Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#1421 pezo 607hdi

pezo 607hdi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 147
  • Automobilis:pezo 607

Parašyta 2013 rugsėjo 03 - 23:08

parkingas jau anksciau neveike,vienas daviklis parejas. o atbulinis visa idingo.(nebedega )
  • 0

#1422 ARMONDS

ARMONDS
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.332
  • Vieta:ICELAND
  • Automobilis:Peugeot 5008 1.5 BlueHDI EAT8 2022

Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 00:07

parkingas jau anksciau neveike,vienas daviklis parejas. o atbulinis visa idingo.(nebedega )

o cia automatas
  • 0

#1423 pezo 607hdi

pezo 607hdi
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 147
  • Automobilis:pezo 607

Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 10:58

mechanine paprasta deze. nejaugi niekas niekada nekeitet?!
  • 0

#1424 euras89

euras89
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 15:45

Į ką dar atkreipti dėmesį (kas dar svarbaus nepaminėta), neskaitant šitų rastų forume punktų? Apsisprendžiau ties 2.2HDI, automatas, odinis salonas ir didysis ekranas. Suma skirta tik auto 10-12k. 1. pasukinėkite vietoje vairą į abi puses labai iš lėto (stebėkite ar netrūkčioja ir ar nezirzia stiprintuvas) 2. Pažiūrėti ar veikia lempu apiplovimas (turi purkšti kai spaudi ant langu ir kai įjungtos šviesos) 3. ar veikia abi sėdynes visom kryptimis. Pažiūrėki ar jos nekliba (jei kliba tada auto buvo daužtas ir išlūžę laikikliai), 4. pažiūrėti kaip rodo centrines konsoles displėjus (ji rasti gera labai sunku paskui), 5. patikrinti visus 4 el. langus (lūžta laikikliai) 6. ar veikia krituliu daviklis (įjunk valytuvus ant 1 pozicijos ir uždenk "akute" ant priekinio stiklo ranka, jei valytuvai įsijungia vadinas viskas veikia, jei ne tai įsivaizduok jog neturėsi valytuvu su pertukimu, tik ant greito...) 7. ar užkūrus automobili ir įjungus LEMPAS pasikilnoja ABI faros (automatinis XENON lempu aukščio reguliatorius), paprašyk kad pardavėjas užkuręs įjungtu šviesas o pats stebėk abi, jei bent kuri neveikia turėsi problemų... 8. Ant panelės yra mygtukas CHECK, ten prie spidometro, parodo dabar esančias klaidas Perkant automatą atkreipti dėmėsi: 1. Kaip automobilis įsibėgėja LENGVAI spaudžiant akseleratorių - turi pavarų persijunginėjimas jaustis tik spidometre apsuku rodyklėje, jei jau po truputi per kėbulą sudunda - eini šalin, ieškai kitos masino - daug kas bando automatus ant "razgonu", čia neteisingas variantas, nes tada kad ir susidėvėja solenoidai prie didelio spaudimo pavaras mėtys gerai. 2. Kaip veikia kai duodi iš vietos KICK DOWN, ar vėl tvarkingai persimeta bėgiai. Važiuojant kokiu 110 km ar daugiau staigiai sustabdyti ir kai tik automobilis jau sustos atleisti stabdi, jei jaučiasi, kad bėgiai pavėluotai sugrysta tik atleidus stabdi, jau kažkas negerai su hidro bloku arba tepalas blogas/trukumas. 3. Stovint horizontalioje vietoje (automobilis neturi riedėti ant N) kelis kartus iš padėties P i R ir iš P i D, žiūrėti ar nesijaučia smūgiai, jei jaučiasi labai maži, tai nieko baisaus, jeigu jau duoda kaip reikalas, tada bėgi šalin.
  • 0

#1425 dzonyB

dzonyB
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.075
  • Vieta:Mažeikiai
  • Automobilis:406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW

Parašyta 2013 rugsėjo 04 - 16:01

2. punktas tau nepurks ant lempu jeigu nebus tinkamas langu ploviklio kiekis bakelyje, tai jei bus pustustis, nenustebk, kad gali nepusti B)
  • 0

Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo


#1426 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 rugsėjo 11 - 18:26

Gal atsilieps 607 2.7 hdi turetoju ir papasakos kokias jiems pavyksta isspausti kuro sanaudas is sio variklio. Kokiam mieste, vaziavimo stilium ir pan :)

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 rugsėjo 11 - 18:26

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1427 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 11 - 19:02

Gal atsilieps 607 2.7 hdi turetoju ir papasakos kokias jiems pavyksta isspausti kuro sanaudas is sio variklio. Kokiam mieste, vaziavimo stilium ir pan :)

Dabar yra 8,3ltr vidurkis, kaip tokiam motorui tai sakyciau super, ziema dadet reiks litra. Miestas klp, stilius nesportinis.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1428 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 rugsėjo 11 - 19:11

Dabar yra 8,3ltr vidurkis, kaip tokiam motorui tai sakyciau super, ziema dadet reiks litra. Miestas klp, stilius nesportinis.

jis nera ekonomiskesnis uz bmw 3.0d? Kiek pavyko maziausiai isspaust kad suvalgytu 2.7? :) skelbimus vartineju, atsiliepimus ir pan skaitineju ir labai ivairiai raso. Imanoma is 2.7 hDi ispaust mieste(miestelyje ne didmiesti) 10l-100km o uzmiesti 6l-100km?

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2013 rugsėjo 11 - 19:12

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1429 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 05:23

Bevartant skelbimus pastebejau toki dalyka, kad mašinos tu pačiu metu, tarkim 2001m, o pavaru skaičius skirtingas, viename 5 kitame 6, tai ka ejo iš gamyklos su skirtingom dežem?ar čia musu meistreliu pasididžiavimai? Auto dizeliniai, su 2,2 varykliais.
  • 0

#1430 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 15:22

jis nera ekonomiskesnis uz bmw 3.0d? Kiek pavyko maziausiai isspaust kad suvalgytu 2.7? :) skelbimus vartineju, atsiliepimus ir pan skaitineju ir labai ivairiai raso. Imanoma is 2.7 hDi ispaust mieste(miestelyje ne didmiesti) 10l-100km o uzmiesti 6l-100km?

Autostradoje autopilotu 120km/h Klaipeda-Vilnius ir atgal autopilotu sanaudos ~6,3 gaunasi. Aisku jei ant 100 vaziuosi gal ir bus tie 6 litrai. Mieste i 10 tikrai netelpi, ypac vilniuje... reikia 11-12 drasiai. Visgi 2.7 ir automatas plius karve tai nemaza... Manau kad vidurkis 8-9 litrai super. Juolab turi keli pazystami E39 su 3.0D 142kW automatai visiems vidurkis apie 9-10. T.y. tikrai panasios sanaudos, del 0,5 litro nesimusim gal, juk ne degtine... Pas 2.7HDi 150kW ir dvi turbinos, pas e39 stovi viena gal del to truputi efektyvesnis bei taupesnis, bet tik minimaliai.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 16 - 15:22

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1431 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 rugsėjo 16 - 20:07

Laimonai o kokios yra silpnosios vietos 2.7 HDI? Rusiskai nemoku todel daug informacijos negaliu perskaityt :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1432 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 08:06

Laimonai o kokios yra silpnosios vietos 2.7 HDI? Rusiskai nemoku todel daug informacijos negaliu perskaityt :)

Silpnosios vietos:

1. Ausinimo skyscio isejimo is variklio "TRISAKIS", jis toks plastmasinis is vieno vamzdzio palieka 2, bet jis kazkaip tai del kazkokiu priezasciu itruksta ir pradeda leisti antifreez'a. Jeigu pastoviai neziuresi kiek yra ausinimo skyscio tai gali perkaisti motoras vien del to. I sistema prigaudo oro, o bakelyje antifreezo pakanka, kad neisijungtu "ALARM" perspejimas. Taip vazinejama ilgai ilgai, po trupuciuka dapilinejant (na i savaite po "lasiuka") kol galu gale lekiam autostradoje 160+ ir truksta galutinai korpusas, isvaro visa antifreeza. Kol masina "pastebi" ir kol sustoji (kol pats pastebi) praeina siek tiek laiko ko uztenka labai smarkiai pakaisti motorui. Tada seka kitas reikalas, skubama uzpildi antifreezo ir kelione tesiama toliau, situacija vel ta pati... o dar i karsta motora salta skysti.... gali kilti ne tik perkaitimas bet ir babah. Bet dazniausiai tai buna variklis "kaitinamas" po truputi, vis dapilinejant po litra - du i savaite. Ziaurus skaiciai, bet kiek skaitinejaus LAND ROVER puslapiu ir JAGUAR bei CITROEN forumuose (jau nekalbu apie Peugeot, variklis visur tas pats), daug kam dinginedavo antifreezas tokiais 1-2 litru per savaite kiekiais, paskui tiek per diena px dapila ir vaziuoja... IS TO IR yra tai jog perkaista variklis. Ne del pacio variklio bedos o del suknisto plastmasinio "trisakio". Jo kaina KOSMOSAS. Anksciau buvo 160lt, dabar Robete ir Peugeot centre vos ne 600lt praso uz TRISAKI... KLOUNAI. Taip kad galit ten neieskot, yra kitu vietu ir LT, as mokejau 220lt berods su saskaita faktura ir atsiuntimo... O jo savikaina pl kokie 10lt nedaugiau. Taigi visu pirma reikia IDEMIAI STEBETI antifreezo kieki, jei jau pradeda trukti, ziurim atidziai ir sekam situacija kur leidzia. 99% bus tas trisakis.

IS KUR ZINAU? Pas manes tas trisakis vos vos leido i menesi gal 50gr. Taciau zinot mane, nedaleidziu sau tokiu nesamoniu, geriau 220lt ir du vakarai pasiknisimo po kapotu nei 4000-5000lt uz kita motora + darbas. (dazniausiai jie parsiduoda su viskuom, todel ir kaina tokia).

2. Automatine greiciu deze "AM6" . t.y. japoniska AisinWarner deze, skaitosi viena is geriausiu deziu gamintoju, bet hidroblokas pas ju kreivas ejo iki 2007, taigi, jeigu serviso istrosijoje nera keitimo (hidrobloko) iraso ir masina nulekus 220000km+ tai galite tiketis vasara pasivazineti su besidauzancia deze IR galu gale tie 3000lt uz remonta. Pati mechanine dalis ten patikima (bent jau taip meistrai kalbejo, pries perkant daug daug skambinejausi tuo klausimu). Bet jeigu pirksite su zmogumi, kuris nusimano deziu remonta ARBA yra turejes daug patirties savo gyvenime su automatu, tai betkuris pasakys, perkant masina pagainioti bent PUSE VALANDOS PO MIESTA (jei -20 lauke, tai ir valandos gali reikti), kad pilnai pakaistu ir jeigu deze dirba nepriekaistingai, tai dar ilgai ir nuobodziai vaziuosite su ja t.y. tikrai nereikes remontuoti artimiausius 50-100k km. Jeigu buvo keistas hidroblokas i NAUJO TIPO, tada jusu laime, dezute bus :lyzht:

ISVADA - geriau pirkti auto su tikra rida ir pilna istorija kurios rida + - 280 - 300k km, jei prie tiek km deze dirba kaip laikrodis, reiskiasi jau pakeistas hidroblokas ir bedu nebeturesit. Ypatingai gerai jei rasit irasa kad remontas susijes su greiciu deze ir sumos saskaitoje ypatingai isskirtines.

3. Kitokiu budu suknisus varikli ji pakeist atsistos 5000lt


Daugiau su situo modeliu bedu kaip ir nera, labai daug kas sutvarkyta lyginant su priesrestailu. Visgi visa elektronine dalis jau stovi CAN tipo o ne hibridine CAN-VAN. Taigi, jeigu atkreipti demesi i siuos du punktus ir dar dadeti visus pries tai ankstesniuose postuose paminetus tinkancius ir senajam 607, nusipirksite patvaria masina.

1. Purkstukai naudoti po 150-250lt ir ju pilni srotai (patikekit, skambinejausi specialiai) - o tai isvada jog jie daug negenda (taciau ju ir neremontuoja jie SIEMENS). Naujas purkstukas kainuoja 650lt, todel ir nera rem. daliu;
2. Siurbliai irgi ne deficitas, 500lt;
3. Turbinos - kiek skambinaus niekur nepasake kad NETURIM. Kainos 350-500 uz viena (ju stovi 2) - isvada darykit patys kodel taip pigiai ir pilna ju;
4. Dirzu komplektas su guoliukais itempejais (ne pigiausias) - 600lt;

Kaina variklio paciuose srotuose sukelia butent ta NEDADIELKA kur antifreeza isvaro, ko pasekoje perkaista motoras. O jei dar cipina sita motora, tai isvis ragas... Gamykliskai yra 150kW, lietuviai kelia iki 177kW tipo kaip SAFE rezimas, ale tik ekonomija, na gal ir nera baisu tie 27kW, bet pvz vokieciai ar anglai cipina ta varikli iki 220kW!!! LAND ROVER RANGE ROVER SPORT ar JAGUAR XF turi ta pati varikli kaip 607 bet jie kas antras pasichipave juos nes zino, kas kad pareis motoras, gi nuo peugeot ar citroen tinka... kas tas 5000lt RANGE ROVER SPORT ar JAGUAR XF savininkui, pofig gi paskers 607 ir ides kita motora ir vel smagiai leksiu. O 607-to savininkui tie 5000 tai vos ne puse masinos kainos :wh:

Vat tokie ir pirageliai :)

P.S. viska atperka V6 malonumas, kad ir traktorius vis vien V6 :wub:

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 17 - 08:33

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1433 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 08:32

Idesiu biski info apie ta "TRISAKI":

Stai jis kaltininku kaltininkas (pamirsau pamineti, pas manes jis jau buvo KLIJUOTAS kazkieno, tik Olandas gali sugalvot tokia nesamone kad klijai laikys tokioje vietoje...):

[http://img703.images...3/1915/6qlp.jpg

Is vidaus jis TUSCIAVIDURIS, tiesiog TRISAKIS:

http://img13.imagesh...3/9793/tn9l.jpg

O, kad ji pakeist, reikia nunesti puse priekio, nei is apacios nei is virsaus neina prieiti, visa bakara viena bandziau prie jo prilysti nuerdzius EGR ir panasiai, niekaip rankos neilenda...

TADA dariau kaip parasyta manuele: 1. Nuimam buferi ( jei apiplovimai tai isleisti skysti is bakelio); 3. Atpalaiduojam "televizoriu" 2. Nuimam visus 3 radiatorius (as susukciavau, nuemiau tik intercooler ir ausinimo radiatoriu, o visa prieki tiesiog pastumiau i prieki, nes nenorejau isleist freono is priekyje esancio radiatoriaus); 4. Nuimam ausinimo vamzdzius (aisku pries tai isleidziam lauk skysti). ir tik tada su ilgu lanksciu atsuktuvu galime prieiti prie to trisakio varztu. Vienam be sansu, vienas turi ziureti is virsaus, kitas nematydamas taikyti ant galvutes... Zodziu priejimas te ABSURDISKAI sunkus.

http://img822.images...2/1773/tkbz.jpg
radiatorius cia geras, tiesiog bandant primaja diena nenuimant bamberio is slangu apibego.

Va kur jis isudytas...:
http://img22.imagesh...2/1587/y2o3.jpg

Grazesne foto:
http://img138.images...8/9743/awzs.jpg

O cia kitos dienos popiete, su nauju trisakiu, viskas surinkta, sudeti nauji "spukciai" nauji varzteliai, islyginta ir sudeliota viskas pagal instrukcijas, zodziu sirdziai maloniau kad viskas taip kaip turi buti. :pug:

http://img17.imagesh...17/654/6sq1.jpg

Šį pranešimą redagavo EvX: 2014 balandžio 30 - 22:56

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1434 Creator

Creator
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 708
  • Vieta:Panvėžs
  • Automobilis:607-as '01m, 2.2 HDI.

Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 09:52

O tai i mano klausima kas nors atsakys, nes aš atsakymo nerandu :( Bevartant skelbimus pastebejau toki dalyka, kad mašinos tu pačiu metu, tarkim 2001m, o pavaru skaičius skirtingas, viename 5 kitame 6, tai ka ejo iš gamyklos su skirtingom dežem?ar čia musu meistreliu pasididžiavimai? Auto dizeliniai, su 2,2 varykliais.
  • 0

#1435 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 10:16

O tai i mano klausima kas nors atsakys, nes aš atsakymo nerandu :(


Bevartant skelbimus pastebejau toki dalyka, kad mašinos tu pačiu metu, tarkim 2001m, o pavaru skaičius skirtingas, viename 5 kitame 6, tai ka ejo iš gamyklos su skirtingom dežem?ar čia musu meistreliu pasididžiavimai?
Auto dizeliniai, su 2,2 varykliais.

laimonai, ziuriu i ta v6 tavo ir seile varvinu, o dar kai galimybe ir pacipint tai :)~ :)~
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#1436 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 10:37

Su chipavimais atsargiai, kalbejau su vienu kur C6 2.7Hdi pachipuota parvare is vokieciu, tai ten buvo luzhes pagrindinis velenas. Sako ne pirmam taip...
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1437 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 11:03

Dekoju Laimonai uz toki issamu parasyma, net su nuotraukom :) :good:
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1438 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.130
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 11:27

O tai i mano klausima kas nors atsakys, nes aš atsakymo nerandu  :(


Bevartant skelbimus pastebejau toki dalyka, kad mašinos tu pačiu metu, tarkim 2001m, o pavaru skaičius skirtingas, viename 5 kitame 6, tai ka ejo iš gamyklos su skirtingom dežem?ar čia musu meistreliu pasididžiavimai?
Auto dizeliniai, su 2,2 varykliais.

PRIESRESTAILAS (gaminotjo foto):

Posted Image

Taigi buna ir 5 ir 6 begiu, porestailai (2.2) tik su 6 begiu dezem.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2013 rugsėjo 17 - 11:27

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1439 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2013 rugsėjo 17 - 12:23

dar pora metu savaji pavazinet trilitri, statyt pilnai restauracijai, 607 bus dar smarkiau pige, bus galima ant pasizaidimo galvot :ax:
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#1440 euras89

euras89
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 8
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2013 rugsėjo 20 - 15:46

ka manot apie 607 pirkima is turgaus? Nes skelbimuose dabar nieko gero. (suma iki 13k.)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 17

narių: 0, svečių: 17, slaptų narių: 0