirba kaip laikrodis, reiskiasi jau pakeistas hidroblokas ir bedu nebeturesit. Ypatingai gerai jei rasit irasa kad remontas susijes su greiciu deze ir sumos saskaitoje ypatingai isskirtines.
3. Kitokiu budu suknisus varikli ji pakeist atsistos 5000lt
Daugiau su situo modeliu bedu kaip ir nera, labai daug kas sutvarkyta lyginant su priesrestailu. Visgi visa elektronine dalis jau stovi CAN tipo o ne hibridine CAN-VAN. Taigi, jeigu atkreipti demesi i siuos du punktus ir dar dadeti visus pries tai ankstesniuose postuose paminetus tinkancius ir senajam 607, nusipirksite patvaria masina.
1. Purkstukai naudoti po 150-250lt ir ju pilni srotai (patikekit, skambinejausi specialiai) - o tai isvada jog jie daug negenda (taciau ju ir neremontuoja jie SIEMENS). Naujas purkstukas kainuoja 650lt, todel ir nera rem. daliu;
2. Siurbliai irgi ne deficitas, 500lt;
3. Turbinos - kiek skambinaus niekur nepasake kad NETURIM. Kainos 350-500 uz viena (ju stovi 2) - isvada darykit patys kodel taip pigiai ir pilna ju;
4. Dirzu komplektas su guoliukais itempejais (ne pigiausias) - 600lt;
Kaina variklio paciuose srotuose sukelia butent ta NEDADIELKA kur antifreeza isvaro, ko pasekoje perkaista motoras. O jei dar cipina sita motora, tai isvis ragas... Gamykliskai yra 150kW, lietuviai kelia iki 177kW tipo kaip SAFE rezimas, ale tik ekonomija, na gal ir nera baisu tie 27kW, bet pvz vokieciai ar anglai cipina ta varikli iki 220kW!!! LAND ROVER RANGE ROVER SPORT ar JAGUAR XF turi ta pati varikli kaip 607 bet jie kas antras pasichipave juos nes zino, kas kad pareis motoras, gi nuo peugeot ar citroen tinka... kas tas 5000lt RANGE ROVER SPORT ar JAGUAR XF savininkui, pofig gi paskers 607 ir ides kita motora ir vel smagiai leksiu. O 607-to savininkui tie 5000 tai vos ne puse masinos kainos
Vat tokie ir pirageliai
P.S. viska atperka V6 malonumas, kad ir traktorius vis vien V6
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 17 - 08:33
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1433
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 08:32
Stai jis kaltininku kaltininkas (pamirsau pamineti, pas manes jis jau buvo KLIJUOTAS kazkieno, tik Olandas gali sugalvot tokia nesamone kad klijai laikys tokioje vietoje...):
[http://img703.images...3/1915/6qlp.jpg
Is vidaus jis TUSCIAVIDURIS, tiesiog TRISAKIS:
http://img13.imagesh...3/9793/tn9l.jpg
O, kad ji pakeist, reikia nunesti puse priekio, nei is apacios nei is virsaus neina prieiti, visa bakara viena bandziau prie jo prilysti nuerdzius EGR ir panasiai, niekaip rankos neilenda...
TADA dariau kaip parasyta manuele: 1. Nuimam buferi ( jei apiplovimai tai isleisti skysti is bakelio); 3. Atpalaiduojam "televizoriu" 2. Nuimam visus 3 radiatorius (as susukciavau, nuemiau tik intercooler ir ausinimo radiatoriu, o visa prieki tiesiog pastumiau i prieki, nes nenorejau isleist freono is priekyje esancio radiatoriaus); 4. Nuimam ausinimo vamzdzius (aisku pries tai isleidziam lauk skysti). ir tik tada su ilgu lanksciu atsuktuvu galime prieiti prie to trisakio varztu. Vienam be sansu, vienas turi ziureti is virsaus, kitas nematydamas taikyti ant galvutes... Zodziu priejimas te ABSURDISKAI sunkus.
http://img822.images...2/1773/tkbz.jpg
radiatorius cia geras, tiesiog bandant primaja diena nenuimant bamberio is slangu apibego.
Va kur jis isudytas...:
http://img22.imagesh...2/1587/y2o3.jpg
Grazesne foto:
http://img138.images...8/9743/awzs.jpg
O cia kitos dienos popiete, su nauju trisakiu, viskas surinkta, sudeti nauji "spukciai" nauji varzteliai, islyginta ir sudeliota viskas pagal instrukcijas, zodziu sirdziai maloniau kad viskas taip kaip turi buti.
http://img17.imagesh...17/654/6sq1.jpg
Šį pranešimą redagavo EvX: 2014 balandžio 30 - 22:56
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1434
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 09:52
#1435
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 10:16
laimonai, ziuriu i ta v6 tavo ir seile varvinu, o dar kai galimybe ir pacipint taiO tai i mano klausima kas nors atsakys, nes aš atsakymo nerandu
Bevartant skelbimus pastebejau toki dalyka, kad mašinos tu pačiu metu, tarkim 2001m, o pavaru skaičius skirtingas, viename 5 kitame 6, tai ka ejo iš gamyklos su skirtingom dežem?ar čia musu meistreliu pasididžiavimai?
Auto dizeliniai, su 2,2 varykliais.
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1436
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 10:37
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1437
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 11:03
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1438
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 11:27
PRIESRESTAILAS (gaminotjo foto):O tai i mano klausima kas nors atsakys, nes aš atsakymo nerandu
Bevartant skelbimus pastebejau toki dalyka, kad mašinos tu pačiu metu, tarkim 2001m, o pavaru skaičius skirtingas, viename 5 kitame 6, tai ka ejo iš gamyklos su skirtingom dežem?ar čia musu meistreliu pasididžiavimai?
Auto dizeliniai, su 2,2 varykliais.
Taigi buna ir 5 ir 6 begiu, porestailai (2.2) tik su 6 begiu dezem.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 17 - 11:27
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1439
Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 12:23
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1440
Parašyta 2013 rugsėjo 20 - 15:46
Vartotojų skaito šią temą: 26
narių: 0, svečių: 26, slaptų narių: 0