pats gražiausias salonas.tik tokio dabar ir ieškau.Nežinau kaip tau bet man tas salonas tai nu i nx. Skonio reikalas.Gal kam teko apziuret sita varianta? atrodo graziai ir tvarkingai. Bet tolokai man tie prienai.
http://auto.plius.lt...as-3499066.html
Apie Peugeot 607
#1961
Parašyta 2014 gegužės 05 - 21:03
#1962
Parašyta 2014 gegužės 05 - 21:49
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1963
Parašyta 2014 gegužės 06 - 07:31
Šį pranešimą redagavo lapeno: 2014 gegužės 06 - 07:31
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1964
Parašyta 2014 gegužės 06 - 10:28
Nemanau, tieisog tai yra Peugeot.Man asmeniskai graziausias kreminis sviesus ar kaip ji pavadinti salona tuomet toks rudas ir paskutinej vietoj butu juodas. Skelbimas jau stovi kuri laika ir kaina krito kazkur 4k lt tai idomu gal kokiu defektu uzsleptu turi kad nenukoseja niekas
#1965
Parašyta 2014 gegužės 16 - 16:26
Kazin ne per daug jis cia uzsiprases
#1966
Parašyta 2014 gegužės 16 - 20:45
Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 gegužės 16 - 20:46
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#1967
Parašyta 2014 gegužės 17 - 02:45
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu
#1968
Parašyta 2014 gegužės 17 - 06:02
Prei Tokio salono, mano manymu, turėtų būti medžio apdailos, o ne kaip dabar šitam. Kas dėl sąnaudų - pas mane jos 7.2 - 7.8l kai važiuoju vienodai mieste ir užmiestyje.Man asmeniskai irgi pats graziausias salonas. Be to ir buvo pats brangiausias is opciju.
#1969
Parašyta 2014 gegužės 18 - 19:47
BMW E60 pilnos gatves, bet ir tu paciu 607 ypac Klaipedoj jau dafiga. Vilniuj buvau vos pora temaciau. Yra skirtumas tas, kad BMW jau "prestizas", o peugeot nelabaina vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu
W211 MB jei tau problematiskas del airmaticu,, tai galiu pasakyt, kad snekejau su vienu tu oro podusku valdovu is Klp rajono ,, sako W211 gerai jos laiko, bet ir restauruot nera ten jau labai brangu. Po 600-700 max yra tu restauruotu podusku.
Vienu zodziu gali neatmesti ir W211 variantu, o 607 facelifta su 3.0 benzu sunkiai rasi, yra pas vokiecius, bet su nerealiom kainom arba komplektacijos kaip 2 golfo.
#1970
Parašyta 2014 gegužės 18 - 20:22
Apie W211 galiu pasakyti taip - pats turejau 2 metus, viriau MB bendruomeneje, zinau labai daug apie siuos modelius tiek iki facelift, tiek po facelift nuo 2007.BMW E60 pilnos gatves, bet ir tu paciu 607 ypac Klaipedoj jau dafiga. Vilniuj buvau vos pora temaciau. Yra skirtumas tas, kad BMW jau "prestizas", o peugeot nelabaina vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu
W211 MB jei tau problematiskas del airmaticu,, tai galiu pasakyt, kad snekejau su vienu tu oro podusku valdovu is Klp rajono ,, sako W211 gerai jos laiko, bet ir restauruot nera ten jau labai brangu. Po 600-700 max yra tu restauruotu podusku.
Vienu zodziu gali neatmesti ir W211 variantu, o 607 facelifta su 3.0 benzu sunkiai rasi, yra pas vokiecius, bet su nerealiom kainom arba komplektacijos kaip 2 golfo.
Galeciau cia prirasyti begale, jei kas idomu - klausk. Svarbu metus pasakyk ir varikili.
O trumpai - MB W211 yra 10x geresnis auto nei bet koks peugeot, joks nei 607 nei 407 nei salia nestovi. Nei inzineriniais sprendmais, nei ergonomika, nei kokybe, tiek apdailos, tiek aplamai visos auto ir jos mazgu. Patikek ka sakau. Galit gincytis, sokti i akis, cia peugeot forumas.
Pats turiu dabar P407 coupe - ir kuo ilgiau juo vazineju, tuo labiau suprantu kad jam iki mano ex merso kaip rakom da kitaja. Ir ne del gedimu ar ko, mano pezas puikiai vaziuoja ir viskas jam ok. Tiesiog.... tiesiog gamintojo, inzinieriu, dizaineriu, techniku, ergonomu rankos daug kreivesnes pas pranzuzus nei pas dimler benz koncerno atstovus. Kiekvienam elemente, kur bedursi.
Cia mano nuomone, nebutina su ja sutikti. Tieisog Mercedes yra geresnis auto nei Peugeot, ir tiek.
Jeigu rasi du tobulai islaikytus, be jokiu bedu P607 ir W211 - net nemastyk nei akimirkos. Imk W211 ir man paskui aciu pasakysi.
#1971
Parašyta 2014 gegužės 18 - 21:41
Nu 2.7CDI tai visu giriamas.. Apie 2.2CDI iki facelift nieko per daug blogo nesu girdejes apart, kad nevalina gerai. Zinau kad facelift 2.2CDI bi-turbo (ant visu kitu mb eidavo) popierinis motoras... tuscias 9000LT kainuoja.. Greitosios ant sprinteriu kaip semkas keicia situos.Apie W211 galiu pasakyti taip - pats turejau 2 metus, viriau MB bendruomeneje, zinau labai daug apie siuos modelius tiek iki facelift, tiek po facelift nuo 2007.
BMW E60 pilnos gatves, bet ir tu paciu 607 ypac Klaipedoj jau dafiga. Vilniuj buvau vos pora temaciau. Yra skirtumas tas, kad BMW jau "prestizas", o peugeot nelabaina vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu
W211 MB jei tau problematiskas del airmaticu,, tai galiu pasakyt, kad snekejau su vienu tu oro podusku valdovu is Klp rajono ,, sako W211 gerai jos laiko, bet ir restauruot nera ten jau labai brangu. Po 600-700 max yra tu restauruotu podusku.
Vienu zodziu gali neatmesti ir W211 variantu, o 607 facelifta su 3.0 benzu sunkiai rasi, yra pas vokiecius, bet su nerealiom kainom arba komplektacijos kaip 2 golfo.
Galeciau cia prirasyti begale, jei kas idomu - klausk. Svarbu metus pasakyk ir varikili.
O trumpai - MB W211 yra 10x geresnis auto nei bet koks peugeot, joks nei 607 nei 407 nei salia nestovi. Nei inzineriniais sprendmais, nei ergonomika, nei kokybe, tiek apdailos, tiek aplamai visos auto ir jos mazgu. Patikek ka sakau. Galit gincytis, sokti i akis, cia peugeot forumas.
Pats turiu dabar P407 coupe - ir kuo ilgiau juo vazineju, tuo labiau suprantu kad jam iki mano ex merso kaip rakom da kitaja. Ir ne del gedimu ar ko, mano pezas puikiai vaziuoja ir viskas jam ok. Tiesiog.... tiesiog gamintojo, inzinieriu, dizaineriu, techniku, ergonomu rankos daug kreivesnes pas pranzuzus nei pas dimler benz koncerno atstovus. Kiekvienam elemente, kur bedursi.
Cia mano nuomone, nebutina su ja sutikti. Tieisog Mercedes yra geresnis auto nei Peugeot, ir tiek.
Jeigu rasi du tobulai islaikytus, be jokiu bedu P607 ir W211 - net nemastyk nei akimirkos. Imk W211 ir man paskui aciu pasakysi.
Idomu kaip tas 320CDI zinai kazka?
PS:. gal E60 vs W211 esi vairaves, turi kazka palygint?
Šį pranešimą redagavo definedt: 2014 gegužės 18 - 21:48
#1972
Parašyta 2014 gegužės 18 - 21:48
320 CDI dar geresnis nei 270 cdi. Ir garsas i6 malonesnis, ir trauka, ir apskritai MB bendruomenes nuomone 320 cdi geresnis variantas, juo lab kad ir kuro ne daugiau ima nei 270 cdi. Tai cia jei kalbam apie ikfacelift.Nu 2.7CDI tai visu giriamas.. Apie 2.2CDI iki facelift nieko per daug blogo nesu girdejes apart, kad nevalina gerai. Zinau kad facelift 2.2CDI bi-turbo (ant visu kitu mb eidavo) popierinis motoras... tuscias 9000LT kainuoja.. Greitosios ant sprinteriu kaip semkas keicia situos.
Apie W211 galiu pasakyti taip - pats turejau 2 metus, viriau MB bendruomeneje, zinau labai daug apie siuos modelius tiek iki facelift, tiek po facelift nuo 2007.
BMW E60 pilnos gatves, bet ir tu paciu 607 ypac Klaipedoj jau dafiga. Vilniuj buvau vos pora temaciau. Yra skirtumas tas, kad BMW jau "prestizas", o peugeot nelabaina vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu
W211 MB jei tau problematiskas del airmaticu,, tai galiu pasakyt, kad snekejau su vienu tu oro podusku valdovu is Klp rajono ,, sako W211 gerai jos laiko, bet ir restauruot nera ten jau labai brangu. Po 600-700 max yra tu restauruotu podusku.
Vienu zodziu gali neatmesti ir W211 variantu, o 607 facelifta su 3.0 benzu sunkiai rasi, yra pas vokiecius, bet su nerealiom kainom arba komplektacijos kaip 2 golfo.
Galeciau cia prirasyti begale, jei kas idomu - klausk. Svarbu metus pasakyk ir varikili.
O trumpai - MB W211 yra 10x geresnis auto nei bet koks peugeot, joks nei 607 nei 407 nei salia nestovi. Nei inzineriniais sprendmais, nei ergonomika, nei kokybe, tiek apdailos, tiek aplamai visos auto ir jos mazgu. Patikek ka sakau. Galit gincytis, sokti i akis, cia peugeot forumas.
Pats turiu dabar P407 coupe - ir kuo ilgiau juo vazineju, tuo labiau suprantu kad jam iki mano ex merso kaip rakom da kitaja. Ir ne del gedimu ar ko, mano pezas puikiai vaziuoja ir viskas jam ok. Tiesiog.... tiesiog gamintojo, inzinieriu, dizaineriu, techniku, ergonomu rankos daug kreivesnes pas pranzuzus nei pas dimler benz koncerno atstovus. Kiekvienam elemente, kur bedursi.
Cia mano nuomone, nebutina su ja sutikti. Tieisog Mercedes yra geresnis auto nei Peugeot, ir tiek.
Jeigu rasi du tobulai islaikytus, be jokiu bedu P607 ir W211 - net nemastyk nei akimirkos. Imk W211 ir man paskui aciu pasakysi.
Idomu kaip tas 320CDI zinai kazka?
Jei imsi berods nuo 2006, kai pradejo eiti V6 320 cdi, ten is viso pasaka, ne variklis. Jei dar paimsi facelifta su 7g tronic apd, tai isviso pamirsi kitu markiu pavadinimus. Minusas kaina. 2007 m. pilnas 320 cdi avangardas W211 kainuoja minimum 2x daugiau nei P607. Ne veltui zinok.
Vien kuro sanaudos - pezo 2.7 hdi ima 12 mieste, merso 320 cdi ima 10 Vilniuje. Mokytis dar pezo inzinieriams ir mokytis.
Nu ir aisku W211 reikia imti kuo pilnesni. Man sunkiai suvokiama kai zmones nusiperka tokia masina kaip W211, ir ji buna tuscias plikas clasic. Jei jau imti, tai su sildomom/saldomom sedynem, elektra pilna, comand ntg 2.0 (ntg 2.5 su bluetooth ir sd korta, 40 gb hdd isviso afigienas dalykas), ir visais kitais navarotais.
Net kalbant apie comand ntg 2.5 - tai mano pezo multimedijai iki mersines galimybiu kaip pesciam atbulam iki kinijos.
Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2014 gegužės 18 - 21:52
#1973
Parašyta 2014 gegužės 18 - 22:07
Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 gegužės 18 - 22:10
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1974
Parašyta 2014 gegužės 18 - 22:20
Tai tas pats ir apie 607, jei jie pigus, nereiskia, kad dalys pigios. Avtomat remont 1K eu. Motoras 5K+ 2.7. Stabilizokas lemforder intercars 74LT vs 77LT (MB). Kaina zymiai skiriasi?Negadinkit forumo, cia kalbos apie peugeot, o ne mersus. Kiekvienas turi savo nuomone. Man asmeniskai mercedesas ir ergonomika visiskas nesusipratimas. Detales kosmoso kainomis. Bet tikrai nesakau jog MB blogos auto. Tiesiog, kai kainos skiriasi 40% uz tuos pacius metus, tai manau daug ka reiskia. Kitvertus, jei neturi storos pinigines, mb pirkti tikrai negali. Vien sarnyru, traukiu, kaladeliu kainos kokios... cia kalba apie einamus dalykus, neduok Dieve reikes lyst prie kuro sistemos. Nepatingek, pasiziurek ir pasilygink pats. Ir atkreipk demesi i tai, jog beveik puse e klases is vokieciu parvarytu mersu leke belekiek. Dabar autopliuse kauniskis pazystamas pardavineja 2 tokius, vienas 700k buvo beges, kitas 500k. Dabar aisku jau lietuviskas variantas. Taip kad padoresne e masinyte nenupirksi uz du 607-tus, arba turesi isvazineta ir uzjota, paskui keiksi mersus ir visa ju gimine. Zodziu mersa turi sau leisti ne tik nusipirkt, bet ir islaikyt.
P.S. taip, mersas minkstas, bet 607 salonas tikrai geresnis ir erdvesnis. Viskas po ranka, aisku ir suprantama.
P.P.S. lygink 2.7 su 2.7. Ir nuo kada mersas gerus dyzelius gamina? Plaktukai senieji tik gerai vaziuodavo, dabartiniai total dissaster on the road.
Kas del kuro sistemos tais tas pats 1:1 BOSCH SIEMENS viskas stovi, kazkokiu stebuklu tikrai nera.
Beje MB yra jau kaip ir prestizinis auto .
Vienu zodziu man ir 607 ir W211 abu geri, neprasautum nei su vienu variantu.
Šį pranešimą redagavo definedt: 2014 gegužės 18 - 22:22
#1975
Parašyta 2014 gegužės 18 - 22:25
#1976
Parašyta 2014 gegužės 18 - 22:30
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#1977
Parašyta 2014 birželio 13 - 13:30
#1978
Parašyta 2014 birželio 13 - 14:07
Jei kalbant apie porestaila tai iki 2006m gal ejo ta pati automatine greiciu deze i 2.2hdi kaip ir pries restaila, t.y. zf 4hp20, o nuo 2007m eina atnaujintas 2.2hdi biturbo variklis ir juose stovi 6 begiu mechanine greiciu deze. Naujesne aisin greiciu deze stovi nuo 2005m. ir tik varikliuose 2.7hdi ir 3.0l benzine. Abi dezes yra geros. Aisin deze iki 2007m. metu turejo problemu su hidrobloku, taciau ji sutvarkius deze puikiai tarnauja. Jei ka tai pataisys mane kaikas jei netiksliai kaika pateikiauKolegos apšvieskit, tipo yra du pavarų dėžių tipai kalbant apie automatą. Šiuo atvėju klausimas kyla dėl 2,2HDI motorų ir į juos montuotų automatų. Kaip juos atskirt ir nuo kurių bėgt? :| čia nuo metų priklauso ar dar kažko ?
2000m. Peugeot 406 2.0hdi
2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi
2004m. Mercedes benz e 270 cdi
#1979
Parašyta 2014 liepos 10 - 18:46
#1980
Parašyta 2014 liepos 10 - 19:16
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
Vartotojų skaito šią temą: 5
narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0