Kazkaip manau is ranku i rankas eina nesenai kabejo siauliuose jisSveiki, gal kas esate ciupineja ar kazka girdeja apie sita varianta ? https://autogidas.lt...0129267949.html
Apie Peugeot 607
#3201
Parašyta 2017 liepos 19 - 11:27
#3202
Parašyta 2017 liepos 20 - 19:08
Kazkaip manau is ranku i rankas eina nesenai kabejo siauliuose jis
Sako, kad is toliau pirkes nzn. Idealios neieskau, svarbu variklis ir tos dujos tvarkingos butu. Gal kas netoliese kompa prijungti galetumet?
#3203
Parašyta 2017 liepos 29 - 15:24
#3204
Parašyta 2017 rugpjūčio 01 - 00:12
Sveiki gal kas zinot ka apie sita? https://autoplius.lt...os-5934329.html
#3205
Parašyta 2017 rugpjūčio 01 - 08:35
nezinau ar cia rasau nes nier tokios kaip apie 607temos,arba nerandu.bet cia susije su 607tai paklausiu cia.koks atifrizas pilas I 2.0 100kw varykli.ar yra koks kaip G12 ar panasiai
Skirtumo nesudarys, koki ipilsi.
#3206
Parašyta 2017 rugpjūčio 01 - 12:51
Sveiki domintu keli patarimai apie pezo 607 FL dyzeli.Tema esu skaites visa ir pries tai ieskojau 3l ne FL bendzino,bet ju tvarkingu rasti labai sunku,tai nusprendziau imti FL dyzeliuka,bet ne 2.7 ,o 2 arba 2.2 varikliu tik nezinau kuris patikimesnis nes ziuriu su 2l tai kainos gan mazos,tai cia gal ne koks variklis pas ji?Kiek pamenu pas kazkuriuos yra rasyta,kad prasta ipurskimo sistema ir prastesnis,jautresni kurui purktukai stovi.Pas mane butu pirmas dyzelis,tai nepykit jei kvailu klausimu klausiu. Keli varikliai ejo FL dyzeliai be 2.7.Tik 2.l 100kw ir 2.2 98kw ar ir 2.2 100kw,nes pagal skelbimus nelabai atsirenku.
#3207
Parašyta 2017 rugpjūčio 01 - 19:43
Kiek praskaiciau tema tai 2.0l 100kw yra siemens ipurksimo sistema, 2.2 l 98kw bosch, 2.2 125kw irgi bus siemens sistema? 125kw tai cia bus biturbo,tai stovi 2 turbinos ir kazkas jau panasiau y 2.7l? Nuo 2008 ejo jau delfhi ipurskimo sistema kuri buvo peikiama senuose postuose 2010m ir pan,o cia dabar keliais postais laimonas parases,kad jie geresni negu bosch jau dabar ir jiems yra daugiau daliu ir pan.Nuo 2008 tai buvo tik 2.0 100kw ir 2.2 125kw? cia delfhi sistema jau eina.Kuri is dyzeliu isvis patartut?kiek skaiciau tai trumpai ir aiskiai 2.2 98kw,bet jie tik iki 2007metu ejo ir nelabai ju daug yra .
https://autoplius.lt...as-4854497.html
https://autoplius.lt...as-5911585.htmlkaip sitas variantas,gal kas kokiu pastebejimu?
Šį pranešimą redagavo vytiokx: 2017 rugpjūčio 01 - 19:34
#3208
Parašyta 2017 rugpjūčio 01 - 22:46
Sveiki gal kas zinot ka apie sita? https://autoplius.lt...os-5934329.html
Lauzas ir tiek, luptas is visu pusiu
#3209
Parašyta 2017 rugpjūčio 01 - 23:19
Sveiki domintu keli patarimai savininku apie pezo 607 2,7hdi.Kaip tas variklis kokios bedos ir i ka atkreipt demesi?Ar vertas is vis demesio???Su pezo 607 draugavau 5m tik su benzu,tai apie masina supratima turiu.Daba vel dairaus tik naujesnio....PS.....domina tik 2,7hdi ir jo atsilepimai.
#3210
Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 06:46
Sveiki domintu keli patarimai savininku apie pezo 607 2,7hdi.Kaip tas variklis kokios bedos ir i ka atkreipt demesi?Ar vertas is vis demesio???Su pezo 607 draugavau 5m tik su benzu,tai apie masina supratima turiu.Daba vel dairaus tik naujesnio....PS.....domina tik 2,7hdi ir jo atsilepimai.
Aprasyta jau 1000 kartu apie ta motora. Atvirai - brangus zaltys, galintis virsti angimi jei nepriziuresi. Jei iki taves nepriziurejo, tai anksciau ar veliau tex remontuot ar keist kitu del vienokiu ar kitokiu priezasciu (nebesikartosiu, pasieskok). Remontas ju prasideda nuo 1500e iki 2500e "aciu eurui", anksciau uz 4000lt kitas motoras zu visais darbais atsieidavo.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3211
Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 08:04
Kaip ir radau kad kainuoja nepigiai forume.Bet forumas labai jau istemtas sunku suras apie 2,7 visi vis nukrypsta prie 2,0 arba2,2.O mane domina2,7.Ir skelbimose ziuriu irgi yra su varikliais linkusiais.Tai va ir idomu ar ju cia liga visu, kad nuriedejus prie kazkokios apitikslios ribos km linksta ar cia buvusiu savininku neprieziura?Ar yra kubieciu kas mina koja primines suka km ir matoriukas laiko?? PS.Suprantu kad jei lavona nupirksiu bus bedu .
#3212
Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 08:12
Kaip ir radau kad kainuoja nepigiai forume.Bet forumas labai jau istemtas sunku suras apie 2,7 visi vis nukrypsta prie 2,0 arba2,2.O mane domina2,7.Ir skelbimose ziuriu irgi yra su varikliais linkusiais.Tai va ir idomu ar ju cia liga visu, kad nuriedejus prie kazkokios apitikslios ribos km linksta ar cia buvusiu savininku neprieziura?Ar yra kubieciu kas mina koja primines suka km ir matoriukas laiko?? PS.Suprantu kad jei lavona nupirksiu bus bedu .
Turi ten trainyka jie problemini, dazniausiai pameta antifriza ir kaitina motora, niekas ten labai neziuri to ir gauni perkaitinta motora. Dezes hidroblokas probleminis, pakeiti ir pamirsti, kitaip sako alkuninius lauzo smugiuodamas. Apei motora gerai butu visokiu egr'u ir fap'u ismetimu pasirupinti. Ir toliau jei tvarkinga viskas, tai vaziuoji laimingas, sako ir remap'u nemegesta, bet jei tvarkinga tureciau, gal vistiek +20kw saugiai nepridarytu bedu.
Šį pranešimą redagavo PhanT: 2017 rugpjūčio 02 - 08:12
#3213
Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 08:52
As savaji 2.7 pardaviau pries pora savaiciu, pirkau pries 1.5 metu parvaryta is prancuzu su "182000" rida ir pilna servizo istorija. Per tuos pusantru metu, keiciau visus dirzus su itempejais kainos db nebepamenu bet kainavo nemazai, hidro bloka 1000 euru, pastovios problemos buvo su ratu oro slegio davykliais vienas kainuoja apie 50-60 euru. Suodziu filtra teko imt lauk it egr abu atjunkt ir isprogramuot 200 euru su garantiniu vilniuje insane chip tuning atstovybeje, ir kaip ir viskas daugiau problemu jokiu nebuvo neskaitant kad elektronika buna papuliuija ismeta kokia klaida kad priesrukynes neveikia nors viskas veik. Seip asmeniskai variklis tikrai patiko, galios per akis problemu su juo jokiu nebuvo, trasoj kuro nedaug ima, pirkciau vel jai tik butu galimybe. Aisku pries perkant gerai viska pasitikrink servize ir su diagnostika.Kaip ir radau kad kainuoja nepigiai forume.Bet forumas labai jau istemtas sunku suras apie 2,7 visi vis nukrypsta prie 2,0 arba2,2.O mane domina2,7.Ir skelbimose ziuriu irgi yra su varikliais linkusiais.Tai va ir idomu ar ju cia liga visu, kad nuriedejus prie kazkokios apitikslios ribos km linksta ar cia buvusiu savininku neprieziura?Ar yra kubieciu kas mina koja primines suka km ir matoriukas laiko?? PS.Suprantu kad jei lavona nupirksiu bus bedu .
Šį pranešimą redagavo Robas: 2017 rugpjūčio 02 - 08:53
#3214
Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 08:56
Kaip ir radau kad kainuoja nepigiai forume.Bet forumas labai jau istemtas sunku suras apie 2,7 visi vis nukrypsta prie 2,0 arba2,2.O mane domina2,7.Ir skelbimose ziuriu irgi yra su varikliais linkusiais.Tai va ir idomu ar ju cia liga visu, kad nuriedejus prie kazkokios apitikslios ribos km linksta ar cia buvusiu savininku neprieziura?Ar yra kubieciu kas mina koja primines suka km ir matoriukas laiko?? PS.Suprantu kad jei lavona nupirksiu bus bedu .
Aš turėjau tris 607, vieną 2.2 hdi ir du 2.7. Turėjau problemų su visais:
1. Su 2.2 motoru - nors buvo "išoperuotas" FAP'as ir EGR'as karts nuo karto mesdavo variklio klaidą ir apribodavo apsukas iki 3000. Atsibodo remontuot ir nuolat gaudyt bėdas, o ir galios mažokai buvo - pardaviau;
2. Nusprendžiau pabandyti su galingesniu motoru 2.7 - nusipirkau už vidutinę kainą (tikrai ne patį pigiausią variantą ir iš pirmo žvilgsnio atrodė tvarkingas). Pavažinėjus kelis mėnesius pradėjo dinginėti aušinimo skystis, bet šlangų nepūtė, tai turėjau vilties, kad gal nieko rimto, bet nieko nelaukdamas nuvariau pas meistrą. Diagnozė - pradegusios tarpinės ir klausimas ar netrūkusios galvos. Tarpinių keitimas + galvų šlifavimas + diržo keitimas 1400 Eur (700 Eur išsimušiau iš pardavėjo). Po to važinėjau gal 6 mėnesius, jokių problemų nebuvo, trauka buvo įspūdinga, kasdien važinėdavau Kaunas - Vilnius - Kaunas, nevengdavau pasigainiot su rimtesnėm mašinom, tai 530 BMW (su 160 kw) maudydavau be didesnio vargo. Su tokiu varikliu mašiną vairuoti žymiai maloniau, ji guvi, vikri, stabili, jokių problemų nekildavo ir virš 200 km/h spustelt. Gaila, bet mieste klevas iššoko iš šalutinio, nespėjau sustot ir sukaliau.
3. Nepaisant remonto, buvau labai patenkintas mašina su 2.7 motoru, taigi vėl ieškojau tokios pačios, o ir bėdas 607 jau žinojau. Tik šį kartą nusprendžiau ieškoti gerai išlaikytos, kad nebūtų prie ko prikibti. Daugiau nei prieš metus Tauragėj radau ledinį, nebuvo prie ko prikibti. Pardavėjas buvo taip užtikrintas šiuo 607, kad kol jis tvarkė dokumentus parduodamas kitą mašiną, davė raktelius ir sakė apsižiūrėk, pralėk... Kadangi buvo šeštadienio pavakarė ir jokie servisai Tauragėj jau nedirbo, turėdamas porą valandų apžiūrėjau kiekvieną mašinos milmetrą, prasibandžiau mašiną įvairiais greičiais ir labai nustebau, nes neradau jokių trūkumų. Net ir mano tėvukas, kuris buvo prieš šitą modelį ir visus mano 607 vadindavo lavonais šypsojosi per ūsą ir sakė, kad dar nėra matęs 10 metų senumo mašinos, kuri būti visapusiškai ledinė. Grįžo pardavėjas, dar su juo kartu pralėkiau, jis vis ragino nebijoti paspausti ir mašiną pagainioti normaliai, tai ir vėl prasilėkiau su ja...
Sumokėjau pinigus, pasirašėm sutartį, bet susitariau (žodžiu), kad parsivaręs į Kauną pirmadienį nuvarysiu į servisą patikrinti ir jei bus kažkokių rimtesnių problemų mašiną atvarysiu atgal, o jis man atiduos pinigus. Sukirtom rankom ir išvažiavau visas laimingas. Pavažiavau gal 30 km, tik pyst, pasigirdo trekštelėjimas po kapotu, mašina užgęso ir daugiau į raktelio pasukimą nereagavo. Paskambinau pardavėjui, jis atvažiavo su traliuku, pasiėmė mašiną ir grąžino pinigus. Įtariu, kad neatlaikė alkūninis. Beje, praėjus daugiau nei metams, ši mašina vėl pardavime - https://autoplius.lt...as-5499063.html parduoda tas pats pardavėjas ir jei variklis suremontuotas tvarkingai, tai manau neblogas kasnelis (kainą telefonu derina nenoriai, prie mašinos visai kitas reikalas). Po šio įvykio nusprendžiau, kad daugiau su 607 loterijos nežaisiu ir nusipirkau Jaguarą, iki šiol negaliu atsidžiaugti pirkiniu - žymiai aukštesnio lygio medžiagų kokybe, patikimumu, mašinos įvaizdžiu ir galia
Taigi, mano patarimas dėl 2,7 - reikia tikrinti labai atidžiai, bet tai negarantuoja, kad anksčiau ar vėliau nereikės daryti variklio kapitalinio remonto, kuris yra brangus.
Šį pranešimą redagavo Lacoste: 2017 rugpjūčio 02 - 09:19
#3215
Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 20:35
Aciu uz atsakymus.Variklis supratau dinamiskas,bet su patvarumu reikalai nekokie.Ypac kai masina perki jau apie 10m senumo.Ir su varikliu loterija
#3216
Parašyta 2017 rugpjūčio 02 - 21:46
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 rugpjūčio 02 - 21:47
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3217
Parašyta 2017 rugpjūčio 03 - 06:48
Pats geriausias visu laiku motoras pas 607 2.2HDi 98kw. Visi kiti nei 10% sito. Neskaitant 3.0 benzino, jis nambaa wone
Laimonai, su tavim tikrai negaliu ginčytis žiniomis apie peugeot ir jų variklius, bet man 2.2HDI paliko blogą įspūdį ir jis tikrai turi per mažai galios tokiai mašinai. Aišku apie 2.7 "patikimumą" galima rašyt eilėraščius, nes tas motoras tai lyg išlepus princesė.
#3218
Parašyta 2017 rugpjūčio 03 - 10:46
Laimonai, su tavim tikrai negaliu ginčytis žiniomis apie peugeot ir jų variklius, bet man 2.2HDI paliko blogą įspūdį ir jis tikrai turi per mažai galios tokiai mašinai. Aišku apie 2.7 "patikimumą" galima rašyt eilėraščius, nes tas motoras tai lyg išlepus princesė.
Na taip, truputi yra kapriziuku su 2.2, bet jie ne apie motora, o apie vakumus ir valdymus visokius, jei zinantis zmogus tinkamai viena karta viska prarinks, velgi, atjungi visas sklendes, egr'us ir fap'us, tai gyvenime tu error'u jau nebematysi
#3219
Parašyta 2017 rugpjūčio 03 - 12:49
Laimonai, su tavim tikrai negaliu ginčytis žiniomis apie peugeot ir jų variklius, bet man 2.2HDI paliko blogą įspūdį ir jis tikrai turi per mažai galios tokiai mašinai. Aišku apie 2.7 "patikimumą" galima rašyt eilėraščius, nes tas motoras tai lyg išlepus princesė.
Isprogramuoji FAP ISKART TIK nusiirkes, atjungi EGR ir vaziuoji svilpaudamas, jokiu vakuumo problemu nebelieka... Geriausias motoras EVER
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3220
Parašyta 2017 rugpjūčio 04 - 09:25
Pats geriausias visu laiku motoras pas 607 2.2HDi 98kw. Visi kiti nei 10% sito. Neskaitant 3.0 benzino, jis nambaa wone
8-663-63443.
Vartotojų skaito šią temą: 11
narių: 0, svečių: 11, slaptų narių: 0