Apie Peugeot 607
#1981
Parašyta 2014 liepos 10 - 19:59
#1982
Parašyta 2014 liepos 12 - 08:20
Pats variklis toks pats, skiriasi isiurbimo kelektoriuas, srauto matuokle, srauto reguliatorius, BABINOS jau eina 3x viename. Skiriasi kompai, kadangi pas 3.0 priesrestaila yra VAN/CAN visa sistema o pas porestaila full CAN.sveiki, galvoju apie 607 nuo 2005m. Labiausiai domina 3.0 benzas, bet pastarasis ypac retas lietuvoje, todel naturaliai kyla klausimas ar skiresi kuom nors iki 2005 ir nuo 2005m peugeot 607 3.0 benzininiai varikliai? Ar nebus man bedu taisant sita masina, kaip del kitu detaliu, ar tinka vaziuokle, elektronika, greiciu deze (automatas) ir pan. nuo facelifto dyzelio?
Pats dabar jau rimtai ieskot pradejau irgi taciau kolkas skelbimuose tai nera nieko kas mano aki uzkabintu.
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2014 liepos 12 - 08:22
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1983
Parašyta 2014 liepos 12 - 08:25
Priklauso su kokiu varikliu bus tas pezukas kuri nupirksi. Bet visas tvarkymas prasideda nuo diangostikos, nes davikliu daug stovi, o kai zinai kas yra tai bet kuris normalus meistras sutvarkys tau bedas. Ten juk ne kazkoks kosminis laisvas tas 607 Bet 3.0l benzino negausi tu, nebent turi pinigo atsidejes gerai.o kaip del kitu daliu?? Pagrindinis klausimas ar nebus man problemu tvakytis masina neoficialiam peugeot servise, o paprastam, detales is sroto ir pan.
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2014 liepos 12 - 08:25
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1984
Parašyta 2014 liepos 14 - 18:46
#1985
Parašyta 2014 liepos 14 - 21:28
tai visas Jusu paminetas detales jau reiktu pirkt is zibinto? Nes lauzyne ar siaip kokiu alternatyvu vargiai ar atsiras.. Beje, kaip del babinu, jos toliau kepa ir reik keist vos ne kaip kojnes? Ar susitvarke Peugeot su sia beda, jei taip drasiai padare, kad jau reik iskart visas 3 keist.. Ir kaip del vaziuokles?Pats variklis toks pats, skiriasi isiurbimo kelektoriuas, srauto matuokle, srauto reguliatorius, BABINOS jau eina 3x viename. Skiriasi kompai, kadangi pas 3.0 priesrestaila yra VAN/CAN visa sistema o pas porestaila full CAN.
Pats dabar jau rimtai ieskot pradejau irgi taciau kolkas skelbimuose tai nera nieko kas mano aki uzkabintu.
Bei, gal tamsta buvai apziuret to vienintelio is autopliuso 3.0 2007m pezo? kuris tikrai labai jau ilgai ir itartinai stovi..
#1986
Parašyta 2014 liepos 14 - 22:22
2.2 variklis automatas kuro sanaudos 9l. rida 255000.pravaziavus 20000km kolkas problemu jokiu. su 2.7 neteko susidurti tai nekomentuosiu. kura pilu rusiskaSveiki, norėjau paklausti turinčių 607 liūtus tiek su 2,2 tiek su 2,7 Dyzeliniais motorais. Kokios realiai sąnaudos. Galios skirtumas akivaizdus, o kaip yra su kuru. Kalbu apie automatus. Aptarnavimas, tai aišku turbūt 2,7 gerokai brangesnis?
Šį pranešimą redagavo cot cot: 2014 liepos 14 - 22:23
#1987
Parašyta 2014 liepos 14 - 22:34
Vidurkis per metus su biski 8,7ltr simtui gavos. Pas mane 2.7hdi. Realiai jei gyveni Vilniuje, tai vidurkis po miesta daugiau malantis nei uzmiestyje bus visi 10ltr.Sveiki, norėjau paklausti turinčių 607 liūtus tiek su 2,2 tiek su 2,7 Dyzeliniais motorais. Kokios realiai sąnaudos. Galios skirtumas akivaizdus, o kaip yra su kuru. Kalbu apie automatus. Aptarnavimas, tai aišku turbūt 2,7 gerokai brangesnis?
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1988
Parašyta 2014 liepos 14 - 22:46
Su 2.7 HDI automatu telpu i 9l simtui, 2.2 HDI mechanikai uztekdavo 7l, automatui kazkiek butu daugiau mano atveju.Sveiki, norėjau paklausti turinčių 607 liūtus tiek su 2,2 tiek su 2,7 Dyzeliniais motorais. Kokios realiai sąnaudos. Galios skirtumas akivaizdus, o kaip yra su kuru. Kalbu apie automatus. Aptarnavimas, tai aišku turbūt 2,7 gerokai brangesnis?
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#1989
Parašyta 2014 liepos 14 - 22:58
#1990
Parašyta 2014 liepos 14 - 23:20
#1991
Parašyta 2014 liepos 15 - 03:28
'89 205 CJ 1.4TU
#1992
Parašyta 2014 liepos 15 - 07:32
Del to 3.0l pezo kur stovi tai ne neteko apziuret, nes nepatinka man spalva ir beto mazasis ekranas stovi. O kaina jo sumazejo man atrodo beveik 10k lt. Negausi tu 3.0l 607 porestailo, jau gali pradet galvot kuri dyzelini varikli rinktistai visas Jusu paminetas detales jau reiktu pirkt is zibinto? Nes lauzyne ar siaip kokiu alternatyvu vargiai ar atsiras.. Beje, kaip del babinu, jos toliau kepa ir reik keist vos ne kaip kojnes? Ar susitvarke Peugeot su sia beda, jei taip drasiai padare, kad jau reik iskart visas 3 keist.. Ir kaip del vaziuokles?Pats variklis toks pats, skiriasi isiurbimo kelektoriuas, srauto matuokle, srauto reguliatorius, BABINOS jau eina 3x viename. Skiriasi kompai, kadangi pas 3.0 priesrestaila yra VAN/CAN visa sistema o pas porestaila full CAN.
Pats dabar jau rimtai ieskot pradejau irgi taciau kolkas skelbimuose tai nera nieko kas mano aki uzkabintu.
Bei, gal tamsta buvai apziuret to vienintelio is autopliuso 3.0 2007m pezo? kuris tikrai labai jau ilgai ir itartinai stovi..
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1993
Parašyta 2014 liepos 15 - 16:28
#1994
Parašyta 2014 liepos 15 - 23:20
jie ne mazina galia, o kaiptik uzkele ir sumazeja kuro sanaudos, furom irgi taip pat daro, matyt todel ir neatraso, nes nesuprato ko norimielieji, turiu dar viena kvaila klausimeli. O tarkim ar imanoma chipuot ar remapint 2.7 hdi, kad sumazint jo galia bei kuro sanaudas bent 15-30%? Juk furas tai tikrai taip chipuoja galingas.lt, o kaip su lengvosiom? bandziau jiems rasyt, bet nieko neatraso..Gal tikrai labai kvaila ir neigyvendinama mintis
#1995
Parašyta 2014 liepos 16 - 08:09
Zinok per panasiai metus laiko nemaciau nei vienos normalaus porestailo su 3.0l benzininiu ir vokieciu skelbimuose uz tokia kaina kuria stovi sitas autopliuse normalaus stovio tikrai nepaimsi. Ten kur yra dabar mobile.de keli modeliai papigiam tai abejoju kad jie normalaus stovio. Na bet bandyk ieskot as irgi galvojau apie 3.0l bet toki tvarkinga rasti misija neimanoma taigi nusprendziau su 2.7hdi imtijei bus labai didelis noras is vokieciu paimsiu, kainos panasios O del tos autopliuse, na nzn kada cia ta kaina krito tiek, maciau tik kad pries kelis menesius ji gal kokiu 1k lt daugiau kainavo. O del ekrano, na taip, cia musu mintys sutampa, bet sakiau, kad blogiausiu atveju pasikeisiu i didiji, jei zmones iki restailo sugeba pasikeist nespalvota i spalvota, o ten dar ir migtuku isisdestimas truputi skiresi, bei keist reik visa priekine plasmase, tai cia realiai atrodo pakaktu tik ekrana ir valdymo bloka pakeist. Na bent jau taip atrodo is pirmo zvilgsnio:)) I spalva as asmeniskai maziausiai ziureciau, kai ir taip laabai retas modelis ) Nors labiausiai noreciau tos tokios ryskiai sidabrines, kur atrodo kad jau vos ne balta. Arba aisku juodos
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1996
Parašyta 2014 liepos 16 - 08:12
Kam tuomet ziuri i 2.7hdi jei kuro sanaudos per dideles tau? Ziurek 2.2hdi ir bus tokios sanaudos kokiu tu nori.Pas mane realiai 70 proc. trasos ir 30 proc miesto. Mieste aišku norisi į 10-11 litrų tilpt, o trasoje Į 6-7Ltr. Nežinau kodėl, bet 607 modelis man žiauriai gražiai žiūrisi. Bet dėl kuro sąnaudų turbūt reikės kažką kito atrast, mielo akiai.
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1997
Parašyta 2014 liepos 16 - 08:45
matau ir tu manes nesupratai ) As puikiai suprantu, ka jie ir kaip daro. Bet man iskilo klausimas ar jie gali priesingai perprogramuot, kurio rezultatas butu sumazejusios kuro sanaudos su galimai nukritusia galia Tiesiog as samprotauju, jog sumazinus galia, netgi drastiskai, kuro sanaudos turetu sumazet. Bet cia tik teoriskai, todel ir klausiu ar tai isvis imanoma Nes 2.2 hdi automata sunku rast. O 2.7 tikrai dideles sanaudos, o galios realiai man tiek nereik kiek tas pezas turi )jie ne mazina galia, o kaiptik uzkele ir sumazeja kuro sanaudos, furom irgi taip pat daro, matyt todel ir neatraso, nes nesuprato ko nori
#1998
Parašyta 2014 liepos 16 - 10:51
2.2hdi automata nesunku rast jei ieskai 05-06m modelio, nes po to nebejo su siais varikiais automatine deze, buvo montuojama 6 begiu mechanine, o ir pats variklis atsinaujino tapo biturbo.matau ir tu manes nesupratai ) As puikiai suprantu, ka jie ir kaip daro. Bet man iskilo klausimas ar jie gali priesingai perprogramuot, kurio rezultatas butu sumazejusios kuro sanaudos su galimai nukritusia galia Tiesiog as samprotauju, jog sumazinus galia, netgi drastiskai, kuro sanaudos turetu sumazet. Bet cia tik teoriskai, todel ir klausiu ar tai isvis imanoma Nes 2.2 hdi automata sunku rast. O 2.7 tikrai dideles sanaudos, o galios realiai man tiek nereik kiek tas pezas turi )
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2014 liepos 16 - 10:52
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1999
Parašyta 2014 liepos 16 - 18:01
Nesakau, kad per didelės, tiesiog įdomu išsiaiškint kiek realiai trasoje pasiima tiek vienas tiek kitas motoras, o kiek mieste. Tada galima būtų ir spręst, vis tik. Nes pas mane realiai 70 proc. trasos ir 30 proc. miesto būna. Kadangi domina porestailas, o skelbimuose tik vienas automatas ir likusieji 3 mechankės. Dėl to ir krypo akis į 2,7 dar. Apskritai 607 pasiūla skurdi. Praėjus visą Kauno turgų praktiškai, rasti trys 607. Du iš jų pirmos kartos. Su škurliniu salonu, mažu ekranu, mechanine dėže ir apibraižymais už 2,8eu. Kitas pilnas tvarkingas automatas už 3,2~eu. O trečias porestailas su 2,7 motoru už 2,4eu. variklio defektas (nors tipo užsikuria) iki velnias žino kokio surudijimo disku, praktiškai pasibaigusiom kaladėlėmis ir reikalaujantis pilno perdažymo, nes visas braižytas nubraižytas.(stovi autopliuso skelbimuose).Kam tuomet ziuri i 2.7hdi jei kuro sanaudos per dideles tau? Ziurek 2.2hdi ir bus tokios sanaudos kokiu tu nori.
#2000
Parašyta 2014 liepos 16 - 18:20
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
Vartotojų skaito šią temą: 20
narių: 0, svečių: 20, slaptų narių: 0