Peršokti prie turinio


Apie Peugeot 607


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 3509

#1961 kenis222

kenis222
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.985
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:CLS AMG

Parašyta 2014 gegužės 05 - 21:03

Gal kam teko apziuret sita varianta? atrodo graziai ir tvarkingai. Bet tolokai man tie prienai.
http://auto.plius.lt...as-3499066.html

Nežinau kaip tau bet man tas salonas tai nu i nx. Skonio reikalas.

pats gražiausias salonas.tik tokio dabar ir ieškau.
  • 0
YOU KILLED KENNY! YOU BASTARDS

#1962 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gegužės 05 - 21:49

Man asmeniskai irgi pats graziausias salonas. Be to ir buvo pats brangiausias is opciju.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1963 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2014 gegužės 06 - 07:31

Man asmeniskai graziausias kreminis sviesus ar kaip ji pavadinti salona :) tuomet toks rudas ir paskutinej vietoj butu juodas. Skelbimas jau stovi kuri laika ir kaina krito kazkur 4k lt tai idomu gal kokiu defektu uzsleptu turi kad nenukoseja niekas :)

Šį pranešimą redagavo lapeno: 2014 gegužės 06 - 07:31

  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1964 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 gegužės 06 - 10:28

Man asmeniskai graziausias kreminis sviesus ar kaip ji pavadinti salona :) tuomet toks rudas ir paskutinej vietoj butu juodas. Skelbimas jau stovi kuri laika ir kaina krito kazkur 4k lt tai idomu gal kokiu defektu uzsleptu turi kad nenukoseja niekas :)

Nemanau, tieisog tai yra Peugeot.
  • 0

#1965 bukmakeris

bukmakeris
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 339
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe

Parašyta 2014 gegužės 16 - 16:26

Sveiki, nuomones apie sita noreciau paklaust: http://www.autogidas...0126121855.html
Kazin ne per daug jis cia uzsiprases :D
  • 0

#1966 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 gegužės 16 - 20:45

Brangiai. Pataupyciau dar 4 ir imciau porestaila. Arba isvis palaukciau du metus, kada porestailas per pus kainuos

Šį pranešimą redagavo Eddy: 2014 gegužės 16 - 20:46

  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#1967 tumosas

tumosas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 197
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2014 gegužės 17 - 02:45

na vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu
  • 0

#1968 Roliskk

Roliskk
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 101
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 607

Parašyta 2014 gegužės 17 - 06:02

Man asmeniskai irgi pats graziausias salonas. Be to ir buvo pats brangiausias is opciju.

Prei Tokio salono, mano manymu, turėtų būti medžio apdailos, o ne kaip dabar šitam. Kas dėl sąnaudų - pas mane jos 7.2 - 7.8l kai važiuoju vienodai mieste ir užmiestyje.
  • 0

#1969 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2014 gegužės 18 - 19:47

na vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu

BMW E60 pilnos gatves, bet ir tu paciu 607 ypac Klaipedoj jau dafiga. Vilniuj buvau vos pora temaciau. Yra skirtumas tas, kad BMW jau "prestizas", o peugeot nelabai :)
W211 MB jei tau problematiskas del airmaticu,, tai galiu pasakyt, kad snekejau su vienu tu oro podusku valdovu is Klp rajono ,, sako W211 gerai jos laiko, bet ir restauruot nera ten jau labai brangu. Po 600-700 max yra tu restauruotu podusku.
Vienu zodziu gali neatmesti ir W211 variantu, o 607 facelifta su 3.0 benzu sunkiai rasi, yra pas vokiecius, bet su nerealiom kainom arba komplektacijos kaip 2 golfo.
  • 0

#1970 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 gegužės 18 - 20:22

na vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu

BMW E60 pilnos gatves, bet ir tu paciu 607 ypac Klaipedoj jau dafiga. Vilniuj buvau vos pora temaciau. Yra skirtumas tas, kad BMW jau "prestizas", o peugeot nelabai :)
W211 MB jei tau problematiskas del airmaticu,, tai galiu pasakyt, kad snekejau su vienu tu oro podusku valdovu is Klp rajono ,, sako W211 gerai jos laiko, bet ir restauruot nera ten jau labai brangu. Po 600-700 max yra tu restauruotu podusku.
Vienu zodziu gali neatmesti ir W211 variantu, o 607 facelifta su 3.0 benzu sunkiai rasi, yra pas vokiecius, bet su nerealiom kainom arba komplektacijos kaip 2 golfo.

Apie W211 galiu pasakyti taip - pats turejau 2 metus, viriau MB bendruomeneje, zinau labai daug apie siuos modelius tiek iki facelift, tiek po facelift nuo 2007.
Galeciau cia prirasyti begale, jei kas idomu - klausk. Svarbu metus pasakyk ir varikili.
O trumpai - MB W211 yra 10x geresnis auto nei bet koks peugeot, joks nei 607 nei 407 nei salia nestovi. Nei inzineriniais sprendmais, nei ergonomika, nei kokybe, tiek apdailos, tiek aplamai visos auto ir jos mazgu. Patikek ka sakau. Galit gincytis, sokti i akis, cia peugeot forumas.
Pats turiu dabar P407 coupe - ir kuo ilgiau juo vazineju, tuo labiau suprantu kad jam iki mano ex merso kaip rakom da kitaja. Ir ne del gedimu ar ko, mano pezas puikiai vaziuoja ir viskas jam ok. Tiesiog.... tiesiog gamintojo, inzinieriu, dizaineriu, techniku, ergonomu rankos daug kreivesnes pas pranzuzus nei pas dimler benz koncerno atstovus. Kiekvienam elemente, kur bedursi.
Cia mano nuomone, nebutina su ja sutikti. Tieisog Mercedes yra geresnis auto nei Peugeot, ir tiek.
Jeigu rasi du tobulai islaikytus, be jokiu bedu P607 ir W211 - net nemastyk nei akimirkos. Imk W211 ir man paskui aciu pasakysi.
  • 0

#1971 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2014 gegužės 18 - 21:41

na vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu

BMW E60 pilnos gatves, bet ir tu paciu 607 ypac Klaipedoj jau dafiga. Vilniuj buvau vos pora temaciau. Yra skirtumas tas, kad BMW jau "prestizas", o peugeot nelabai :)
W211 MB jei tau problematiskas del airmaticu,, tai galiu pasakyt, kad snekejau su vienu tu oro podusku valdovu is Klp rajono ,, sako W211 gerai jos laiko, bet ir restauruot nera ten jau labai brangu. Po 600-700 max yra tu restauruotu podusku.
Vienu zodziu gali neatmesti ir W211 variantu, o 607 facelifta su 3.0 benzu sunkiai rasi, yra pas vokiecius, bet su nerealiom kainom arba komplektacijos kaip 2 golfo.

Apie W211 galiu pasakyti taip - pats turejau 2 metus, viriau MB bendruomeneje, zinau labai daug apie siuos modelius tiek iki facelift, tiek po facelift nuo 2007.
Galeciau cia prirasyti begale, jei kas idomu - klausk. Svarbu metus pasakyk ir varikili.
O trumpai - MB W211 yra 10x geresnis auto nei bet koks peugeot, joks nei 607 nei 407 nei salia nestovi. Nei inzineriniais sprendmais, nei ergonomika, nei kokybe, tiek apdailos, tiek aplamai visos auto ir jos mazgu. Patikek ka sakau. Galit gincytis, sokti i akis, cia peugeot forumas.
Pats turiu dabar P407 coupe - ir kuo ilgiau juo vazineju, tuo labiau suprantu kad jam iki mano ex merso kaip rakom da kitaja. Ir ne del gedimu ar ko, mano pezas puikiai vaziuoja ir viskas jam ok. Tiesiog.... tiesiog gamintojo, inzinieriu, dizaineriu, techniku, ergonomu rankos daug kreivesnes pas pranzuzus nei pas dimler benz koncerno atstovus. Kiekvienam elemente, kur bedursi.
Cia mano nuomone, nebutina su ja sutikti. Tieisog Mercedes yra geresnis auto nei Peugeot, ir tiek.
Jeigu rasi du tobulai islaikytus, be jokiu bedu P607 ir W211 - net nemastyk nei akimirkos. Imk W211 ir man paskui aciu pasakysi.

Nu 2.7CDI tai visu giriamas.. Apie 2.2CDI iki facelift nieko per daug blogo nesu girdejes apart, kad nevalina gerai. Zinau kad facelift 2.2CDI bi-turbo (ant visu kitu mb eidavo) popierinis motoras... tuscias 9000LT kainuoja.. Greitosios ant sprinteriu kaip semkas keicia situos.
Idomu kaip tas 320CDI zinai kazka?

PS:. gal E60 vs W211 esi vairaves, turi kazka palygint?

Šį pranešimą redagavo definedt: 2014 gegužės 18 - 21:48

  • 0

#1972 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 gegužės 18 - 21:48

na vis jau bresta reikalas pakeist savaji 407, vienintelis pokolkas variantas is liutu tik 607, norisi dar didesnes masinos nei 407, bei zinoma minkstesnes, kad geriau vaziuotu. pagal isvaizda dar patinka 5 bmw (betmenas) bet jau net slykstu ziuret, visur ju pilna ( as ne toks zmogus, man reik bent kaskiek isskirtinumo...) mb e klase atkrenta del problemu... audi a6 kaina per didele.. tai vienintelis pagal kaina geriausias, isvaizda tai 607, ka manote apie sita ? http://auto.plius.lt...as-3593184.html gal kasnors buvot apziureje? http://auto.plius.lt...59&model_id=488
per foto tobulai atrodo... pastebejau labai mazai 3.0 benzu yra, o norisi benzino... tai dar variantas yra pirkt tiesiai is vokieciu

BMW E60 pilnos gatves, bet ir tu paciu 607 ypac Klaipedoj jau dafiga. Vilniuj buvau vos pora temaciau. Yra skirtumas tas, kad BMW jau "prestizas", o peugeot nelabai :)
W211 MB jei tau problematiskas del airmaticu,, tai galiu pasakyt, kad snekejau su vienu tu oro podusku valdovu is Klp rajono ,, sako W211 gerai jos laiko, bet ir restauruot nera ten jau labai brangu. Po 600-700 max yra tu restauruotu podusku.
Vienu zodziu gali neatmesti ir W211 variantu, o 607 facelifta su 3.0 benzu sunkiai rasi, yra pas vokiecius, bet su nerealiom kainom arba komplektacijos kaip 2 golfo.

Apie W211 galiu pasakyti taip - pats turejau 2 metus, viriau MB bendruomeneje, zinau labai daug apie siuos modelius tiek iki facelift, tiek po facelift nuo 2007.
Galeciau cia prirasyti begale, jei kas idomu - klausk. Svarbu metus pasakyk ir varikili.
O trumpai - MB W211 yra 10x geresnis auto nei bet koks peugeot, joks nei 607 nei 407 nei salia nestovi. Nei inzineriniais sprendmais, nei ergonomika, nei kokybe, tiek apdailos, tiek aplamai visos auto ir jos mazgu. Patikek ka sakau. Galit gincytis, sokti i akis, cia peugeot forumas.
Pats turiu dabar P407 coupe - ir kuo ilgiau juo vazineju, tuo labiau suprantu kad jam iki mano ex merso kaip rakom da kitaja. Ir ne del gedimu ar ko, mano pezas puikiai vaziuoja ir viskas jam ok. Tiesiog.... tiesiog gamintojo, inzinieriu, dizaineriu, techniku, ergonomu rankos daug kreivesnes pas pranzuzus nei pas dimler benz koncerno atstovus. Kiekvienam elemente, kur bedursi.
Cia mano nuomone, nebutina su ja sutikti. Tieisog Mercedes yra geresnis auto nei Peugeot, ir tiek.
Jeigu rasi du tobulai islaikytus, be jokiu bedu P607 ir W211 - net nemastyk nei akimirkos. Imk W211 ir man paskui aciu pasakysi.

Nu 2.7CDI tai visu giriamas.. Apie 2.2CDI iki facelift nieko per daug blogo nesu girdejes apart, kad nevalina gerai. Zinau kad facelift 2.2CDI bi-turbo (ant visu kitu mb eidavo) popierinis motoras... tuscias 9000LT kainuoja.. Greitosios ant sprinteriu kaip semkas keicia situos.
Idomu kaip tas 320CDI zinai kazka?

320 CDI dar geresnis nei 270 cdi. Ir garsas i6 malonesnis, ir trauka, ir apskritai MB bendruomenes nuomone 320 cdi geresnis variantas, juo lab kad ir kuro ne daugiau ima nei 270 cdi. Tai cia jei kalbam apie ikfacelift.
Jei imsi berods nuo 2006, kai pradejo eiti V6 320 cdi, ten is viso pasaka, ne variklis. Jei dar paimsi facelifta su 7g tronic apd, tai isviso pamirsi kitu markiu pavadinimus. Minusas kaina. 2007 m. pilnas 320 cdi avangardas W211 kainuoja minimum 2x daugiau nei P607. Ne veltui zinok.

Vien kuro sanaudos - pezo 2.7 hdi ima 12 mieste, merso 320 cdi ima 10 Vilniuje. Mokytis dar pezo inzinieriams ir mokytis.

Nu ir aisku W211 reikia imti kuo pilnesni. Man sunkiai suvokiama kai zmones nusiperka tokia masina kaip W211, ir ji buna tuscias plikas clasic. Jei jau imti, tai su sildomom/saldomom sedynem, elektra pilna, comand ntg 2.0 (ntg 2.5 su bluetooth ir sd korta, 40 gb hdd isviso afigienas dalykas), ir visais kitais navarotais.
Net kalbant apie comand ntg 2.5 - tai mano pezo multimedijai iki mersines galimybiu kaip pesciam atbulam iki kinijos.

Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2014 gegužės 18 - 21:52

  • 0

#1973 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gegužės 18 - 22:07

Negadinkit forumo, cia kalbos apie peugeot, o ne mersus. Kiekvienas turi savo nuomone. Man asmeniskai mercedesas ir ergonomika visiskas nesusipratimas. Detales kosmoso kainomis. Bet tikrai nesakau jog MB blogos auto. Tiesiog, kai kainos skiriasi 40% uz tuos pacius metus, tai manau daug ka reiskia. Kitvertus, jei neturi storos pinigines, mb pirkti tikrai negali. Vien sarnyru, traukiu, kaladeliu kainos kokios... cia kalba apie einamus dalykus, neduok Dieve reikes lyst prie kuro sistemos. Nepatingek, pasiziurek ir pasilygink pats. Ir atkreipk demesi i tai, jog beveik puse e klases is vokieciu parvarytu mersu leke belekiek. Dabar autopliuse kauniskis pazystamas pardavineja 2 tokius, vienas 700k buvo beges, kitas 500k. Dabar aisku jau lietuviskas variantas. Taip kad padoresne e masinyte nenupirksi uz du 607-tus, arba turesi isvazineta ir uzjota, paskui keiksi mersus ir visa ju gimine. Zodziu mersa turi sau leisti ne tik nusipirkt, bet ir islaikyt. P.S. taip, mersas minkstas, bet 607 salonas tikrai geresnis ir erdvesnis. Viskas po ranka, aisku ir suprantama. P.P.S. lygink 2.7 su 2.7. Ir nuo kada mersas gerus dyzelius gamina? Plaktukai senieji tik gerai vaziuodavo, dabartiniai total dissaster on the road.

Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2014 gegužės 18 - 22:10

  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1974 definedt

definedt
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 124
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:BMW E91 330d

Parašyta 2014 gegužės 18 - 22:20

Negadinkit forumo, cia kalbos apie peugeot, o ne mersus. Kiekvienas turi savo nuomone. Man asmeniskai mercedesas ir ergonomika visiskas nesusipratimas. Detales kosmoso kainomis. Bet tikrai nesakau jog MB blogos auto. Tiesiog, kai kainos skiriasi 40% uz tuos pacius metus, tai manau daug ka reiskia. Kitvertus, jei neturi storos pinigines, mb pirkti tikrai negali. Vien sarnyru, traukiu, kaladeliu kainos kokios... cia kalba apie einamus dalykus, neduok Dieve reikes lyst prie kuro sistemos. Nepatingek, pasiziurek ir pasilygink pats. Ir atkreipk demesi i tai, jog beveik puse e klases is vokieciu parvarytu mersu leke belekiek. Dabar autopliuse kauniskis pazystamas pardavineja 2 tokius, vienas 700k buvo beges, kitas 500k. Dabar aisku jau lietuviskas variantas. Taip kad padoresne e masinyte nenupirksi uz du 607-tus, arba turesi isvazineta ir uzjota, paskui keiksi mersus ir visa ju gimine. Zodziu mersa turi sau leisti ne tik nusipirkt, bet ir islaikyt.

P.S. taip, mersas minkstas, bet 607 salonas tikrai geresnis ir erdvesnis. Viskas po ranka, aisku ir suprantama.

P.P.S. lygink 2.7 su 2.7. Ir nuo kada mersas gerus dyzelius gamina? Plaktukai senieji tik gerai vaziuodavo, dabartiniai total dissaster on the road.

Tai tas pats ir apie 607, jei jie pigus, nereiskia, kad dalys pigios. Avtomat remont 1K eu. Motoras 5K+ 2.7. Stabilizokas lemforder intercars 74LT vs 77LT (MB). Kaina zymiai skiriasi?
Kas del kuro sistemos tais tas pats 1:1 BOSCH SIEMENS viskas stovi, kazkokiu stebuklu tikrai nera.
Beje MB yra jau kaip ir prestizinis auto :).


Vienu zodziu man ir 607 ir W211 abu geri, neprasautum nei su vienu variantu.

Šį pranešimą redagavo definedt: 2014 gegužės 18 - 22:22

  • 0

#1975 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2014 gegužės 18 - 22:25

Del ridu tai taip, i lt atvaziuos leke iki menulio ir atgal. Bet pezai irgi ne kaime iki baznycios vazinejo tik.... Ok, forumo negadinam. Tik pasakysiu ka domejausi ir ka keiciau kas liecia Laimono paminetas kaladeles: Mano ex W211 stabdziu diskai ir kalades buvo gerokai pigesni nei mano Pezo 407 coupe. Ypac priekis kazkodel. Vaziukles kainos w211 joks kosmosas. Gerai Laimonas sako - atsidaryk intercars kataloga ir palygink pats. As visada taip darau. Einami dalykai nei kiek ne brangesni pas MB. Kuro sistemos aciu die neteko remontuot mersui, nezinau nieko apie kainas. Bet man kol kas kiek domiuosi, man toks jaumas kad mano pezui daug kas kainuoja brangiau. Gal del to kad coupe. Gal eiliniam P407 kas kitaip, gal ten ir stabdziai kitokie.... Ok, cia pezu forumas, atsiprasau jei ka izeidziau, neorejau, pats peza vairuoju ir man metas uzsiciaupti :)
  • 0

#1976 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2014 gegužės 18 - 22:30

O tu paziurek atidziau traukiu ir ne tik kainas, neimk brangiausios su pigiausia ;) AM6 dezes remontas max 850e. Varikli 2.7hdi tauragej pilna pries menesi pardave uz 3200. Nesakau kad piguva 607, visgi limuzino klase. Nesu is tu kur piesia nebutus dalykus. Tiesiog kiek vazinejau su e klase, jie kurkas minkstesni. Cia mano manymu didelis pliusas fricams. :good:
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#1977 Tonisas

Tonisas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 171
  • Vieta:Raseiniai/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 607 2,7HDI

Parašyta 2014 birželio 13 - 13:30

Kolegos apšvieskit, tipo yra du pavarų dėžių tipai kalbant apie automatą. Šiuo atvėju klausimas kyla dėl 2,2HDI motorų ir į juos montuotų automatų. Kaip juos atskirt ir nuo kurių bėgt? :| čia nuo metų priklauso ar dar kažko ?
  • 0

#1978 lapeno

lapeno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 548
  • Vieta:Rokiskis
  • Automobilis:Mercedes-benz E class

Parašyta 2014 birželio 13 - 14:07

Kolegos apšvieskit, tipo yra du pavarų dėžių tipai kalbant apie automatą. Šiuo atvėju klausimas kyla dėl 2,2HDI motorų ir į juos montuotų automatų. Kaip juos atskirt ir nuo kurių bėgt? :| čia nuo metų priklauso ar dar kažko ?

Jei kalbant apie porestaila tai iki 2006m gal ejo ta pati automatine greiciu deze i 2.2hdi kaip ir pries restaila, t.y. zf 4hp20, o nuo 2007m eina atnaujintas 2.2hdi biturbo variklis ir juose stovi 6 begiu mechanine greiciu deze. Naujesne aisin greiciu deze stovi nuo 2005m. ir tik varikliuose 2.7hdi ir 3.0l benzine. Abi dezes yra geros. Aisin deze iki 2007m. metu turejo problemu su hidrobloku, taciau ji sutvarkius deze puikiai tarnauja. Jei ka tai pataisys mane kaikas jei netiksliai kaika pateikiau :)
  • 0

2000m. Peugeot 406 2.0hdi  :pug:

2005m. Skoda octavia combi 2.0tdi 

2004m. Mercedes benz e 270 cdi


#1979 Jurassic

Jurassic
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:peugeot 607

Parašyta 2014 liepos 10 - 18:46

sveiki, galvoju apie 607 nuo 2005m. Labiausiai domina 3.0 benzas, bet pastarasis ypac retas lietuvoje, todel naturaliai kyla klausimas ar skiresi kuom nors iki 2005 ir nuo 2005m peugeot 607 3.0 benzininiai varikliai? Ar nebus man bedu taisant sita masina, kaip del kitu detaliu, ar tinka vaziuokle, elektronika, greiciu deze (automatas) ir pan. nuo facelifto dyzelio? :ph34r:
  • 0

#1980 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2014 liepos 10 - 19:16

Varikliai tie patys. Automatines dezes kitokios.
  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 





Vartotojų skaito šią temą: 5

narių: 0, svečių: 5, slaptų narių: 0