100kw nelygu 100kw, ten buna taip, jog jis bukas del turbos potenciometro (kuris 2.0 100kw beda). As nesakau kad jis netraukia, tik sakau kad kaip tik yra nuo zemu pakankamai bukas palyginus su 2.0HDi 100kw. Paradoksas. Arba visi mano vazineti biturbiniai yra su blogais turbo aktuatoriais (o ju sukiota n, gal net jusu bene buvot kazkada privaziaves del fap Klaipedoje Tilzes 60 adresu).
Variklio bukumas priklauso nuo sukuriamo/nesukuriamo slegio ant laisu apsuku ir daleiskim kai 2.0HDi laiko ~1070mbar, 2.2HDi laiko ~970mbar. Prisiminkim dar kad variklio turis 0.2 didesnis ir intercooleris tokio apat dydzio. Tas 100 tikrai daug ka reiskia. Kas nesupranta, tai paprastai paaiskinsiu, tai tas pats kas dragint vienam nuo 0km/h kitam jau riedint ant 10km/h. Manau aisku kas greitesnis bent jau pirmus 100metru. Nors more "efficient" tai biturbune sistema tuo atveju. Na o jei del potenciko netikslumo ar kinietiskumo pas 2.0hdi kitaip, tada jis bukesnis tikrai ant zemu nei biturbinis 2.2hdi.
NEVELTUI PSA atsisake sio hemarojaus suprasdama(eksperimentas nepavyko), jog uzdejus didesne turba ir pazaidus su programa yra patogiau, patikimiaus ir greiciau isgauti 150kw nei zaisti su 2turbom sulipdytom i kruva ir stringanciais ju aktuatoriais.
Turiu omenyje naujausius 2.2HDi 150kw variklius kurie turi (gryzo atgal prie patikrintos sistemos) normalias viengubas turbinas.
Ir dar karta as primenu, AS NESAKAU, kad 2.2HDi 125kw blogas, man tiesiog jis nepatinka. O tai dar nereiskia, kad ten viskas blogai. Ten tik ta brangi turba, brangiai remontuojami purkstukai ir pas Peugeot 607 (nekalbu apie Citroenus, ten Aisn sugebejo PSA idet) nebuvimas automato. Tai viskas.
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2017 rugpjūčio 07 - 06:16